abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61800408
[dubbel]
And we are vagabonds
We travel without seatbelts on
We live this close to death
pi_61800409
quote:
Op zondag 21 september 2008 14:58 schreef marcodej het volgende:

[..]

Wat een idioot...

Ach, ik vind het wel humor...
Superpik!
And we are vagabonds
pi_61801435
Opmerkelijk dat Nixon zich tot zoiets laat verleiden. Zo ken ik hem niet...

Speelronde 3

ARC - Scheveningen 2-2 (2-0)
42. 1-0 Alex Redel 45 (+2). 2-0 Paulus Egberts 46. 2-1 Stefan Huisman 70. 2-2 Rodney van Engel
Rood: Kevin van der Geest (Scheveningen)

ASWH - Barendrecht 1-1 (1-0)
10. 1-0 Youri Petrov 83. 1-1 Mark van Zanten
Bijzonderheid: Duel geruime tijd gestaakt na dubbele beenbreuk Jan Willem Schep (ASWH)

DOTO - Heerjansdam 1-0 (1-0)
19. 1-0 Onno Doeland
Rood: Ivan Divkovic (Heerjansdam, 2 x geel)
Bijzonderheid: Onno Doeland (DOTO) mist strafschop

Excelsior Maassluis - Ter Leede 1-4 (1-0)
18. 1-0 Jeff Stans 49. 1-1 Jamal Ahaddouch 58. 1-2 Sergio Ommel 59. 1-3 Sergio Ommel 67. 1-4 Robin Stolp

FC Lisse - Capelle 1-1 (0-0)
75. 1-0 Rik Vermeulen 83. 1-1 Martijn le Congé

Katwijk - Rijnsburgse Boys 1-3 (0-1)
6. 0-1 Danny van der Vijver 57. 0-2 Rodney Cairo 78. 0-3 Menno van Roosmalen 88. 1-3 Arie Jonker
Rood: Joost Kuhlmann (Rijnsburgse Boys), Cees Bruinink (trainer Katwijk)
Bijzonderheid: Duel enige tijd gestaakt wegens gooien van voorwerpen op het speelveld

Noordwijk - Quick Boys 2-3 (1-0)
31. 1-0 Nixon Dias 52. 2-0 Marcel Vondeling 58. 2-1 Maarten Bak 62. 2-2 Hendrik van Beelen 76. 2-3 Sylvano Comvalius

STAND

1. Rijnsburgse Boys3-9
2. Barendrecht 3-7
3. Quick Boys 3-6
4. Capelle 3-5
5. Ter Leede 3-4 (+1)
6. ARC 3-4 (0, 5 goals voor)
7. Katwijk 3-4 (0, 4 goals voor)
8. DOTO 3-4 (0, 3 goals voor)
9. ASWH 3-4 (-1, 4 goals voor)
=. FC Lisse 3-4 (-1, 4 goals voor)
11. Noordwijk 3-3 (0, 7 goals voor)
12. Scheveningen 3-3 (0, 2 goals voor)
13. Excelsior Maassluis 3-0 (-6, 2 goals voor)
=. Heerjansdam 3-0 (-6, 2 goals voor)

Topscorers:

1. Onno Doeland (DOTO) 3
=. Arie Jonker (Katwijk) 3
=. Joost Leonard (Noordwijk) 3
4. Jamal Ahaddouch (Ter Leede) 2
=. Maarten Bak (Quick Boys) 2
=. Hendrik van Beelen (Quick Boys) 2
=. Rodney Cairo (Rijnsburgse Boys) 2
=. Michael van Dommelen (Barendrecht) 2
=. Stefan Mertens (Noordwijk) 2
=. Sergio Ommel (Ter Leede) 2
=. Youri Petrov (ASWH) 2
=. Alex Redel (ARC) 2
=. Brian Tevreden (FC Lisse) 2
=. Rik Vermeulen (FC Lisse) 2
=. Laurens Visser (Capelle) 2

Sergio Ommel hielp Ter Leede mede met zijn met twee treffers aan de eerste zege dit seizoen

Uitslagen zaterdaghoofdklasse
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  zondag 21 september 2008 @ 17:23:56 #204
159003 uitje4life
www.rijnsburgseboys.nl
pi_61803413
volgens mij had Katwijk nog een voorwaardelijke straf openstaan van vorig jaar, dus het zal mij niets verbazen als er toch een straf komt. Wel lekker, 1-3 winnen bij katwijk en bovenaan staan!

Maar 4 wedstrijden voor Joost is wat overdreven voor een duwtje (het "blessureleed" van RBB volgens jou is hetzelfde als de "dramaqueen-kabouters" van Katwijk voor mij). Die mannetjes van Katwijk zijn niet opgewassen tegen 2 meter beest natuurlijk!

Wat ik dan helemaal zielig vind (ik moet de samenvatting nog zien, dit is uit het verslag) is dat je het over blessureleed hebt, maar dat er vervolgens meerdere keren snoeihard met gestrekte benen word ingevlogen. Over Katwijkse opvliegendheid gesproken.

En als 1 van je supporters met een flesje gooit, ben je daar wel verantwoordelijk voor want dat flesje mag helemaal niet naar binnen toch? Remember Nancy - Feyenoord? De club is dus wel verantwoordelijk als de supporters het verkloten.

Ik zal morgen ff een link van de samenvatting plaatsen! Ff kijken of het allemaal zo erg was als iedereen zegt (of ontkent).
RBB + 6 jaar Ted Verdonkschot: 3 Kampioenschappen, 1 zaterdagkampioenschap, 2 Districtsbekers en 1 Amateurbeker!
als de dag van gisteren.... 13 mei 2006...
  zondag 21 september 2008 @ 17:32:03 #205
159003 uitje4life
www.rijnsburgseboys.nl
pi_61803586
quote:
Op zaterdag 20 september 2008 19:42 schreef Insistor het volgende:

[..]
Maar ach, als supporter van een club waar de supportersvereniging na een kampioensschap wordt opgeheven weet jij daar natuurlijk alles van.
Je hoeft geen supportersvereniging te hebben om kampioen te worden, toch? En er was gewoon te weinig animo voor, er word nu wel weer wat opgestart geloof ik. Dezelfde mensen die vorig jaar uit bij Quick Boys een aantal mooie dingen hadden geregeld.

RBB + 6 jaar Ted Verdonkschot: 3 Kampioenschappen, 1 zaterdagkampioenschap, 2 Districtsbekers en 1 Amateurbeker!
pi_61804081
Overigens is de operatie van Jan Willem Schep geslaagd. Er zitten pinnen in zijn been en hij moet nog vier tot zeven dagen in het ziekenhuis blijven....

Voor de CLM ben ik benieuwd trouwens. Doeland, Vermeulen en Dias hebben gescoord.
www.thuisuiteten.nl
  zondag 21 september 2008 @ 18:04:14 #207
159003 uitje4life
www.rijnsburgseboys.nl
pi_61804255
goede ronde dan, ik heb ook Dias in mijn team, en Redel heeft ook weer gescoord! Dias heeft wel een gele kaart gekregen, dus -3

Trouwens wel zwaar vervelend voor Schep om t zacht uit te drukken... die voetbalt niet meer denk ik!

[ Bericht 30% gewijzigd door uitje4life op 21-09-2008 18:26:56 ]
  zondag 21 september 2008 @ 18:56:18 #208
159003 uitje4life
www.rijnsburgseboys.nl
pi_61805370
quote:
Op zaterdag 20 september 2008 19:42 schreef Insistor het volgende:

[..]

Flikker toch op! Als dat het geval is bewijst de KNVB eens te meer in een andere werkelijkheid te verkeren. En dan hebben we deze keer zelfs ons aller burgervader Jos Wienen aan onze zijde. Hier valt Katwijk niets te verwijten.
ook jullie keeper denkt dat dit hele gebeuren consequenties heeft......

http://gesprek.westonline(...)Jim%20Neederhand.mp3
  zondag 21 september 2008 @ 19:11:13 #209
141341 Hoornes
V.V. Katwijk-supporter
pi_61805675
Even voor de duidelijkheid: de kaart voor Kühlmann was belachelijk. De consequentie van zo'n kaart, terecht of onterecht, is echter een flinke schorsing. En natuurlijk zijn er een paar flinke tackles ingezet door Katwijk-spelers in de tweede helft. Sommige daarvan op het randje anderen daarover. Maar dat verklaart niet de al 7 langdurige blessurebehandelingen voor rust.

Rijnsburgse Boys heeft de zaakjes allemaal prima op orde en is dit seizoen de onbetwiste titelkandidaat. Dit neemt niet weg dat de predikaten verdiend, terecht, routinieus etc. niet van toepassing zijn op de overwinning van gisteren. Sommige arbitrale beslissingen kun je afdwingen maar dit waren simpelweg foute beslissingen die Rijnsburgse Boys de wedstrijd hielp beslissen in een fase waarin de gelijkmaker in de lucht hing.
pi_61805694
quote:
Op zondag 21 september 2008 18:56 schreef uitje4life het volgende:

[..]

ook jullie keeper denkt dat dit hele gebeuren consequenties heeft......

http://gesprek.westonline(...)Jim%20Neederhand.mp3
Oh, dat zal best. Maar dat maakt het natuurlijk niet terecht...
And we are vagabonds
pi_61807423
quote:
Op zondag 21 september 2008 18:04 schreef uitje4life het volgende:

Trouwens wel zwaar vervelend voor Schep om t zacht uit te drukken... die voetbalt niet meer denk ik!
Tja, dat is ook bijzaak. Extra lullig is dat hij vanaf december zou stoppen om op wereldreis te gaan. Hoe dat nu zal gaan is onduidelijk. Gaan zal misschien lukken, maar kan je dan ook alle dingen doen die je wilt doen?

Had hem een uurtje terug nog aan de lijn. Naar omstandigheden ging het wel okee. Had al wat boekjes gekregen van Dogan Corneille en er was een televisie geregeld. Morgen komt er al een fysio van het ziekenhuis om te kijken wat hij al eventueel kan doen.
www.thuisuiteten.nl
  zondag 21 september 2008 @ 20:52:27 #212
159003 uitje4life
www.rijnsburgseboys.nl
pi_61808555
quote:
Op zondag 21 september 2008 19:12 schreef Insistor het volgende:

[..]

ik heb ook niet gezegd dat het terecht is... maar je moet het wel voorkomen, bij ons is het volgens mij nooit gebeurd. Gewoon geen blikjes/flesjes toestaan! En zeker met het gegeven dat je bij een incident nogmaals wordt aangepakt zou ik zeker opletten. Waren er genoeg stewards trouwens gister?
pi_61808662
quote:
Op zondag 21 september 2008 19:12 schreef Insistor het volgende:

[..]

Ik snap jouw 'niet terecht' eerlijk gezegd niet zo. Puntenaftrek voor Lisse na wat opstootjes, dat was niet terecht.

De KNVB heeft al meermalen gedreigd en waargemaakt om met strenge straffen te komen als er rond het veld dingen gebeuren die niet horen. Los van het feit dat het een ventje van 12 was, moet hier dus tegen worden opgetreden. Dat de ploeg straks misschien de dupe is, is heel zuur voor ze. Maar je kan toch niet steeds maar doen alsof het de gewoonste zaak van de wereld is dat er dingen naar de keeper worden gegooid?

Belachelijke actie trouwens van Dias!
Geel-zwart is de baas in Katwijk, al jaren!
  zondag 21 september 2008 @ 21:09:07 #214
159003 uitje4life
www.rijnsburgseboys.nl
pi_61809046
quote:
Op zondag 21 september 2008 19:11 schreef Hoornes het volgende:
Even voor de duidelijkheid: de kaart voor Kühlmann was belachelijk. De consequentie van zo'n kaart, terecht of onterecht, is echter een flinke schorsing.
Niet als deze wordt omgezet in geel, wat ook nog kan gebeuren natuurlijk na het zien van de beelden. Of een flink lagere straf als ze t wel op rood houden.
quote:
Maar dat verklaart niet de al 7 langdurige blessurebehandelingen voor rust.
Ok, ik heb er op TV West niets van gezien, dus ik kan hier niets over zeggen.
quote:
Rijnsburgse Boys heeft de zaakjes allemaal prima op orde en is dit seizoen de onbetwiste titelkandidaat. Dit neemt niet weg dat de predikaten verdiend, terecht, routinieus etc. niet van toepassing zijn op de overwinning van gisteren. Sommige arbitrale beslissingen kun je afdwingen maar dit waren simpelweg foute beslissingen die Rijnsburgse Boys de wedstrijd hielp beslissen in een fase waarin de gelijkmaker in de lucht hing.
Mag ik een voorbeeld? Ik heb de wedstrijd niet gezien, maar ik kan me er wel iets bij voorstellen. Een vriendin van mij die altijd gaat kijken zei ook dat hij bagger floot. Rare beslissingen enzo. Ook denk ik dat het ook zomaar snel 0-2 had kunnen zijn als Hogewoning die bal niet op de lat, maar erin had gekopt!

http://sport.westonline.n(...)%20-%20Rijnsburg.wmv

ik heb net de samenvatting ook gezien, die donkere speler met het lange haar (nummer 3?) moet eigenlijk ook geschorst worden. Let bij het moment dat Kuhlmann die andere speler omduwt wat die gast die ik bedoel met zn rechterbeen doet! Ook gewoon rood. In de herhaling is het nog goed te zien ook.

Wel mooie doelpunten trouwens!

[ Bericht 1% gewijzigd door uitje4life op 21-09-2008 21:29:46 ]
  zondag 21 september 2008 @ 21:43:59 #215
141341 Hoornes
V.V. Katwijk-supporter
pi_61810294
quote:
Op zondag 21 september 2008 21:09 schreef uitje4life het volgende:

Niet als deze wordt omgezet in geel, wat ook nog kan gebeuren natuurlijk na het zien van de beelden. Of een flink lagere straf als ze t wel op rood houden.
Dat hij wordt omgezet in geel is buitengewoon onwaarschijnlijk. Een lagere schorsing is ook niet heel waarschijnlijk. De scheidsrechter heeft waarschijnlijk iets opgeschreven als 'het omverduwen van een tegenstander tijdens opstootje' en daar staat een sanctie voor. Hoe hard die duw is geweest doet er opmerkelijk genoeg niet toe.
quote:
Mag ik een voorbeeld? Ik heb de wedstrijd niet gezien, maar ik kan me er wel iets bij voorstellen. Een vriendin van mij die altijd gaat kijken zei ook dat hij bagger floot. Rare beslissingen enzo. Ook denk ik dat het ook zomaar snel 0-2 had kunnen zijn als Hogewoning die bal niet op de lat, maar erin had gekopt!

Dat mag:
Twee minuten later werd een overtreding op Jermaine Holwijn ter hoogte van de middenlijn niet afgefloten waardoor Peter Freke de bal op de diepgaande Rodney Cairo kon plaatsen. De ex-Haarlem speler wist vervolgens heel beheerst zijn directe tegenstander uit te kappen en de bal in de linkerhoek te schieten: 0-2. (RBB.nl)
Afgaande op mijn eigen waarneming dacht ik dat de 0-3 ook ingeleid werd door een overtreding maar dat blijkt niet zo.
quote:
ik heb net de samenvatting ook gezien, die donkere speler met het lange haar moet ook geschorst worden. Let bij het moment dat Kuhlmann die andere speler omduwt wat die gast die ik bedoel met zn rechterbeen doet! Ook gewoon rood. In de herhaling is het nog goed te zien ook.
Ik heb de samenvatting nog niet gezien dus daar ga ik nog even op letten.

[ Bericht 2% gewijzigd door Hoornes op 21-09-2008 22:08:50 ]
  zondag 21 september 2008 @ 22:02:25 #216
141341 Hoornes
V.V. Katwijk-supporter
pi_61810921
Holwijn stapt deels over Sahadewsing heen om tussen hem en de Rijnsburg-spelers in te komen. Kan ook verkeerd uitgelegd worden maar Holwijn heeft wat dat betreft een voorbeeldige reputatie.

De charge waarmee het hele circus begint mag er trouwens ook zijn. Die doet niet onder voor die van Blonk (niet in de samenvatting). Dat is het beruchte over de bal heen stappen wat al veel spelers (bijvoorbeeld Eduardo vorig seizoen) een gebroken been heeft bezorgd. Maar ik ga er natuurlijk niet vanuit dat dat de bedoeling was.
pi_61811716
quote:
Op zondag 21 september 2008 20:56 schreef KingRa het volgende:

[..]

Ik snap jouw 'niet terecht' eerlijk gezegd niet zo. Puntenaftrek voor Lisse na wat opstootjes, dat was niet terecht.

De KNVB heeft al meermalen gedreigd en waargemaakt om met strenge straffen te komen als er rond het veld dingen gebeuren die niet horen. Los van het feit dat het een ventje van 12 was, moet hier dus tegen worden opgetreden. Dat de ploeg straks misschien de dupe is, is heel zuur voor ze. Maar je kan toch niet steeds maar doen alsof het de gewoonste zaak van de wereld is dat er dingen naar de keeper worden gegooid?

Belachelijke actie trouwens van Dias!
Dat vind ik niet. Als KNVB mag je eisen stellen aan verenigingen die houdbaar en kwantificeerbaar zijn. Zoals het aantal stewards, het hebben van een veiligheidsprotocol, etc. Wordt daaraan niet voldaan dan is een straf meer dan logisch. Maar, uiteindelijk houdt de verantwoordelijkheid van een vereniging wel ergens op, je kunt namelijk niet naast elke supporter een steward zetten. Als de KNVB dat zou verwachten en aan de hand daarvan straffen oplegt, is dat niet redelijk en billijk en houdt de straf geen stand.

En niemand zegt hier dat het de normaalste zaak van de wereld is.
And we are vagabonds
  zondag 21 september 2008 @ 23:50:49 #218
159003 uitje4life
www.rijnsburgseboys.nl
pi_61814607
0-2 is twijfelachtig.... maar ik denk dat die verdediger zelf over het been van Kuhlmann struikelt. Bij de 0-3 is de tackle keurig op de bal, heel duidelijk te zien!

De "charge" voorafgaand aan het opstootje is geen charge, Bart Freke raakt de speler niet en heeft die intentie ook niet en is ook niet te laat ofzo. Dat neemt niet weg dat hij wel met gestrekt been inkomt en dat het dus een overtreding is. Bart Freke stapt hier niet over de bal heen, maar gaat echt echt naar de bal toe en raakt die dus ook. Hij draait zijn lichaam er ook in om de bal af te schermen.

En als ik het zo zie, is het echt een trappende beweging van Holwijn(?) want hij trekt zijn been echt eerst in om hem daarna vol te strekken. Maar goed, hier zal waarschijnlijk niets mee gebeuren.

Dinsdag tegen RBC hebben we dus nauwelijks aanvallers. Gootjes, van Egmond en Leitoe zijn geblesseerd, Djuric Ascencion is in het buitenland i.v.m. familieomstandigheden en Kuhlmann is dus geschorst. Dan denk ik dat Niels Hogewoning en Leslie van der Berg (vorig jaar nog in het 2e, Hogewoning komt ook nog eens uit de eigen jeugd) in de basis beginnen samen met Cairo. Gootjes of Leitoe was minimaal 1 maand weg (ik weet niet meer welke van de 2) en van Egmond is er na de winterstop pas weer.
  maandag 22 september 2008 @ 12:27:04 #219
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_61821965
quote:
Op zaterdag 20 september 2008 20:00 schreef methodmich het volgende:
Was ook zwak ja, al speelde ASWH voor rust wel vrij aardig. Tweede helft was niet sterk meer. Maar ja, who cares... Volgende week maar weer, nu zijn er andere zaken van belang.

Wat vond jij van de botsing? Overtreding of niet? Van Dommelen zelf zei dat het een ongeluk was, maar hij ging er wel hard in.
Ik stond er te ver vanaf op dat moment, kan er weinig over zeggen. Had op het moment gewoon het idee van ongelukkig hard voor de bal gaan, geen opzet. Leushuis hield het een beetje in het midden las ik? Dat Jack daar weer boos over was.
Toch ook weer een mooie reactie van hem na die 1-0 . Achteraf bezien was het een geldige goal natuurlijk, maar kon z'n frustratie toen ook wel begrijpen.
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
pi_61829614
quote:
Op maandag 22 september 2008 12:27 schreef BVO het volgende:

[..]

Ik stond er te ver vanaf op dat moment, kan er weinig over zeggen. Had op het moment gewoon het idee van ongelukkig hard voor de bal gaan, geen opzet. Leushuis hield het een beetje in het midden las ik? Dat Jack daar weer boos over was.
Toch ook weer een mooie reactie van hem na die 1-0 . Achteraf bezien was het een geldige goal natuurlijk, maar kon z'n frustratie toen ook wel begrijpen.
Bij ASWH twijfelen we inderdaad wel een beetje. Alex van Dommelen is natuurlijk iemand die wel eens over de kook kan gaan, zeker als Barendrecht nogal gefrustreerd was door de 1-0 en het wedstrijdverloop. Maar goed, het is helaas gebeurd en kan niet meer teruggedraaid worden.

Ben wel benieuwd naar de KNVB trouwens. Hoop voor Katwijk dat het geen straf zal worden. Ben sowieso al geen liefhebber van die minpunten.

Bij CLM trouwens ook nog Huisman van Scheveningen met een goal. Ben benieuwd.
www.thuisuiteten.nl
pi_61830492
quote:
Op maandag 22 september 2008 17:34 schreef methodmich het volgende:

[..]

Bij ASWH twijfelen we inderdaad wel een beetje. Alex van Dommelen is natuurlijk iemand die wel eens over de kook kan gaan, zeker als Barendrecht nogal gefrustreerd was door de 1-0 en het wedstrijdverloop. Maar goed, het is helaas gebeurd en kan niet meer teruggedraaid worden.

Ben wel benieuwd naar de KNVB trouwens. Hoop voor Katwijk dat het geen straf zal worden. Ben sowieso al geen liefhebber van die minpunten.

Bij CLM trouwens ook nog Huisman van Scheveningen met een goal. Ben benieuwd.
Je had een goede week in ieder geval...
pi_61832953
Leushuis blijft een held
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
  dinsdag 23 september 2008 @ 00:39:51 #223
159003 uitje4life
www.rijnsburgseboys.nl
pi_61841415
Ascencion weer terug van familie, dus ik verwacht de komende weken een aanval met Djuric Ascencion, Rodney Cairo en Niels Hogewoning eigenlijk! Ook vanavond tegen RBC.
pi_61854326
quote:
Op maandag 22 september 2008 18:12 schreef KingRa het volgende:

[..]

Je had een goede week in ieder geval...
Dat kan je stellen. Gezellig derde en weekwinnaar. Zijn er ook weekprijzen?

Overigens bij Heerjansdam al gezellig! Allemaal onderling geharrewar en Bryan Pereira heeft onlangs zelfs gevochten met trainer Pippy Pruijmboom.

http://www.voetbalrotterd(...)el-nys-verwachtingen
www.thuisuiteten.nl
pi_61857770
Wat een fantastische ploeg heeft RBB zeg, het was genieten!!

Vi.nl:

Rijnsburg stunt in slotfase tegen RBC Roosendaal

23/09/2008 18:55

Voor RBC Roosendaal is het bekeravontuur al in de tweede ronde geëindigd. Rijnburgse Boys draaide in de slotfase de rollen om (2-1).

Voor RBC Roosendaal leek er weinig aan de hand. De Eerstedivisionist leidde dankzij Sven Delanoy al na een kwartier met 1-0. Ondanks kansen op meer treffers bleef de marge klein. De Brabanders leken weg te komen met een magere inspanning.

In de slotfase maakte de zaterdaghoofdklasser Rijnsburgse Boys de achterstand echter meer dan goed. Bennie van Noord en Djuric Ascesion gaven RBC Roosendaal stof tot nadenken. De Brabanders eindigden het verloren bekerduel ook nog met tien man. Mels van Driel (foto) kreeg twee minuten voor het einde voor praten zijn tweede gele kaart.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')