Kort gekookte broccoli?quote:Op dinsdag 29 juli 2008 09:05 schreef DarkElf het volgende:
vanavond kort gekookte broccoli, gebakken champignons en een kip cordonbleu..
lekker
gewoon pureren met een staafmixerquote:Op dinsdag 29 juli 2008 14:15 schreef DarkElf het volgende:
ja normaal kook ik het tot pap, das zo lekker makkelijk eten
gatver das dan helemaal niet gaarquote:Op dinsdag 29 juli 2008 19:21 schreef Isegrim het volgende:
Ik kookbroccoli überhaupt niet. Ik roerbak het meestal.
Is dat dan kort gekookt of lang gekookt?quote:Op dinsdag 29 juli 2008 19:36 schreef DarkElf het volgende:
lekker hoor, nou wij flikkeren zometeen de broccoli een minuut of 4 in kokend water... en vissen hem er dan uit: beetgaar en prachtig van kleur
in mijn huis kort en in de jouwe?quote:Op dinsdag 29 juli 2008 19:49 schreef lighted het volgende:
[..]
Is dat dan kort gekookt of lang gekookt?
Mijn oma kookte dat altijd ruim 20 minuten. *gruwelquote:Op dinsdag 29 juli 2008 19:36 schreef DarkElf het volgende:
lekker hoor, nou wij flikkeren zometeen de broccoli een minuut of 4 in kokend water... en vissen hem er dan uit: beetgaar en prachtig van kleur
oeh getver, das erg zegquote:Op dinsdag 29 juli 2008 20:23 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Mijn oma kookte dat altijd ruim 20 minuten. *gruwel*
quote:Op dinsdag 29 juli 2008 14:15 schreef DarkElf het volgende:
ja normaal kook ik het tot pap, das zo lekker makkelijk eten
Ik vind het vieze zoete meuk met een parfumbijsmaakje maar ik ken vrij veel liefhebbers dus blijkbaar vind de meerderheid het prima te drinken.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 20:35 schreef Qwea het volgende:
zijn die lekker kiwi? ze zijn hier in de aanbieding, maar ik heb ze nog nooit gehad. Sowieso nog nooit rosé. Is het zoet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |