Misschien dat hij daar anders over denkt nu blijkt dat de buitenlandse topclubs niet bepaald voor hem in de rij staan.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 14:07 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Proberen kan altijd, ik dacht alleen ergens gelezen te hebben dat Boulah zelf niets ziet in een terugkeer naar Nederland op dit moment.
Altijd geblesseerd? Rightquote:Op vrijdag 18 juli 2008 14:07 schreef Rossoneri het volgende:
NEEEEEEEEEEEEE! Geen Aisatti !!!! Dat zijn toch geen voetballers man! Altijd gebleseerd, dan dit weer te janken dan dat weer.![]()
![]()
Hij heeft altijd wel wat ja, helaas wat het is natuurlijk wel een goede voetballer. Maar geef mij maar Boulahrouzquote:
De troepen staan al klaar om hem mediatraining te geven hoor.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 14:09 schreef BliksemSchigt het volgende:
Het enige wat ik hoop is dat ze Aissati geen interviews laten doen, want dan krijg ik altijd jeuk aan mijn vingers.
Als buitenlandse top clubs niet voor m in de rij staan moet een top club als AJAX m dan wel proberen te halen? Ok hij speelde leuk op t EK maar is ie zo het hele seizoen? Ik durf t me af te vragen.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 14:09 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Misschien dat hij daar anders over denkt nu blijkt dat de buitenlandse topclubs niet bepaald voor hem in de rij staan.
Een jaartje Nederland zou hem goed doen denk ik.
Beetje Amsterdamse bluf moet hem wel bij te brengen zijn.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 14:09 schreef BliksemSchigt het volgende:
Het enige wat ik hoop is dat ze Aissati geen interviews laten doen, want dan krijg ik altijd jeuk aan mijn vingers.
Jaquote:Op vrijdag 18 juli 2008 14:13 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Als buitenlandse top clubs niet voor m in de rij staan moet een top club als AJAX m dan wel proberen te halen? Ok hij speelde leuk op t EK maar is ie zo het hele seizoen? Ik durf t me af te vragen.
Bij HSV was hij 'zo' twee seizoenen lang. Boulah zou natuurlijk gewoon een versterking zijn voor ons.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 14:13 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Als buitenlandse top clubs niet voor m in de rij staan moet een top club als AJAX m dan wel proberen te halen? Ok hij speelde leuk op t EK maar is ie zo het hele seizoen? Ik durf t me af te vragen.
Die is gelukkig nooit geblesseerd.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 14:12 schreef Rossoneri het volgende:
[..]
Hij heeft altijd wel wat ja, helaas wat het is natuurlijk wel een goede voetballer. Maar geef mij maar Boulahrouz
Ik hoop het als ie komt.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 14:15 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Bij HSV was hij 'zo' twee seizoenen lang. Boulah zou natuurlijk gewoon een versterking zijn voor ons.
Daarom hoop ik dusquote:
Schijnt dat we via Vlado Lemic en Piet de Visser voortaan ook spelers kunnen huren van CFC.quote:
quote:Ajax heeft overeenstemming bereikt met FC Barcelona over de overgang van Oleguer Presas. Op dit moment is een delegatie van Ajax onder leiding van Algemeen Directeur Henri van der Aat onderweg naar de Catalanen om de laatste details te bespreken en de laatste plooien glad te strijken.
Ajax is itt tot psv professioneel genoeg om dat niet te laten gebeuren.quote:
Ik vraag me af wie dat eigenlijk isquote:Op vrijdag 18 juli 2008 14:24 schreef Urquhart het volgende:
Voor wat het waard is, de beruchte WijsNeus op AN:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Oleguer_Presasquote:Op vrijdag 18 juli 2008 14:25 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Ik vraag me af wie dat eigenlijk is
Want Ajax heeft hetzelfde niveau van concurrentie als buitenlandse topclubs achterin?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 14:13 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ken iemand die hem kent (quote:Op vrijdag 18 juli 2008 14:25 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Ik vraag me af wie dat eigenlijk is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |