quote:
quote:Ismail Aissati verlengde afgelopen week zijn contract bij PSV. De jonge middenvelder, kind van de club, liet zien dat clubliefde nog bestaat en wil prijzen winnen met zijn PSV. Aissati staat nu tot 2011 onder contract in Eindhoven.
Ik gok ergens tussen de 5 en 7 miljoen.quote:
quote:
Had je die appelvlaai niet even voor een trein kunnen duwenquote:Op vrijdag 18 juli 2008 13:24 schreef koningdavid het volgende:
Welkom Issi!
Ik kwam hem vroeger (2, 3 jaar geleden) vaak tegen op het station, samen met Afellay. Amsterdam Bijlmer is vanaf Utrecht CS toch een stukkie korter dan Eindhoven.![]()
Hij is gewoon boos op PSV omdat ze hun afspraken niet zien nagekomen. Als hij een 'zacht ei' zou zijn, was hij niet voor zichzelf opgekomen.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 13:27 schreef BB-boy het volgende:
Ik hou me enthousiasme nog even voor me. Tuurlijk hij heeft de kwaliteiten om een ster te worden, maar het blijft mentaal een zacht ei.
Nee, wij willen op sleutelposities eerst kijken of er iets te kopen valt in plaats van huren.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 13:29 schreef N.i.c.k het volgende:
Siem de Jong verhuren een Heracles ? Die zoeken een aanvallende middenvelder.
quote:Hij voegde er aan toe dat maandag een Braziliaans talent naar Almelo komt. 'Hendrie Krüzen heeft beelden van hem gezien. Als hij half zo goed is van wat we hebben gezien pakken we hem direct'.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |