Mits lekker:quote:Op vrijdag 18 juli 2008 10:28 schreef Blue_velvet_rose het volgende:
Vinden mannen het fijn als een vrouw ze even aanraakt?
Ik ben dus niet de enige die daar meteen aan moest denken.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 10:36 schreef immortalsean het volgende:
this sounds like a job for sexual harassment panda!
Dus als je weet dat je chef even daarvoor zn handen gewassen heeft mag ie je rustig midden op de werkvloer vingeren?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 10:28 schreef Blue_velvet_rose het volgende:
Hoe staan jullie tegenover fysiek contact met collega's van het andere geslacht, men denke aan klopje op de schouder, wrijven over je schouder (zo'n een "aw gossie-aai"), tikje op de been, massages, arm over je schouders, etc, etc. Vinden mannen het fijn als een vrouw ze even aanraakt? En wat vinden vrouwen als een mannelijke collega je even aanraakt? Ik merk namelijk zelf dat een groot gedeelte van mijn vrouwelijke collega's (30-40-50-jarigen) het niet zo op prijs stellen. Bij de mannen is het vaag. Heb jij een grens?
Ik hou er persoonlijk niet zo van, want ik weet nooit waar die handen geweest zijn, gatsie.
quote:Op vrijdag 18 juli 2008 10:41 schreef Gripper het volgende:
[..]
Dus als je weet dat je chef even daarvoor zn handen gewassen heeft mag ie je rustig midden op de werkvloer vingeren?
Exactly my thoughts!!quote:Op vrijdag 18 juli 2008 10:50 schreef Puccini het volgende:
Nee ik hou er niet van. Net als 'verplichte' drie zoenen op de wang bij wijze van begroeting met een vreemde/kennis.
Collega's zijn collega's en kennissen zijn niet voor niets kennissen. Nee dat lichamelijke contact mag van mij best afgeschaft
(tenzij het om mijn liefje gaat)
ik bedoelde fysiek contact met iemand van het andere geslacht en in jouw geval dus vrouw.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 10:36 schreef Logitik het volgende:
Je noemt wel veel verschillende voorbeelden, het hangt er dus vanaf wat!
Een massage van een vent hou ik niet van!
quote:Op vrijdag 18 juli 2008 12:51 schreef Ladylike het volgende:
Ik kan beter niet reageren in dit topic aangezien ik in een parenclub werk
is het ook!!! enorm!!!!quote:
Welke club werk je dan? Beetje off topic maar okee...quote:Op vrijdag 18 juli 2008 13:09 schreef Ladylike het volgende:
[..]
is het ook!!! enorm!!!!
Vooral als je een gek als baas hebt
Mogen weer
Lekker met elkaar dansen, beetje plagen en wie weet....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |