abonnement Unibet Coolblue
pi_60188132
Precies wat de tt aangeeft, nieuw in de verpakking.

3 stuks

17,50 incl. verpakkings en verzendkosten per stuk

of 46 euro voor alle drie samen inclusief verzendkosten.
pi_60188553
misschien moet je dit eens gaan lezen: [V&A | FAQ en Huisregels] *versie 9-4-2008*
quote:
Handelaars, zoals gezegd is V&A niet de plek om spullen die je gekocht hebt met het doel met winst te verkopen aan te bieden.
So we just called him Fred too
pi_60189259
quote:
Op vrijdag 18 juli 2008 13:53 schreef Cothen het volgende:
misschien moet je dit eens gaan lezen: [V&A | FAQ en Huisregels] *versie 9-4-2008*
[..]



Misschien moet jij eerst vragen voordat je wijst!
Daarnaast.. een handelaar zou er wel wat meer hebben hoor

Wij hebben er ooit een paar ingeslagen om dierbare en persoonlijk videootjes en dergelijke op te bewaren (onze kuikens bijvoorbeeld). Dit omdat zo'n geval een langer leven heeft in een druk huishouden dan kras/breek/onhandig gevormde dvdtjes.

Er gaat echter meer op zo;n stick dan ik had verwacht. (n00b vrouwke).
We zijn het huis aan het reorganiseren, herordenen, slaapkamerverschuivingen etc.
Dus al onze troepjes en miskopen en dingen die te lang zijn blijven liggen gaan de deur uit.
Schrik niet! maar damn.... ik vond ook nog een camera nieuw in doos! En een horloge
een lading amper gebruikte/ nieuwe kinderkleding..... en nog veeeeeel meer.

Ik zou je post vast quoten zodat je die in ieder nog te openen topic van de komende weken van mij zal kunnen plaatsen.

succes ermee.

En er op verdienen is al helemaal niet aan de orde
Ze waren een stuk duurder dan wat ik er nu voor vraag.

pi_60190867
20 incl voor de drie
pi_60191398
quote:
Op vrijdag 18 juli 2008 14:17 schreef Rimpelhond het volgende:
[..]
Ze waren een stuk duurder dan wat ik er nu voor vraag.
Dat is het nadeel met electronica en zeker geheugen. Dat gaat nu zo snel in prijs naar beneden. Leuk dat jij er lang geldeden geld voor hebt neegelegd. Maar als je nu de winkel in kan lopen en voo 12 euro hetzelfede kan halen als wat jij voor 18 aan wilt bieden komt gewoon raar over Zeker niet handig als verkoper.

Maar ik zou je er niet druk om maken en gewoon je vraagprijs verlagen ipv alles gaan uitleggen. Daar heeft niemand wat aan
Speaking is not communicating.
Je dagenlijkze puzzle | en als je er een vergeten bent! | en als je een mooie prent heb laat het even weten.
www.indiegamer.nl
pi_60191484
Als iemand een aantal nieuwe ongebruikte dingen verkoopt is die persoon niet gelijk een handelaar. Ik vind het ook een beetje debiel dat iemand gelijk over de knie moet in een topic .
Als je twijfelt of iets toegestaan is niet zet dan gewoon een TR of stuur een PM naar een van de mods. er hoeft niet gelijk een topic volgebaggert te worden.
En als je het niet eens bent met de prijs dan doe je een bod en kijk je of de TS er mee akkoord gaat.
Ontopic nu.
ijs_beer fan!
pi_60192604
25 incl. voor alle 3, PM maar als je akkoord gaat
pi_60195610
Dank voor het bod, maar ik ben net even bij de winkel langs geweest en vandaag kosten ze nog 39,95 nieuwprijs.

Ik wil er wel vanaf want hier vangen ze stof, maar dit is voor mij te weinig.
pi_60195701
quote:
Op vrijdag 18 juli 2008 19:31 schreef Rimpelhond het volgende:
Dank voor het bod, maar ik ben net even bij de winkel langs geweest en vandaag kosten ze nog 39,95 nieuwprijs.

Ik wil er wel vanaf want hier vangen ze stof, maar dit is voor mij te weinig.
een 4gb usb stickje voor 39,95? Sure.

voor 11 euro heb je al een 4gb kingston stickje.
http://tweakers.net/price(...)er-4gb-(usb-20).html
Scheren is voor schapen!
pi_60195766
welk merk?
  vrijdag 18 juli 2008 @ 19:53:41 #11
217449 dgbw
DE GROTE BOZE WOLF
pi_60196058
quote:
Op vrijdag 18 juli 2008 19:35 schreef paarse_paashaas het volgende:

[..]

een 4gb usb stickje voor 39,95? Sure.

voor 11 euro heb je al een 4gb kingston stickje.
http://tweakers.net/price(...)er-4gb-(usb-20).html

Dat gaf ik al eerder aan in dit topic, 9E bij MediaMarkt

maar prompt zijn al m'n berichten verwijderd - echt kansloos dit..
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')