Volgens mij ben je best wel een kloon.quote:Op woensdag 23 juli 2008 21:10 schreef hermanberghuis het volgende:
Ik zou best met een bn`er een relatie willen. Ik denk dat het best wel zou lukken. Ik kom regelmatig bekende vrouwen van rond mijn leeftijd tegen.
quote:Op vrijdag 25 juli 2008 09:21 schreef Smeej het volgende:
ich auch
2 zelfs! En inderdaad... met een BN'er kan je gewoon geen relatie hebben!
En ik noem lekker ook geen namen
Geef eens een hind?quote:Op vrijdag 25 juli 2008 21:34 schreef BVO het volgende:
Heel flauw, maar ook hier: geen relatie, wel ooit een middellange-seksthing. Naam noem ik niet, maar als ik weer eens beschonken achter FOK! zit zal ik het wss wel melden!
Zeg dan NIETS Petra, da's toch niet zo moeilijk! Maar niet teasen en vervolgens afstoten.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 23:29 schreef p-etr-a het volgende:
Ik heb het met drie BN-ers tegelijk gedaan (een man, twee vrouwen) en ik kan helaas geen namen noemen. Sorry!
1 man, 2 wijven...quote:Op vrijdag 25 juli 2008 23:29 schreef p-etr-a het volgende:
Ik heb het met drie BN-ers tegelijk gedaan (een man, twee vrouwen) en ik kan helaas geen namen noemen. Sorry!
Mij vertel je het wel tochquote:Op vrijdag 25 juli 2008 21:34 schreef BVO het volgende:
Heel flauw, maar ook hier: geen relatie, wel ooit een middellange-seksthing. Naam noem ik niet, maar als ik weer eens beschonken achter FOK! zit zal ik het wss wel melden!
Ik mag hier helaas niets over loslaten, maar ik kan je verzekeren dat ik nooit in bed zou belanden met Gordon of Joling.quote:
Inderdaadquote:Op zaterdag 26 juli 2008 20:22 schreef IQM het volgende:
"Ik mag er niks over loslaten!"
Tuurlijk mag je dat wel.Aandachtszoekerij, meer is het niet.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |