Klopt, daar is het vrijdagmiddag voorquote:Op vrijdag 18 juli 2008 14:09 schreef Devlinsect het volgende:
Slecht geweten dus
Even googlen op shadowstep.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 14:13 schreef Fritztiaan het volgende:
Ik dacht maar aan 1 ding. Shadowstep. Wel kansloos eigenlijk
Ik had het ook niet over jouquote:Op vrijdag 18 juli 2008 14:15 schreef BarraCupraCuda het volgende:
moeten ze eerst de deur van mijn kantoor open doen... en dan om mijn bureau lopen en op mijn scherm kijken... ik zit wel veilig!
Ja, tussendoor een beetjequote:Op vrijdag 18 juli 2008 14:17 schreef Devlinsect het volgende:
Je kan ook aan het werk gaan van onze belastingcenten
Ach zelfde idee, alleen ik doe het er echt voor. Bij nader inzien je collies waarschijnlijk ookquote:Op vrijdag 18 juli 2008 14:14 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Even googlen op shadowstep.
Conclusie:!!
quote:Op vrijdag 18 juli 2008 14:21 schreef DroogDok het volgende:
Een Lemming van een reactie, is dat iets nieuws??
Fysiek contact tussen collega's
Dit zegt veel over wat jij allemaal uitspookt achter je pc.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 14:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
zodat mijn hart 3 slagen over slaat, ik mijn koffiemok om gooi en 15 cm uit m'n stoel omhoog schiet!
[..]
Ik denk dat ik gewoon het licht uitdoe, dan komen ze niet meer binnenquote:Op vrijdag 18 juli 2008 14:26 schreef Devlinsect het volgende:
Wat je ook kan doen is een rood zwaailicht op je monitor zetten + sensor één meter voor je deur. Mocht er dan iemand sneaky binnen komen kun je het zien en bijvoorbeeld de naaipatronen van libelle.nl snel wegklikken
Jij bent ICT-er, die werken al helemaal nooitquote:Op vrijdag 18 juli 2008 14:30 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Dit zegt veel over wat jij allemaal uitspookt achter je pc.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |