hoop het echt nietquote:Op zondag 20 juli 2008 14:57 schreef fuckbuddy het volgende:
Ik denk dat McLaren hiermee de winst heeft verneukt voor Hamilton....
Laten we het hopenquote:Op zondag 20 juli 2008 14:57 schreef fuckbuddy het volgende:
Ik denk dat McLaren hiermee de winst heeft verneukt voor Hamilton....
Weet het bijna zeker, hij moet 30 seconden op Massa om erin en eruit te gaan en geen plek te verliezen, als ie naar binnen was gegaan had ik zijn plek behouden en genoeg brandstof gehad.quote:
Deze keer wel ja.quote:
Dat dan weer wel, ja.quote:Op zondag 20 juli 2008 15:01 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Deze keer wel ja.
Maar het is gewoon zo'n typisch Alonso "ik ben zielig en zij pesten mij" gebaartje geworden.
heur mquote:
Hamilton rijdt er toch niet achter?quote:Op zondag 20 juli 2008 15:05 schreef morpheus_at_work het volgende:
Alonso wordt nog wel een keer van achteren aangereden, met zijn wanstaltige rijgedrag
je weet toch dat diegene wat achterop rijdt dan toch in fout isquote:Op zondag 20 juli 2008 15:05 schreef morpheus_at_work het volgende:
Alonso wordt nog wel een keer van achteren aangereden, met zijn wanstaltige rijgedrag
In dit geval geheel niet ergquote:Op zondag 20 juli 2008 15:08 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
je weet toch dat diegene wat achterop rijdt dan toch in fout is
Die is onder de SC al gegaan en daarme kan ie het makkelijk halen!quote:Op zondag 20 juli 2008 15:10 schreef Atreidez het volgende:
Volgens mij moet Massa ook nog wel een keer naar binnen..
We zullen zienquote:Op zondag 20 juli 2008 15:11 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Die is onder de SC al gegaan en daarme kan ie het makkelijk halen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |