OMG, een onderbroek!quote:Op vrijdag 18 juli 2008 13:08 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Altijd![]()
Hoe weet ik anders of ze goed zitten
Een slip passen bovenop een slipquote:Op vrijdag 18 juli 2008 13:11 schreef Stormqueen het volgende:
En als je het dan toch niet kan laten, hou dan minstens je eigen boxer aan, viespeuk
fap-fap!!!quote:Op vrijdag 18 juli 2008 13:11 schreef IQM het volgende:
Hap-hap.
Het waren sowieso al roze, dus dan zie je dat bijna nietquote:Op vrijdag 18 juli 2008 13:16 schreef wise het volgende:
Zit iemand anders dalijk in jouw remsporen te roeren
Das de najaarscollectie van BB 2008 he. Boxershorts met hippe kleuren en dan een bleekvlek (zoe als die spijkerboxen 2 jaar geleden).quote:Op vrijdag 18 juli 2008 13:17 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ik liet laatst mijn bjorn borg boxers vallen op een vloer waar bleek op lag.... allemaal naar de tyfus
Ohnoes, je heftig originele hippe onderboxers naar z'n grootjequote:Op vrijdag 18 juli 2008 13:17 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ik liet laatst mijn bjorn borg boxers vallen op een vloer waar bleek op lag.... allemaal naar de tyfus
wel als je je eigen ondergoed aan houd (zo is het met bikini's wel iig)quote:Op vrijdag 18 juli 2008 13:15 schreef rival het volgende:
ondergoed mag je volgens mij niet eens passen!
als ik ergerns niet in gezien wil worden zijn dat BB boxersquote:Op vrijdag 18 juli 2008 13:17 schreef BarraCupraCuda het volgende:
Da's zo vies, dan zit er zo een plasticje in!quote:Op vrijdag 18 juli 2008 13:19 schreef Fha het volgende:
[..]
wel als je je eigen ondergoed aan houd (zo is het met bikini's wel iig)
In de vorm van een alldays inlegkruisjequote:Op vrijdag 18 juli 2008 13:24 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Da's zo vies, dan zit er zo een plasticje in!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |