Die bestaat al. "beter in bed"quote:
Dat is ook echt om te huilenquote:
quote:Op vrijdag 18 juli 2008 12:02 schreef GauloisesBlauw het volgende:
[..]
Dat is ook echt om te huilen
Van die koppels die dan heel geforceerd tijdens de seks vieze woordjes tegen elkaar gaan zeggen, met behulp van kaartjes met steekwoorden erop![]()
Ja maar wel pas nadat ze het een paar keer hebben geoefend met de begeleiders er bijquote:Op vrijdag 18 juli 2008 12:02 schreef GauloisesBlauw het volgende:
[..]
Van die koppels die dan heel geforceerd tijdens de seks vieze woordjes tegen elkaar gaan zeggen, met behulp van kaartjes met steekwoorden erop![]()
Oh ja, die hoort ook nog in dat amateurkok-rijtje thuis.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 12:06 schreef Gluckskafer het volgende:
zomg ik zag laatst dat 'eten en daten' zoeen slechte show he gek.
Ik heb je topic even doorgestuurd naar ideeen@rtlgroep.nl Als ze het wat vinden nemen ze contact met je op.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 11:19 schreef wolferl het volgende:
Er zal nooit een programma komen over, Help, mijn vrouw is chat verslaafd. Help mijn vrouw heeft altijd koppijn 's Avonds als ik wil neuken. Help mijn vrouw kan de vaatwasser niet aanzetten.
Inderdaad.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 12:02 schreef GauloisesBlauw het volgende:
[..]
Jammer genoeg welquote:
Hahaha die was inderdaad ook echt erg jaquote:Op vrijdag 18 juli 2008 12:09 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Inderdaad.
Of een gast die op de slaapkamer door de radio brult hoe die vent haar nu weer anaal moet vernederen (pasgeleden was dat erop).
Werd die gast gek en kapte ie gelijk met naaien.
"schatjes"! echt.. waarom ken ik het Dat is inderdaad ook super triest ja. Maar de engelse versie vind ik ook niet echt geweldigquote:Op vrijdag 18 juli 2008 12:08 schreef wolferl het volgende:
Waar ik laatst ook om moest gniffelen, was programma op de EO soort van rip-off van die Engelse Nanny.
Zat er zo'n domme doos met een koptelefoon uit de jaren 60 aanwijzingen te geven aan een luie moeder wat ze moest zeggen tegen der koters. Zo amateuristisch, zo nep, zo lachwekkend...televisie is niet meer zoals vroeger.
Ik moest toen denken aan dit topic:quote:Op vrijdag 18 juli 2008 12:07 schreef Copycat het volgende:
[..]
Oh ja, die hoort ook nog in dat amateurkok-rijtje thuis.
maar dan zit ze in een ander programma; help, mijn man is homo.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 11:25 schreef Biogarde het volgende:
Ik ben ook een klusser. Mijn vriendin vind dit wel tof omdat zij dan jaarlijks kan wisselen van sfeer in huis (ik zeg, voor sfeer moet je een andere vent nemen), maar dan doelt ze dus op de woning en niet op mij.
Vuile hoer!quote:Op vrijdag 18 juli 2008 12:02 schreef GauloisesBlauw het volgende:
[..]
Zoiets heet onder de plak zitten.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 12:31 schreef DroogDok het volgende:
Het ergste is nog dat er gewoon mannen aan die programma's meedoen.
Bij dat klusprogramma kan ik het me opzich nog wel voorstellen, ze maken toch mooi je huis voor je af enzo, maar die andere twee?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |