Het gaat om de inhoudquote:Op vrijdag 18 juli 2008 15:11 schreef BitterBal88 het volgende:
Wat vind men hier eigenlijk van Jack&Jones onderbroke?
Je O of D?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 15:14 schreef MisterO het volgende:
Godver wat klote om tussen een ruzie in te zitten, waardoor je uiteindelijk ook nog ruzie krijgt met beide kanten, omdat beide kanten vinden dat zij gelijk hebben en dat ik niet voor ze opkom![]()
Mijn vooroordeel over friezen en hun muzieksmaak wordt weer z'n beetje bevestigdquote:
Ruzie is nooit leuk, maar zeker niet als je ongewild als partij betrokken raaktquote:Op vrijdag 18 juli 2008 15:14 schreef MisterO het volgende:
Godver wat klote om tussen een ruzie in te zitten, waardoor je uiteindelijk ook nog ruzie krijgt met beide kanten, omdat beide kanten vinden dat zij gelijk hebben en dat ik niet voor ze opkom![]()
Ben ik toch benieuwd wat dat vooroordeel is...quote:Op vrijdag 18 juli 2008 15:21 schreef BitterBal88 het volgende:
[..]
Mijn vooroordeel over friezen en hun muzieksmaak wordt weer z'n beetje bevestigd.
Sommigen zijn cutequote:Op vrijdag 18 juli 2008 15:21 schreef BitterBal88 het volgende:
[..]
Mijn vooroordeel over friezen en hun muzieksmaak wordt weer z'n beetje bevestigd.
I is boos op D, terwijl D en ik dat totaal niet doorhadden. Nu is I ook boos op mij, omdat ik haar niet snap. En ze wil mij en mn asociale D niet meer spreken...quote:
quote:
Totaal geen top40. Totaal geen R&B, heel erg klassiek.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 15:24 schreef rodebes het volgende:
[..]
Ben ik toch benieuwd wat dat vooroordeel is...
No shit Sherlockquote:Op vrijdag 18 juli 2008 15:28 schreef BitterBal88 het volgende:
Eigenlijk is het coño.
Jij bent toch ook een onverbeterlijke meelevende goedzak hè.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 15:22 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ruzie is nooit leuk, maar zeker niet als je ongewild als partij betrokken raakt
portugees Caralhoquote:Op vrijdag 18 juli 2008 15:34 schreef BitterBal88 het volgende:
Nu we et er toch over hebben, wat is de mannelijke versie?
Oh kut dat zag ik niet aankomen, ik dacht dat ze hem mocht of heeft het iets te maken waar we eerder over hadden?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 15:25 schreef MisterO het volgende:
[..]
I is boos op D, terwijl D en ik dat totaal niet doorhadden. Nu is I ook boos op mij, omdat ik haar niet snap. En ze wil mij en mn asociale D niet meer spreken...
Haat en nijd is er al genoeg in de wereld,quote:Op vrijdag 18 juli 2008 15:34 schreef Semisane het volgende:
[..]
Jij bent toch ook een onverbeterlijke meelevende goedzak hè.
Goed voornemen. Ik ga er ook vandoor tot later misschien schatten van mequote:Op vrijdag 18 juli 2008 15:52 schreef MisterO het volgende:
klotemiddag ook, ik ga vanavond lekker veel drinken denk ik.
have fun in Liverpoolquote:Op vrijdag 18 juli 2008 15:56 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Goed voornemen. Ik ga er ook vandoor tot later misschien schatten van me
Doei doeiquote:Op vrijdag 18 juli 2008 15:56 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Goed voornemen. Ik ga er ook vandoor tot later misschien schatten van me
toch nog een beetje thuis met die groene accentenquote:Op vrijdag 18 juli 2008 16:02 schreef Ang3l het volgende:
Vamos a Barcelonaaaaa
In een appartementje vrijwel aan Placa catalunya
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Simpel en netjes toch?
Flowerpowergeneratie zeker?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 15:51 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Haat en nijd is er al genoeg in de wereld,
Compassie kan je nooit genoeg krijgen, niet virtueel en niet IRL
Mooi appartementjequote:Op vrijdag 18 juli 2008 16:02 schreef Ang3l het volgende:
Vamos a Barcelonaaaaa
In een appartementje vrijwel aan Placa catalunya
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Simpel en netjes toch?
DVD speler, oven, magnetron etc.
In de wijk raval. Da's bij de Universiteit meen ik. Dus vlakbij de gay wijk en vlakbij de Ramblas en Placa Catalunya (2 straten er vandaan zoiets). En bij La Boquería in de buurt dus we kunnen lekker zelf koken (maar natuurlijk ook gewoon ut eten gaan).
Geen idee, wat denk jij?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 16:11 schreef BitterBal88 het volgende:
Semi, ben jij eigenlijk hollands ofniet?
Ah..geindoctineerd op een subtiele manier dus.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 16:18 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik kwam in 68 kijken, dus heb er nog onbewust een staartje van meegekregen
Dan maakt het niet uit dus.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 16:22 schreef BitterBal88 het volgende:
[..]
Denk het wel, maar weet het niet zeker.
Muzikaal hadden mijn ouders dan weer niets met de sixtiesquote:Op vrijdag 18 juli 2008 16:22 schreef Semisane het volgende:
[..]
Ah..geindoctineerd op een subtiele manier dus.Ik werd ook opgevoed met The Beatles, Neil Young, Rolling Stones en PvdA....vandaar dat ik tegenwoordig liberaal ben.
Hoewel ik nog steeds The Beatles en Neil Young luister zo nu en dan.
![]()
Je kan idd beter gewoon lekker naast de Ramblas verblijven.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 16:14 schreef Ang3l het volgende:
We wilden eigenlijk deze:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Maar die ligt aan de rand van de Barri Gotic (de verkeerde rand) en een 10 minuten lopen naar de Ramblas i.p.v. 2Nou lijkt dat niks, maar ik heb er wel eentje op krukken bij me he
Ach ja...mijn vader was dan echt zo'n ex-hippie met ex-muzikale aspiraties, die hij op mij wilde projecteren, maar goed daar kwam hij wel op terug toen ik in mijn tomeloze enthousiasme een drumstel had gesloopt, geheel in stijl van The Who.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 16:26 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Muzikaal hadden mijn ouders dan weer niets met de sixties
wellicht dat ik daarom ook nooit geleert heb om de muziek van vroeger te waardeeren en op waarde te schatten. Maar ik vind dat ik niet te veel moet omkijke en het vooral moet doen met wat het hier en nu biedt
Je wilt niet weten joh, ik kom in alle soorten en maten.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 16:27 schreef Stroekie het volgende:
[..]
jij zit ook in een longdrinkglas met een rietje ?
veel plezier met wat er ook (niet) op de planning staatquote:Op vrijdag 18 juli 2008 16:34 schreef Semisane het volgende:
Als iemand nog wat wilt weten van mijn afkomst, verleden, muzikale talenten of het gebrek daaraan, maten of kledingmerken... PM me maar, want ik doe niet zo aan fok buiten werktijd.
* Semisane is nu het weekend aan het verkennen.
Tis maar te hopen dat je kapper hiet niet meeleestquote:Op vrijdag 18 juli 2008 17:14 schreef MisterO het volgende:
Mijn god wat een lelijke finalisten van de Mr Gay verkiezing dit jaaren ik overdrijf niet
![]()
Oh en mijn kapper staat ook in de finale, Sanjaydat hij in de finale staat
![]()
http://www.gay.nl/article/12781//Mister_Gay_Netherlands_2008!
Dan ga ik voor Daniel![]()
Hij weet ook wel dat hij er niet tussen hoort. Er zitten maar 3 knapperds tussen.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 17:18 schreef BitterBal88 het volgende:
[..]
Tis maar te hopen dat je kapper hiet niet meeleest!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |