Toch een beetje kippenvel..quote:
Het blijft gewoon een groot talent. De laatste keer dat ik hem heb zien spelen viel hij in de tweede helft in bij Jong Oranje, hij speelde toen geweldig en liet de hele wedstrijd kantelen.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 13:46 schreef s0k het volgende:
Ben ik de enige die niet blij is met die grijze muis van psv?
quote:Op vrijdag 18 juli 2008 13:42 schreef Longmen het volgende:
"Helemaal niets in Amsterdam" aldus boezemvriend Afellay.
Daarom ben ik zo benieuwd naar de voorwaarden.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 13:42 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Zou wat zijn als hij bij Ajax definitief doorbreekt en over een paar jaar voor vele miljonen wordt verkocht.
Dat hij getalenteerd is zal ik nooit ontkennen, maar ik vrees dat hij gewoon niet de mentale capaciteiten heeft om te slagen.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 13:50 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Het blijft gewoon een groot talent. De laatste keer dat ik hem heb zien spelen viel hij in de tweede helft in bij Jong Oranje, hij speelde toen geweldig en liet de hele wedstrijd kantelen.
Deze wedstrijd.
Die tweede goal van Aissati is best briljant.
Precies, dat is absolute noodzaak. Voorin hadden we toch geen problemen, maar de tegengoals waren altijd het probleem. Nu hebben we een uitstekende voorhoede én middenveld, maar de defensie is nog schaarser dan vorige seizoen. Daar moeten zeker 1 a 2 versterkingen bijkomen, hopelijk ziet Van Basten/Blind dat ook. Maar het feit dat ze vol voor Henrique gingen, en dat hij vervolgens niet komt zorgt wel voor de nodige kriebels.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 13:50 schreef Trystar het volgende:
Welkom Aissati![]()
Maar hopelijk wordt er toch echt werk gemaakt van nog een verdediger!
De transfersom was inderdaad niet meer het struikelblok. Daar doen beide clubs trouwens geen mededelingen over. Kunnen we hieruit iets concluderen?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 13:52 schreef PyTh het volgende:
[..]
Daarom ben ik zo benieuwd naar de voorwaarden.
Reden dat de transfer nog niet rond was, betrof het percentage voor PSV bij eventuele doorverkoop.
Boven de 6 miljoen is Ajax toch verplicht om er een mededeling over te doen ivm de beurs?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 13:55 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
De transfersom was inderdaad niet meer het struikelblok. Daar doen beide clubs trouwens geen mededelingen over. Kunnen we hieruit iets concluderen?
Dus het zal eronder liggen.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 13:56 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Boven de 6 miljoen is Ajax toch verplicht om er een mededeling over te doen ivm de beurs?
Wel raar dat psv veel geld verwacht voor iemand die niet goed genoeg werd bevonden. Zijn ze bang voor een tweede Huntelaartje?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 13:52 schreef PyTh het volgende:
[..]
Daarom ben ik zo benieuwd naar de voorwaarden.
Reden dat de transfer nog niet rond was, betrof het percentage voor PSV bij eventuele doorverkoop.
Maar Ajax heeft nog helemaal geen mededelingen gedaan toch? Afwachten dus nog.quote:
Denk dat psv heus wel onderkent dat hij talent heeft, maar in hun ploeg hebben ze gewoonweg niet de ruimte om hem nog 2 jaar te laten rijpen. Ik begrijp dan ook niet waarom hij niet nog bij twente kon blijven ballen.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 13:58 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Wel raar dat psv veel geld verwacht voor iemand die niet goed genoeg werd bevonden. Zijn ze bang voor een tweede Huntelaartje?
Normaal gesproken betekent dit dat het bedrag onder de 5 miljoen ligt. Er is echter nog geen contract getekend.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 13:55 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
De transfersom was inderdaad niet meer het struikelblok. Daar doen beide clubs trouwens geen mededelingen over. Kunnen we hieruit iets concluderen?
Van Basten sprak over de komst van sowieso een verderdiger en "het liefst nog eentje".quote:Op vrijdag 18 juli 2008 13:59 schreef BoNi het volgende:
Van Basten heeft aangegeven met een selectie van 24 man te willen werken en daarop zijn wat namen bekend gemaakt die mogen vertrekken.
Zou er nu nog iemand bijkomen met het aantrekken van Aissati en zo ja, wie zal dat zijn?
Of zal er al rekening gehouden worden met het vertrek van Huntelaar?
quote:Op vrijdag 18 juli 2008 13:58 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Maar Ajax heeft nog helemaal geen mededelingen gedaan toch? Afwachten dus nog.
Maar inderdaad. Dat 'we' kan ook op alleen PSV slaan.quote:„Ik heb de afgelopen week de nodige gesprekken met Danny Blind van Ajax gevoerd, waarvan vrijdag het laatste”, aldus Van Kraaij. „Het heeft even geduurd voor we eruit waren. Over de transfersom doen we geen mededelingen.”
Inderdaad. Die is echt nodig.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 13:50 schreef Triptamine het volgende:
Aissati dus naar Ajax, mooi! maar nu wil ik toch wel eens een verdediger zien.
En nu we toch Mocro's aan het kopen zijn. Boulah zou het feest helemaal compleet maken.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 14:00 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Van Basten sprak over de komst van sowieso een verderdiger en "het liefst nog eentje".
Proberen kan altijd, ik dacht alleen ergens gelezen te hebben dat Boulah zelf niets ziet in een terugkeer naar Nederland op dit moment.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 14:02 schreef koningdavid het volgende:
[..]
En nu we toch Mocro's aan het kopen zijn. Boulah zou het feest helemaal compleet maken.
Als Panathinaikos en Stuttgart het proberen, waarom wij niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |