Moest een nieuw element in. Dure shit.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 16:10 schreef Kluts het volgende:
[..]
Wat was er kapot aan dan? De klok ofzo?
Tenen en vingers lijkt me een goede start. Maar eerst de nagels langzaam uittrekken natuurlijk. Dat is een delicate klus.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 15:47 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Goed, een voorkeur voor een lichaamsdeel om mee te beginnen?
Spelen jullie Dr. Bibber online of zoquote:Op vrijdag 18 juli 2008 16:17 schreef Elegy het volgende:
[..]
Tenen en vingers lijkt me een goede start. Maar eerst de nagels langzaam uittrekken natuurlijk. Dat is een delicate klus.
Nee, we doen vivisectie op Q om hem te genezen.quote:
Vivi wilde ook onaangename dingen met mij doen.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 16:28 schreef Pheno het volgende:
Wat heeft Vivi hier mee te maken? Heeft hij die ook al gedate?
quote:Op vrijdag 18 juli 2008 16:30 schreef Q. het volgende:
[..]
Vivi wilde ook onaangename dingen met mij doen.
Goed doe jij die dan ga ik alvast de tanden verwijderen met de nijptang. Maakt niet uit als ze versplinteren toch?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 16:17 schreef Elegy het volgende:
[..]
Tenen en vingers lijkt me een goede start. Maar eerst de nagels langzaam uittrekken natuurlijk. Dat is een delicate klus.
Hey jongens, doen jullie een beetje rustig aan met Q? Tenminste, ik heb de te verwijderen lichaamsdelen op ebay gezet, en als het stuk, versplinterd of in tweeën gescheurd is, levert het natuurlijk niks meer op.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 16:35 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Goed doe jij die dan ga ik alvast de tanden verwijderen met de nijptang. Maakt niet uit als ze versplinteren toch?
Heb ik ook nog iets te vertellen in deze?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 16:41 schreef Kluts het volgende:
[..]
Hey jongens, doen jullie een beetje rustig aan met Q? Tenminste, ik heb de te verwijderen lichaamsdelen op ebay gezet, en als het stuk, versplinterd of in tweeën gescheurd is, levert het natuurlijk niks meer op.
Nee.quote:
Heb je al een bod ontvagen op 1 van de delen?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 16:41 schreef Kluts het volgende:
[..]
Hey jongens, doen jullie een beetje rustig aan met Q? Tenminste, ik heb de te verwijderen lichaamsdelen op ebay gezet, en als het stuk, versplinterd of in tweeën gescheurd is, levert het natuurlijk niks meer op.
Nou ja, die tanden, mits nog heel natuurlijk, leveren in totaal wel een eurootje of 200 op.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 16:50 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Heb je al een bod ontvagen op 1 van de delen?
Sjors LoekAas.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 16:56 schreef Kluts het volgende:
Bedenk me net, is Spielberg wel de regisseur van Indiana Jones?
Whatever, ik bedoel die regisseur daarvan dus.
Wie niet?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 16:43 schreef CherryLips het volgende:
De NS is blij met me.
Die staat bij geen enkele van de films vermeld als regisseur. Als schrijver en executive producer wel. Spielberg it is.quote:
Goed gedaan, ik zal voorzichtig doen met de tanden. Kreeg je nog wat voor de armen en benen enzo?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 16:55 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nou ja, die tanden, mits nog heel natuurlijk, leveren in totaal wel een eurootje of 200 op.
Maar dat hoofd (voor het geval dat jullie besluiten deze tóch te verwijderen), daar heb ik tot op heden nog geen bod op gehad. Denk dat niemand het wil hebben ofzo.
Kreeg nog wel een mail van Stephen Spielberg, hij dacht er misschien wel wat mee te kunnen voor de volgende Indiana Jones film. Maar ik heb gezegd dat we dat alleen doen als het artistiek verantwoord is uiteraard.
Ja, de armen en benen zijn ook wel te verkopen, vooral op de benen is een ware run ontstaan, vanwege een aantal vierdaagselopers die zelf geen benen meer over hebben.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 17:07 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Goed gedaan, ik zal voorzichtig doen met de tanden. Kreeg je nog wat voor de armen en benen enzo?
Zeg meteen even tegen Spielberg dat we wel het script van te voren willen lezen en mogelijk aanpassingen zullen maken als er inderdaad niet artistiek verantwoord mee om wordt gegaan.
Natuurlijk, hetzelfde geld voor de tong, ogen, ingewanden, etc. Waar denk je dat we het meeste aan kunnen verdienen?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 17:17 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, de armen en benen zijn ook wel te verkopen, vooral op de benen is een ware run ontstaan, vanwege een aantal vierdaagselopers die zelf geen benen meer over hebben.
Dat script krijgen we zeker te lezen, George belde me net met betrekking tot de wijzigingen, ik heb hem verteld dat als hij weer zoiets wil doen als met die apenhersenen, dat dat dan wel een duurder verhaal gaat worden. Ik bedoel, we verkopen het hoofd en de hersenen apart toch?
Word moeilijk, je hebt geen ledematen meer.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 17:21 schreef Q. het volgende:
Ik ga me even verstoppen in een hoekje hoor....
Miss Tquote:Op vrijdag 18 juli 2008 17:35 schreef Tegan het volgende:
Ik sta nu in Oss, zo de trein naar Tilburg.
Beetje gaar maar wel goedquote:
Ik ben inmiddels al in Den Bosch, dus het gaat erg goed. Volgende stop, thuisquote:Op vrijdag 18 juli 2008 17:45 schreef mrbox het volgende:
[..]
Beetje gaar maar wel goeden hoe is het met u miss T @ O station
![]()
quote:Op vrijdag 18 juli 2008 17:51 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik ben inmiddels al in Den Bosch, dus het gaat erg goed. Volgende stop, thuis.
Ik heb helemaal nergens last van, dus ik ga waarschijnlijk vanavond weer verder feesten. Wat zijn jouw plannen dit weekend?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 17:54 schreef mrbox het volgende:
[..]
gelukkig valt de vertraging dus mee
Ben je (erg) brak of valt het wel mee ?
Druk mee bezig, echter is dat geen fulltime bezigheid.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 18:08 schreef Pheno het volgende:
Ga wassen!
Er komen zo nog Marktplaats-mensen langs, daarna ga ik wel aan de zuip.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 18:10 schreef Tegan het volgende:
Yay, Tilburg CS. Nu ff wachten op mijn lift naar huis. Ik verveel me ook.
Wat heeft ie nu weer gedaan? Ben die idioot een keer in het wild tegengekomen, inquote:
Hij was even op het nieuws, hij wees aan hoe hij beveiligd was en zo. Alsof die gek iets wilt doenquote:Op vrijdag 18 juli 2008 18:25 schreef Q. het volgende:
[..]
Wat heeft ie nu weer gedaan? Ben die idioot een keer in het wild tegengekomen, inZoetermeer
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |