Je hoeft geen supportersvereniging te hebben om kampioen te worden, toch?quote:Op zaterdag 20 september 2008 19:42 schreef Insistor het volgende:
[..]
Maar ach, als supporter van een club waar de supportersvereniging na een kampioensschap wordt opgeheven weet jij daar natuurlijk alles van.
ook jullie keeper denkt dat dit hele gebeuren consequenties heeft......quote:Op zaterdag 20 september 2008 19:42 schreef Insistor het volgende:
[..]
Flikker toch op! Als dat het geval is bewijst de KNVB eens te meer in een andere werkelijkheid te verkeren. En dan hebben we deze keer zelfs ons aller burgervader Jos Wienen aan onze zijde. Hier valt Katwijk niets te verwijten.
Oh, dat zal best. Maar dat maakt het natuurlijk niet terecht...quote:Op zondag 21 september 2008 18:56 schreef uitje4life het volgende:
[..]
ook jullie keeper denkt dat dit hele gebeuren consequenties heeft......
http://gesprek.westonline(...)Jim%20Neederhand.mp3
Tja, dat is ook bijzaak. Extra lullig is dat hij vanaf december zou stoppen om op wereldreis te gaan. Hoe dat nu zal gaan is onduidelijk. Gaan zal misschien lukken, maar kan je dan ook alle dingen doen die je wilt doen?quote:Op zondag 21 september 2008 18:04 schreef uitje4life het volgende:
Trouwens wel zwaar vervelend voor Schep om t zacht uit te drukken... die voetbalt niet meer denk ik!
ik heb ook niet gezegd dat het terecht is... maar je moet het wel voorkomen, bij ons is het volgens mij nooit gebeurd. Gewoon geen blikjes/flesjes toestaan! En zeker met het gegeven dat je bij een incident nogmaals wordt aangepakt zou ik zeker opletten. Waren er genoeg stewards trouwens gister?quote:Op zondag 21 september 2008 19:12 schreef Insistor het volgende:
[..]
Oh, dat zal best. Maar dat maakt het natuurlijk niet terecht...
quote:Op zondag 21 september 2008 19:12 schreef Insistor het volgende:
[..]
Oh, dat zal best. Maar dat maakt het natuurlijk niet terecht...
Niet als deze wordt omgezet in geel, wat ook nog kan gebeuren natuurlijk na het zien van de beelden. Of een flink lagere straf als ze t wel op rood houden.quote:Op zondag 21 september 2008 19:11 schreef Hoornes het volgende:
Even voor de duidelijkheid: de kaart voor Kühlmann was belachelijk. De consequentie van zo'n kaart, terecht of onterecht, is echter een flinke schorsing.
Ok, ik heb er op TV West niets van gezien, dus ik kan hier niets over zeggen.quote:Maar dat verklaart niet de al 7 langdurige blessurebehandelingen voor rust.
Mag ik een voorbeeld? Ik heb de wedstrijd niet gezien, maar ik kan me er wel iets bij voorstellen. Een vriendin van mij die altijd gaat kijken zei ook dat hij bagger floot. Rare beslissingen enzo. Ook denk ik dat het ook zomaar snel 0-2 had kunnen zijn als Hogewoning die bal niet op de lat, maar erin had gekopt!quote:Rijnsburgse Boys heeft de zaakjes allemaal prima op orde en is dit seizoen de onbetwiste titelkandidaat. Dit neemt niet weg dat de predikaten verdiend, terecht, routinieus etc. niet van toepassing zijn op de overwinning van gisteren. Sommige arbitrale beslissingen kun je afdwingen maar dit waren simpelweg foute beslissingen die Rijnsburgse Boys de wedstrijd hielp beslissen in een fase waarin de gelijkmaker in de lucht hing.
Dat hij wordt omgezet in geel is buitengewoon onwaarschijnlijk. Een lagere schorsing is ook niet heel waarschijnlijk. De scheidsrechter heeft waarschijnlijk iets opgeschreven als 'het omverduwen van een tegenstander tijdens opstootje' en daar staat een sanctie voor. Hoe hard die duw is geweest doet er opmerkelijk genoeg niet toe.quote:Op zondag 21 september 2008 21:09 schreef uitje4life het volgende:
Niet als deze wordt omgezet in geel, wat ook nog kan gebeuren natuurlijk na het zien van de beelden. Of een flink lagere straf als ze t wel op rood houden.
quote:Mag ik een voorbeeld? Ik heb de wedstrijd niet gezien, maar ik kan me er wel iets bij voorstellen. Een vriendin van mij die altijd gaat kijken zei ook dat hij bagger floot. Rare beslissingen enzo. Ook denk ik dat het ook zomaar snel 0-2 had kunnen zijn als Hogewoning die bal niet op de lat, maar erin had gekopt!
Ik heb de samenvatting nog niet gezien dus daar ga ik nog even op letten.quote:ik heb net de samenvatting ook gezien, die donkere speler met het lange haar moet ook geschorst worden. Let bij het moment dat Kuhlmann die andere speler omduwt wat die gast die ik bedoel met zn rechterbeen doet! Ook gewoon rood. In de herhaling is het nog goed te zien ook.
Dat vind ik niet. Als KNVB mag je eisen stellen aan verenigingen die houdbaar en kwantificeerbaar zijn. Zoals het aantal stewards, het hebben van een veiligheidsprotocol, etc. Wordt daaraan niet voldaan dan is een straf meer dan logisch. Maar, uiteindelijk houdt de verantwoordelijkheid van een vereniging wel ergens op, je kunt namelijk niet naast elke supporter een steward zetten. Als de KNVB dat zou verwachten en aan de hand daarvan straffen oplegt, is dat niet redelijk en billijk en houdt de straf geen stand.quote:Op zondag 21 september 2008 20:56 schreef KingRa het volgende:
[..]
Ik snap jouw 'niet terecht' eerlijk gezegd niet zo. Puntenaftrek voor Lisse na wat opstootjes, dat was niet terecht.
De KNVB heeft al meermalen gedreigd en waargemaakt om met strenge straffen te komen als er rond het veld dingen gebeuren die niet horen. Los van het feit dat het een ventje van 12 was, moet hier dus tegen worden opgetreden. Dat de ploeg straks misschien de dupe is, is heel zuur voor ze. Maar je kan toch niet steeds maar doen alsof het de gewoonste zaak van de wereld is dat er dingen naar de keeper worden gegooid?
Belachelijke actie trouwens van Dias!
Ik stond er te ver vanaf op dat moment, kan er weinig over zeggen. Had op het moment gewoon het idee van ongelukkig hard voor de bal gaan, geen opzet. Leushuis hield het een beetje in het midden las ik? Dat Jack daar weer boos over was.quote:Op zaterdag 20 september 2008 20:00 schreef methodmich het volgende:
Was ook zwak ja, al speelde ASWH voor rust wel vrij aardig. Tweede helft was niet sterk meer. Maar ja, who cares... Volgende week maar weer, nu zijn er andere zaken van belang.
Wat vond jij van de botsing? Overtreding of niet? Van Dommelen zelf zei dat het een ongeluk was, maar hij ging er wel hard in.
Bij ASWH twijfelen we inderdaad wel een beetje. Alex van Dommelen is natuurlijk iemand die wel eens over de kook kan gaan, zeker als Barendrecht nogal gefrustreerd was door de 1-0 en het wedstrijdverloop. Maar goed, het is helaas gebeurd en kan niet meer teruggedraaid worden.quote:Op maandag 22 september 2008 12:27 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik stond er te ver vanaf op dat moment, kan er weinig over zeggen. Had op het moment gewoon het idee van ongelukkig hard voor de bal gaan, geen opzet. Leushuis hield het een beetje in het midden las ik? Dat Jack daar weer boos over was.
Toch ook weer een mooie reactie van hem na die 1-0. Achteraf bezien was het een geldige goal natuurlijk, maar kon z'n frustratie toen ook wel begrijpen.
Je had een goede week in ieder geval...quote:Op maandag 22 september 2008 17:34 schreef methodmich het volgende:
[..]
Bij ASWH twijfelen we inderdaad wel een beetje. Alex van Dommelen is natuurlijk iemand die wel eens over de kook kan gaan, zeker als Barendrecht nogal gefrustreerd was door de 1-0 en het wedstrijdverloop. Maar goed, het is helaas gebeurd en kan niet meer teruggedraaid worden.
Ben wel benieuwd naar de KNVB trouwens. Hoop voor Katwijk dat het geen straf zal worden. Ben sowieso al geen liefhebber van die minpunten.
Bij CLM trouwens ook nog Huisman van Scheveningen met een goal. Ben benieuwd.
Dat kan je stellen. Gezellig derde en weekwinnaar. Zijn er ook weekprijzen?quote:Op maandag 22 september 2008 18:12 schreef KingRa het volgende:
[..]
Je had een goede week in ieder geval...
Zal het komen omdat Duarte niet eens meespeelde?quote:Op dinsdag 23 september 2008 20:41 schreef zaterdagvoetbal het volgende:
Eigenlijk niet eens onverwacht. Wel apart voor Duarte dat hij met Lisse de afgelopen jaren wel won in Rijnsburg en nu met de profs opeens verliest.
Dat moet wel met een -t op het einde hoor.quote:Op vrijdag 26 september 2008 19:17 schreef methodmich het volgende:
FC Lisse heeft tijdens het kwalificatietoernooi voor de UEFA Region's Cup in Kroatië met 0-0 gelijk gespeeld tegen het team dat Zwitserland vertegenwoordigd.
Wij in de kampioenscompetitie, daar schakelen wij jullie altijd uitquote:Op zaterdag 27 september 2008 19:03 schreef KingRa het volgende:
En weer een klinkende overwinning, 3-1. Wie gaat ons stoppen?
Dat gaat op 11 oktober gebeuren (hoop ik, erg veel vertrouwen heb ik daar op dit moment nog in).quote:Op zaterdag 27 september 2008 19:03 schreef KingRa het volgende:
En weer een klinkende overwinning, 3-1. Wie gaat ons stoppen?
eerst maar zien dat we allebei kampioen wordenquote:Op zaterdag 27 september 2008 23:55 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Wij in de kampioenscompetitie, daar schakelen wij jullie altijd uit
2 die regelmatig spelen, 5 die bij de selectie zitten.quote:Op zondag 28 september 2008 23:54 schreef uitje4life het volgende:
moeten ze toch nog ff wachten..... hebben die rooien trouwens nog wel eens iemand uit de eigen jeugd in het veld staan?
Het zal toch niet? Kunnen ze nou eindelijk eens een keer een paar spelers van Lisse met rust laten?quote:Op zondag 28 september 2008 23:48 schreef KingRa het volgende:
De competitie is net begonnen, maar het eerste transfergerucht is al in de lucht. Volgens de supporterssite van IJsselmeervogels hebben de rooien hun pijlen gericht op Rik Vermeulen van FC Lisse...
Oei... Niet echt veel. Wie zijn die 2 basisspelers dan?quote:Op maandag 29 september 2008 00:25 schreef F1Bas het volgende:
[..]
2 die regelmatig spelen, 5 die bij de selectie zitten.
Ik weet niet of iemand die regelmatig speelt ook meteen een basisspeler genoemd kan worden. Het kunnen ook voornamelijk invalbeurten zijn. Onder een basisspeler versta ik iemand die in principe elke wedstrijd in de basis start, op wat uitzonderingen na.quote:Op maandag 29 september 2008 08:58 schreef uitje4life het volgende:
[..]
Oei... Niet echt veel. Wie zijn die 2 basisspelers dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |