abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60182724

Selectie PSV 2007/2008

Voor de laatste goals, samenvattingen en filmpjes kijk je op http://www.psv.tv/ of http://nl.youtube.com/user/psveindhoven of http://www.freewebs.com/phoolie84/

OP PSV Topic
We sure are cute for two ugly people.
pi_60182764
Op VI:
quote:
'Aanbod PSV te mooi om te weigeren voor Fornaroli'
18/07/2008 09:15

In Uruguay is de naam PSV nadrukkelijk gevallen als de nieuwe club voor twintigjarige Nacional-aanvaller Bruno Fornaroli.

Niet alleen PSV zou azen op Fornaroli, die zich ook in de kijker heeft gespeeld van Lazio, Bologna en Tottenham Hotspur. In Engeland werd gesproken van een transfersom van ruim vijf miljoen euro.

PSV zou echter de beste papieren hebben de twintigjarige aanvaller in te lijven. Volgens zijn zaakwaarnemer is het aanbod van de Nederlandse kampioen te mooi zijn om af te slaan. Nacional zou eind deze week naar buiten brengen een akkoord te hebben met de Eindhovense club.

Fornaroli heeft een sterk seizoen achter de rug. In 28 wedstrijden, waarin hij 26 keer aan de aftrap kwam, maakte hij veertien treffers voor Nacional. De aanvaller is bezig een Italiaans paspoort te krijgen.
pi_60182788
Die beers is inmiddels geschoten

Zal binnen een paar uur wel op PSV.nl staan

Nu nog Bradley en PSV kan de titel niet ontgaan
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_60182812
quote:
Op donderdag 17 juli 2008 16:19 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Maar goed, PSV zal wel weer met een tropische verrassing aan komen zetten.
Één uit Uruguay dus..
Ben benieuwd.. Zijn stats zien er goed uit, ook de filmpjes op tube zijn niet verkeerd (al zegt dat niet zoveel).

"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_60182870
Groot talent hoor en dat voor minder geld dan Cvitanich
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_60182874
Eindelijk ben blij dat hij komt en dat hij van uruguay komt is alleen maar nog mooier.
Hoe meer argentijnse en uruguayaanse voetballers komen hoe mooier ik het vind.....
Gefeliciteerd PSV met jullie aankoop en jullie laten nogmaals zien dat je voorop loopt..........
  vrijdag 18 juli 2008 @ 10:01:23 #7
3432 Whiteguy
TÜV geprüft
pi_60182909
quote:
Op vrijdag 18 juli 2008 01:55 schreef Kevin1Bravo het volgende:
Ik kies voor Koevermans, die is over een aantal jaren toch vrijwel niets meer waard. Lazovic zou eventueel nog kunnen groeien.
Vergeet niet dat als je Lazovic in je selectie hebt, je Lemic er 'gratis' bij krijgt. Het zou me dan ook niet verbazen als hij een van de eersten is die uitgezwaaid gaat worden.
  vrijdag 18 juli 2008 @ 10:02:02 #8
171936 DuTank
Spaashaas.
pi_60182921
quote:
Op vrijdag 18 juli 2008 09:59 schreef JUAN-ROMAN-RIQUELME het volgende:
Eindelijk ben blij dat hij komt en dat hij van uruguay komt is alleen maar nog mooier.
Hoe meer argentijnse en uruguayaanse voetballers komen hoe mooier ik het vind.....
Gefeliciteerd PSV met jullie aankoop en jullie laten nogmaals zien dat je voorop loopt..........
Hij is nog niet binnen he . Maar PSV heeft wel zo'n beetje de beste scouting van Nederland ja . Jammer dat Piet de Visser weg is..
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
pi_60182928
Jongens, hij is nog niet binnen hoor...

Na die Guardado-soap van vorig jaar hou ik nog even een slag om de arm.
pi_60182943
quote:
Op vrijdag 18 juli 2008 10:02 schreef DuTank het volgende:

[..]

Hij is nog niet binnen he . Maar PSV heeft wel zo'n beetje de beste scouting van Nederland ja .
Nou ja.. Zo moeilijk is het natuurlijk niet om de beste spits van Nacional te scouten.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_60182949
quote:
Op vrijdag 18 juli 2008 10:01 schreef Whiteguy het volgende:

[..]

Vergeet niet dat als je Lazovic Aissati in je selectie hebt, je Lemic er 'gratis' bij krijgt.
Een gewaarschuwt mens telt voor 2 :´)
pi_60182971
quote:
Op vrijdag 18 juli 2008 10:03 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Nou ja.. Zo moeilijk is het natuurlijk niet om de beste spits van Nacional te scouten.
Het hangt allemaal vast aan goede tipgevers en de markt volgen
pi_60182994
Sowieso loopt er in Uruguay best wat talent rond voor een leuke prijs.
Groningen is daar ook behoorlijk actief aan het scouten.
pi_60183028
quote:

[..]

Scouten is niet het moeilijkste in dit geval (ben ik met je eens maar met een netwerk van daadkrachtige mensen achter je is het toch wel heel prettig om te Scoutenhttp://i.fokzine.net/s/nooo.gif
http://i.fokzine.net/s/nooo.gif
pi_60183030
quote:
Op vrijdag 18 juli 2008 10:06 schreef venomsnake het volgende:
Sowieso loopt er in Uruguay best wat talent rond voor een leuke prijs.
Groningen is daar ook behoorlijk actief aan het scouten.
Valt best tegen hoor. Nu zitten er een stuk of 2,3 die interessant zijn voor Europa
  vrijdag 18 juli 2008 @ 10:07:36 #16
171936 DuTank
Spaashaas.
pi_60183031
quote:

[..]

Ja, maar dat moet je dus wel weten. En in die zin wordt PSV het best getipt in Nederland.
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
pi_60183055
Hoe zou dat komen?
pi_60183058
quote:
Op vrijdag 18 juli 2008 10:07 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Valt best tegen hoor. Nu zitten er een stuk of 2,3 die interessant zijn voor Europa
Laatst nog gebrobeerd om die Fernandes te halen, maar die had het aan zijn knie.
Ook Bruno Silva komt er vandaan, had ook nog nooit iemand van gehoord. Maakte in Rusland niets klaar, Groningen pikt hem op, en zie nu... International en speler van Ajax..
quote:
Op vrijdag 18 juli 2008 10:07 schreef DuTank het volgende:

[..]

Ja, maar dat moet je dus wel weten. En in die zin wordt PSV het best getipt in Nederland.
True, maar de scouts van PSV zullen ook regelmatig wedstrijden bezoeken van de topclubs in Zuid Amerika. En bovendien weet ik hoeveel DVD's bekijken.
pi_60183083
quote:
Op vrijdag 18 juli 2008 10:09 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Laatst nog gebrobeerd om die Fernandes te halen, maar die had het aan zijn knie.
Ook Bruno Silva komt er vandaan, had ook nog nooit iemand van gehoord. Maakte in Rusland niets klaar, Groningen pikt hem op, en zie nu... International en speler van Ajax..
Uruguay heeft het probleem dat goede voetballers vaak nog niet eens debuteren in Uruguay
pi_60183139
Bij PSV is de opvolging van tips gewoon beter geregeld dan elders
pi_60183198
quote:
Op vrijdag 18 juli 2008 10:09 schreef venomsnake het volgende:

[..]

[..]

True, maar de scouts van PSV zullen ook regelmatig wedstrijden bezoeken van de topclubs in Zuid Amerika. En bovendien weet ik hoeveel DVD's bekijken.
Er zijn heel veel scouts in zuid amerika en daar lopen echt wat jongens rond die tegen een bal kunnen trappen,
Maar zodra er onderhandeld moet worden komt er een andere factor om de hoek kijken en die bezitten niet de meeste clubs in nl ................Waar psv dus niet alleen qua scouting maar een paar andere factoren sterk in is ........ hahahahahah
pi_60183209
Op het PN zijn ze iets minder zeker van de zaak
quote:
'PSV in verband gebracht met Bruno Fornaroli - onduidelijkheid over berichtgeving'

PSV wordt de laatste twee dagen in verband gebracht met interesse voor de twintigjarige Nacional-aanvaller Bruno Fornaroli. Ook Voetbal International maakt daar nu melding van. Verwezen wordt veelal in de geruchten naar berichtgeving in media in Uruguay. Daar hebben we vooralsnog niets aan kunnen treffen, reden voor ons om het (nog) niet te plaatsen.

Sowieso is de situatie rond de aanvaller een merkwaardige. De spits bevindt zich nu in Italië. Hij had toestemming voor zijn club om daar enige tijd te verblijven in een poging een transfer te realiseren. Inmiddels zou het nog niet tot een transfer zijn gekomen en heeft hij een terugkeer naar Uruguay uitgesteld.

Ondertussen zou de zaakwaarnemer in Italië hebben laten weten dat PSV concrete interesse heeft getoond. Die uitlatingen zouden in het Italiaanse geruchtencircuit naar boven zijn gekomen.

In de krant Observa wordt nu gemeld dat er een partij is die deze week een bod heeft uitgebracht namens een Europese club bij Nacional via een tussenpersoon van 3,5 miljoen dollar. Die zou echter vereisen dat de spits direct terug zou keren naar Montevideo. Om welke club het gaat is vooralsnog onbekend.
pi_60183267
Hij was in Italie om een andere reden dan een transfer te regelen
pi_60183294
Het begint al bij de organisatie binnen de club zelf. Samenwerking tussen technische staf, scouting, coaches etc. Wat je vaak bij clubs ziet is dat coaches allemaal spelers willen en niet meer luisteren naar de scouting. Of dat een technisch directeur zelf denkt de beste scout op aarde te zijn etc..

Goede samenwerking binnen de club zelf, goede contacten elders in de wereld, en natuurlijk goede scouts heb je nodig. Vooral dat eerste ontbreekt het bij veel clubs aan heb ik het idee.

[ Bericht 0% gewijzigd door venomsnake op 18-07-2008 10:36:19 ]
pi_60183337
NETWERK
pi_60183370
Netwerk en tipgevers, je kan toch niet heel de wereld in kaart brengen
pi_60183402
quote:
Op vrijdag 18 juli 2008 10:25 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Netwerk en tipgevers, je kan toch niet heel de wereld in kaart brengen
Dat je een goed netwerk nodig hebt lijkt me logisch.
Maar als er binnen een club vervolgens niets mee gedaan wordt omdat men het zelf beter denkt te weten, heb je ook niets aan dat netwerk. Dat probeer ik te zeggen.
pi_60183461
Goede opvolging van tips is ook een netwerk
pi_60183665
Had Dembele eigenlijk ook erg graag gezien, maar die heeft nog niet echt laten zien dat ie makkelijk scoort. Misschien ruilen met Lazovic?
  vrijdag 18 juli 2008 @ 10:55:19 #30
3432 Whiteguy
TÜV geprüft
pi_60184089
quote:
Op vrijdag 18 juli 2008 10:13 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Bij PSV is de opvolging van tips gewoon beter geregeld dan elders
Zoals de tips van Lemic
Ramos, Reis, Fagner, Lazovic enz
  vrijdag 18 juli 2008 @ 11:02:50 #31
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_60184281
tvp .
A little knowledge is a dangerous thing.
pi_60184843
quote:
'Ajax was onze grootste sponsor'
Door PETER VAN DUYL

EINDHOVEN - Adrie van Kraaij (55) is een man met een verhaal. PSV's nieuwe manager transfers en scouting probeert af te rekenen met diep persoonlijk leed. Het bepaalt voor een deel zijn denken en doen. ,,Ik kan niet zeggen dat ik verder ben dan drie jaar terug.''

Soms, als het even te moeilijk wordt of wanneer hij een paar dagen naar het buitenland gaat, stuurt Adrie van Kraaij zijn auto naar het crematorium in Heeze, naar zijn zoon Jeroen die drie jaar geleden plotseling overleed.

De pijn wordt er niet minder van, maar die momenten geven hem rust en dan kan Van Kraaij er weer even tegen.

Hij loopt niet te koop met zijn verdriet. Integendeel, Van Kraaij mijdt de publiciteit al jaren. Nu de oud-international bij PSV is aangesteld als manager scouting en transfers kan en wil hij er niet meer omheen.

,,Luister,’’ zegt hij. ,,Ik ga dit verhaal niet keer op keer vertellen, dat is te pijnlijk. Hoe moeilijk ik het heb, is voor anderen ook helemaal niet relevant. Maar als de mensen willen weten hoe ik in het leven sta, hoe ik bepaalde zaken zie en hoe ik werk, móeten ze mijn achtergrond kennen.’’

Volgende maand is het drie jaar geleden dat Van Kraaij en zijn vrouw ’s nachts uit bed werden gebeld en onmiddellijk naar het ziekenhuis moesten komen. Hun zoon Jeroen (toen 25) was getroffen door een epileptische aanval in combinatie met een hartaanval. Hij raakte in coma en overleed kort daarop.

Van het ene op het andere moment stortte het leven van Adrie van Kraaij volledig in elkaar. ,,Sommige mensen zeggen tegen me: Ik begrijp het. Dan kan ik alleen maar antwoorden: Echt, ik hoop dat je het nooit hóeft te begrijpen. Als je dit niet hebt meegemaakt, weet je niet wat het betekent.

,,Ik was als scout in dienst van Schalke 04 en heb besloten door te werken. Je kunt je afzonderen of op de bank gaan zitten, maar ik ben doorgegaan en heb het verdriet voor mezelf gehouden. Dat is best moeilijk, ook met je vrouw. Sommige huwelijken gaan hieraan kapot, wij hebben elkaar redelijk vrij gelaten. De een heeft nu eenmaal een ander gevoel dan de ander.

,,Soms konden we elkaar steunen, soms ook helemaal niet. Dat komt doordat je bij momenten allebei in verschillende fases zit. Er zijn geen richtlijnen voor, er staat geen boekje in de bibliotheek.’’

In zijn werk, zijn vrouw, dochter en kleinkinderen vindt Adrie van Kraaij afleiding. Dan parkeert hij het verdriet even in zijn achterhoofd. Maar weg is het nooit en minder worden doet het ook niet.

,,Ik kan iets makkelijker loskomen van de situatie. Zeker in het eerste jaar kon ik drie uur jankend in de auto zitten. Dat heb ik nu wat minder vaak.

,,Toch kan ik niet zeggen dat ik nu verder ben dan drie jaar terug. De pijn, het verdriet en het gemis worden steeds sterker. Vorige maand was Jeroen jarig, dan heb je een klote-periode. En volgende maand is het drie jaar geleden. Dan ben ik even één, twee dagen weg. Dat weet iedereen hier en dat heb ik nodig.’’

Van Kraaij was altijd al nuchter, het persoonlijk drama heeft die karaktertrek alleen maar versterkt. ,,In mijn werk kan ik nuchter, straight en reëel denken. Over voetbal en over voetballers. Ik vind dat zelf ook wel goed. Maar soms denk ik wel eens: wat is het toch wrang dat je door deze aanleiding soms zó nuchter tegenover zaken staat.

,,Als ik zo’n verhaal van Ismail Aissati lees... Ik snap die jongen heus wel en heb echt begrip voor zijn problemen en zijn situatie. Maar hij is negentien jaar, staat midden in het leven. Als ik dan in dezelfde krant lees dat er een kind van drie dood is gevonden, denk ik wel: jongens, dat is toch vele malen belangrijker.

,,Dat zit altijd in mijn hoofd, maar dat betekent volgens mij niet dat je je werk niet goed kunt doen. Of misschien doe je het zelfs wel beter omdat je je emoties buiten werking stelt. Dat brengt een heel andere kijk op zaken. Huub Stevens is heel emotioneel. Als wij met zijn tweeën praten, komen we juist tot heel goede beslissingen.’’

Van Kraaij was jaren een gerespecteerd scout, nu is hij bij PSV ook belast met transferzaken. Daarmee is hij de opvolger van Stan Valckx, die vorig seizoen knalhard botste met directeur Jan Reker en is vertrokken. ,,Ik heb wel een paar dagen nagedacht voor ik ja zei. Vooral vanwege mijn privésituatie. En ik wil mijn vrouw en kleinkinderen niet tekort doen. Als ik bij hen ben, denk ik nergens meer aan.’’

En Van Kraaij erkent ronduit dat de functie hem aanspreekt. ,,Dat onderhandelen vind ik gewoon leuk, dat heeft er bij mij altijd al ingezeten. Toen ik nog voetbalde heb ik bij een autobedrijf gewerkt, ik heb cafetaria’s gehad en ik heb dit werk ook bij Helmond Sport gedaan. Wat daar één euro was, is hier 25 euro.

,,Ik ben gewoon begonnen en heb de dingen genomen zoals ze gekomen zijn. Nu word ik steeds vaker direct gebeld. Door clubs, door makelaars en zo rol je erin. Onderhandelen over een contract? Dat ga je gewoon doen. Wij kennen ons eigen salarisniveau. Als hier een speler binnenkomt, schatten we dat in en gaan we praten. Simpel toch?’’

De onrust die PSV voor de zomer wekenlang in zijn greep hield, heeft Van Kraaij van afstand gevolgd. Hij spreekt zijn bewondering uit voor directeur Jan Reker en constateert dat er binnen de club daadwerkelijk dingen zijn veranderd.

,,Er komt hier geen speler meer binnen over wie we geen totale overeenstemming hebben of die we niet gezien hebben. Dat is in het verleden wel gebeurd bij PSV. We beslissen met zijn allen. De scouting, de trainer en de directie. En het hoeft heus niet unaniem, maar er moet wel een bepaalde consensus zijn.

,,Wij zijn weer bezig volledig baas in eigen huis te worden. PSV hoeft geen spelers meer te huren. Kijk, loop je tegen iemand als Alex aan dan moet je niet zitten slapen maar in principe willen we alleen nog spelers kopen. Zodat we in vrijheid kunnen handelen en niet meer hoeven af te wachten wat een andere club wil. De financiële situatie is dan ook een stuk beter. Omdat Ajax zich tweemaal niet heeft geplaatst voor de Champions League, hebben wij enorm veel extra geld verdiend. Ajax is de laatste jaren onze grootste sponsor geweest.’’

En toch, van afstand lijkt het erop dat PSV wordt geregeerd door een vriendenclubje. Van Kraaij, Stevens, Reker, scout Willy van der Kuylen, keeperstrainer Hans Seegers, ze kennen elkaar allemaal al jarenlang. ,,Ik vind dat een normale vraag, die móet gesteld worden,’’ zegt Van Kraaij.

,,Maar mensen weten helemaal niet hoe scherp wij op elkaar zijn. Als ik iets tegen Huub wil zeggen, ben ik totaal ‘open minded’. Ik zeg exact wat ik denk of wat er op dat moment in me opkomt. De discussies zijn pittig, dat moet zelfs.’’

De komende maanden worden Van Kraaij en zijn kompanen gewogen. PSV mag dan weer baas in eigen huis zijn, voor de fans telt dat alleen als de club opnieuw kampioen wordt. ,,Dat beseffen we allemaal en daar lopen we niet voor weg. Als er iets mis gaat, worden de messen geslepen.

,,Door alles wat er is gebeurd, is er extra druk. Maar als je daar bang voor bent, moet je achter de geraniums gaan zitten. Wij hebben Isaksson gehaald als opvolger van Gomes. Die heeft natuurlijk fantastisch gekeept voor PSV. Maar je kunt je ook afvragen waarom een keeper bij een topclub zó’n glansrol kan vertolken. We hebben met Isaksson, Rodriguez en Bréchet veel persoonlijkheid ingekocht. Wij denken dat we juist op dat aspect goed gereageerd hebben.’’
  vrijdag 18 juli 2008 @ 11:29:53 #33
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_60184965
Altijd leuk zo aan het begin van een nieuw seizoen dat er weer allerlei namen voorbij komen
To deny our impulses would deny the very thing that make us human.
pi_60184982
Ik voorzie mooie tijden met Huub. Écht waar.
  vrijdag 18 juli 2008 @ 11:49:11 #35
69083 noxious
Viva la Revolución!
pi_60185495
quote:
Maar je kunt je ook afvragen waarom een keeper bij een topclub zó’n glansrol kan vertolken.
Goed punt van Van Kraaij. Daarom ben ik persoonlijk ook blij dat we wat verdedigende massa (Maza ) hebben aangetrokken.

Ik zie het ook wel zitten met Huub, ik krijg er wel een goed gevoel bij Het mooiste zou zijn als Aissati opeens toch bij zinnen komt en toch maar blijft hangen, volgens mij geeft Huub hem wel wat meer kans om zichzelf te bewijzen wat voor beide partijen een stap vooruit zou zijn.
To do is to be. (Nietzsche) ... To be is to do. (Descartes) ... Do be do be do. (Sinatra)
pi_60186429
Is Ismael al weg?
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_60187311
quote:
Op vrijdag 18 juli 2008 12:26 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Is Ismael al weg?
Ik hoor net op de radio dat het rond is met Ajax, dus ja
  vrijdag 18 juli 2008 @ 13:08:16 #38
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_60187397
quote:
Gesteggel ten einde, Aissati kan naar Amsterdam
18/07/2008 13:00

PSV en Ajax hebben elkaar dan toch gevonden in een afkoopsom voor Ismail Aissati, waarmee de weg vrij is voor een nieuw hoofdstuk van zijn haperende carrière.

PSV was aanvankelijk niet van plan de concurrentie te versterken, maar bleek niet veel later toch bereid te onderhandelen over een transfer van Aissati. De onderhandelingen verliepen allerminst soepel en dreigden uit te gaan lopen op een langlopend proces.

'Wij hebben het linksom geprobeerd en rechtsom, Ajax van voor en van achter. Maar veel schot zit er niet in de zaak', meldde PSV-manager Adrie van Kraaij donderdag. Een dag later bleken de twee clubs minder standvastig en schudden ze elkaar de hand. Dat maakt de weg vrij voor een verbintenis van Aissati in Amsterdam.

Voor Aissati komt daarmee een einde aan een onverkwikkelijk laatste jaar in Eindhoven, waarin hij in conflict raakte met de PSV-leiding. De middenvelder weigerde een mondeling akkoord over een nieuw contract te bezegelen met zijn handtekening. De Eindhovense club zou hem de beloofde speelminuten niet hebben gegeven.

'Ik wil weg bij PSV en dat weet ik al twee maanden', zei Aissati na de eerste training voor het nieuwe seizoen. Een week later heeft de Utrechter zijn zin en mag hij in Amsterdam het ongelijk van zijn PSV-trainers Ronald Koeman en Sef Vergoossen bewijzen.
pi_60187454
Ik ben wel benieuwd hoeveel Ajax betaalt.
  vrijdag 18 juli 2008 @ 13:11:48 #40
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_60187477
En nu is het hopen dat Ajax 10 miljoen betaald heeft .
pi_60187671
Onrust ten einde. Jammer van Aissati, maar een ongemotiveerde speler hebben we niks aan.

Vooruit kijken nu.
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
  vrijdag 18 juli 2008 @ 13:24:50 #42
12602 LuNaTiC
Wunderbar!
pi_60187810
Toch wel een vies nasmaakje.

Maar laten we het niet overdrijven, hij speelde toch al amper en er moet maar afgewacht gaan worden hoe die binnen Ajax past. Het zou me namelijk ook totaal niet verbazen als ie opnieuw op de bank belandt.

En wat gaat ie dan doen?
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
  vrijdag 18 juli 2008 @ 13:28:05 #43
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_60187891
quote:
Op vrijdag 18 juli 2008 13:24 schreef LuNaTiC het volgende:
Toch wel een vies nasmaakje.

Maar laten we het niet overdrijven, hij speelde toch al amper en er moet maar afgewacht gaan worden hoe die binnen Ajax past. Het zou me namelijk ook totaal niet verbazen als ie opnieuw op de bank belandt.

En wat gaat ie dan doen?
Huilen met de pet op.

Nee, ik denk wel dat hij genoeg speelminuten krijgt.
pi_60188121
Tvp.
  vrijdag 18 juli 2008 @ 13:45:05 #45
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_60188351
Het is voor PSV vooral jammer dat ze weer een jeugdspeler hebben die zelf weg wil op (te) jonge leeftijd. (eerder Beerens)
pi_60188464
en natuurlijk ene kjh
pi_60188476
Doei Isi
pi_60188477
Dom, dom, dom...
pi_60188735
Nja veel plezier met onze bankzitter

Zin in PSV - Ajax
pi_60188902
quote:
Op vrijdag 18 juli 2008 14:00 schreef Dj_Day-V het volgende:
Nja veel plezier met onze bankzitter

Zin in PSV - Ajax
Bedankt, bij Ajax weten ze tenminste hoe ze met jeugdspelers/talenten om moeten gaan. (Uitzondering van de Koeman tijd)
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_60188990
Klopt Marcellis is ook niet doorgebroken dit jaar.
  vrijdag 18 juli 2008 @ 14:11:18 #52
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_60189069
Marcellis is natuurlijk wel een uitzondering bij PSV, samen met Afellay.
pi_60189307
Slechts ehet gevolg van de herstructurering van de jeugd.

Dag Aissati, moet zeggen dat het me niet al te veel doet.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
  vrijdag 18 juli 2008 @ 14:20:40 #54
90464 R4V3
Forza PSV
pi_60189327
quote:
Op vrijdag 18 juli 2008 14:11 schreef peaceman het volgende:
Marcellis is natuurlijk wel een uitzondering bij PSV, samen met Afellay.
Bakkal zeker ook een uitzondering?
  vrijdag 18 juli 2008 @ 14:22:56 #55
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_60189404
quote:
Op vrijdag 18 juli 2008 14:20 schreef R4V3 het volgende:

[..]

Bakkal zeker ook een uitzondering?
Nou oke... dan hebben er 3. Nog niets in vergelijking met de club waar Aissati heen gaat.
pi_60189469
Wat heeft iedereen trouwens tegen dat shirt? Vind het wel mooi

pi_60189569
quote:
Op vrijdag 18 juli 2008 14:25 schreef Dj_Day-V het volgende:
Wat heeft iedereen trouwens tegen dat shirt? Vind het wel mooi

[ afbeelding ]
Totdat je de achterkant ziet
pi_60189578
Toch jammer dat hij gaat. Ik denk dat hij onder Stevens wel veel kansen had gehad.
pi_60189601
quote:
Op vrijdag 18 juli 2008 14:06 schreef _Mike_ het volgende:

[..]

Bedankt, bij Ajax weten ze tenminste hoe ze met jeugdspelers/talenten om moeten gaan. (Uitzondering van de Koeman tijd)
Dat moet nog blijken
Wat een vrouw!
spits!
pi_60189679
Mwah op zich toch wel een vieze smaak in mijn mond na het vertrek van Aissati. Dat hij talent heeft is wel duidelijk, maar vervolgens heeft hij op een wedstrijd tegen Milan ook nooit echt laten zien waartoe hij in staat is bij PSV. Ook gedurende trainingen en wedstrijden in Jong PSV speelde hij niet bijster sterk.

Die jongen heeft een beetje een mentaliteitsprobleem volgens mij, het begint steeds meer op een Leandro te lijken. Het vertrek van de persoon Aissati kan me gestolen worden, wanneer je tijdje geleden voor de camera aangeeft dat je dolblij met het fantastische aanbod wat PSV je gedaan heeft, je het moeilijk kan verkroppen te vertrekken bij PSV en vervolgens naar de rechtstreekse concurrent gaat toont dat weinig bezit van ruggengraat aan.
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
pi_60189758
quote:
Op vrijdag 18 juli 2008 09:56 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

Bradley zou een hele mooie aankoop zijn .
Money won is twice as sweet as money earned.
pi_60189765
quote:
Op vrijdag 18 juli 2008 14:28 schreef sjimz het volgende:

[..]

Mee eens
  vrijdag 18 juli 2008 @ 14:39:24 #63
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_60189865
quote:
Op vrijdag 18 juli 2008 14:22 schreef peaceman het volgende:

[..]

Nou oke... dan hebben er 3. Nog niets in vergelijking met de club waar Aissati heen gaat.
Wie zijn er dan echt doorgebroken vanuit de jeugd bij Ajax? En mogen daar ook blijven en hebben regelmatig een basisplaats?
  vrijdag 18 juli 2008 @ 14:43:28 #64
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_60189956
quote:
Voet van Jonathan Reis opnieuw in het gips gezet
18 juli 2008 14:15
Huub Stevens kijkt met tevredenheid terug op de eerste trainingsweek bij PSV. “De nieuwe jongens, waaronder enkele jonkies, hebben zich goed aangesloten”, aldus Stevens die vandaag wel de Braziliaan Jonathan Reis voor langere periode uit zag vallen. “Hij heeft een haarscheurtje in een botje in zijn linkervoet.”

‘Jonathan onprofessioneel’
Jonathan Reis liep eind maart tijdens een training op ongelukkige wijze een voetbreuk op. De voet werd in het gips gezet met een herstelperiode van zes tot acht weken in het verschiet. De Braziliaan besloot echter zelf het gips eerder dan door de doktoren aangegeven was te verwijderen. “Je kunt wel zeggen dat hij niet professioneel met zijn blessure is omgegaan. Dat heeft er toe geleidt dat hij nu weer in het gips zit”, aldus Stevens. Vrijdag tijdens de ochtendtraining moest hij opnieuw geblesseerd het veld verlaten. “Het was tijdens een positiespel, waarin hij de neutrale man was. Ik hoop dat hij er van geleerd heeft, het kan natuurlijk nooit zo zijn dat je zelf je gips er af haalt.”

Méndez en Kromkamp
Over Edison Méndez en Jan Kromkamp was beter nieuws te melden. “Zoals Méndez nu al op het veld bezig, is heel positief. Als ik zie wat hij doet dan ben ik gelukkig. Ik had verwacht dat hij er wat langer uit zou zijn”, aldus Stevens. Ook Jan Kromkamp maakt vorderingen. “Voorheen had hij pijn in zijn knie, nu heeft pijn van spieren en banden. Dat is een goed teken, ook een ontwikkeling dus die positief is.”
. Dat was ook niet echt een slimme actie van Reis .
pi_60189999
quote:
Op vrijdag 18 juli 2008 14:39 schreef -SG- het volgende:

[..]

Wie zijn er dan echt doorgebroken vanuit de jeugd bij Ajax? En mogen daar ook blijven en hebben regelmatig een basisplaats?
.
  vrijdag 18 juli 2008 @ 14:46:54 #66
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_60190021
quote:
Op vrijdag 18 juli 2008 14:45 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

.
Ja weet ik veel . Ben geen supporter van Ajax dus ja, wil het wel graag weten.
pi_60190116
quote:
Op vrijdag 18 juli 2008 14:46 schreef -SG- het volgende:

[..]

Ja weet ik veel . Ben geen supporter van Ajax dus ja, wil het wel graag weten.
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
  vrijdag 18 juli 2008 @ 14:50:57 #68
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_60190117
quote:
Op vrijdag 18 juli 2008 14:39 schreef -SG- het volgende:

[..]

Hier is nou precies de smiley voor bedacht.
  vrijdag 18 juli 2008 @ 14:51:57 #69
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_60190133
Waarom pest iedereen mij .
pi_60190152
Zeg hadden jullie nog baat bij Perez?
pi_60190169
Ooit van Sneijder, Nigel de Jong, Van der Vaart, Van der sar, Bergkamp of Van Basten gehoord? Of ken je ze niet omdat je geen Ajax fan bent?
  vrijdag 18 juli 2008 @ 14:55:05 #72
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_60190208
quote:
Op vrijdag 18 juli 2008 14:53 schreef _Mike_ het volgende:
Ooit van Sneijder, Nigel de Jong, Van der Vaart, Van der sar, Bergkamp of Van Basten gehoord? Of ken je ze niet omdat je geen Ajax fan bent?
Tuurlijk maar ik dacht dat we het over dit jaar hadden?
pi_60190271
Aissati is echt een topper in wording . Die man gaat het echt ver schoppen. Jullie vinden Affelay goed.. nou wacht maar tot die kleine zijn draai heeft dan zie je pas wat voor verdomd goede voetballer die man is.

Hij moet alleen niet gepusht worden bij Ajax .. en gemotiveerd is hij zeker na het verlaten van PSV dus daar hoef je je geen zorgen over te maken. Wie wil er verdomme nou niet trainen met een bergkamp.. Jezus die man is een en al voetbal.
pi_60190306
quote:
Op vrijdag 18 juli 2008 14:55 schreef -SG- het volgende:

[..]

Tuurlijk maar ik dacht dat we het over dit jaar hadden?
Zover ik weet niet, maar dit jaar Gregory van der Wiel, Donovan Slijngard, Jan-Arie van der Heijden, Siem de Jong.
pi_60190354
Maar bedankt voor de aankoop jongens. We gaan een hoop plezier aan deze jongen beleven.
pi_60191589
quote:
Op vrijdag 18 juli 2008 14:58 schreef _Mike_ het volgende:

[..]

Donovan Slijngard, Jan-Arie van der Heijden
Wie
pi_60191613
quote:
Op vrijdag 18 juli 2008 14:57 schreef Chadi het volgende:
Aissati is echt een topper in wording . Die man gaat het echt ver schoppen. Jullie vinden Affelay goed.. nou wacht maar tot die kleine zijn draai heeft dan zie je pas wat voor verdomd goede voetballer die man is.

Hij moet alleen niet gepusht worden bij Ajax .. en gemotiveerd is hij zeker na het verlaten van PSV dus daar hoef je je geen zorgen over te maken. Wie wil er verdomme nou niet trainen met een bergkamp.. Jezus die man is een en al voetbal.
Het is de nieuwe Maradona. Of eigenlijk is ie nog beter. Eigenlijk kan hij in zijn eentje gerust tegen iedereen spelen, die gast is zó goed!

Komop man, iedereen ziet dat hij kan voetballen, maar je moet ook een goeie kop hebben. Ik hoop voor jullie dat hij dat heeft en beseft wat er nodig is om ook echt een topvoetballer te worden. In tegenstelling tot Afellay zie ik dat niet bij hem. Maar goed, succes ermee.
Wat een vrouw!
spits!
pi_60191633
quote:
Op vrijdag 18 juli 2008 15:51 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

Wie
Google het lekker pannekoek
  vrijdag 18 juli 2008 @ 15:55:08 #79
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_60191677
quote:
Op vrijdag 18 juli 2008 15:51 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

Wie
Kom je nog wel achter, .
Vooral in het geval van Van der Heijden.
-
pi_60191720
quote:
Op vrijdag 18 juli 2008 14:58 schreef _Mike_ het volgende:

[..]

Zover ik weet niet, maar dit jaar Gregory van der Wiel, Donovan Slijngard, Jan-Arie van der Heijden, Siem de Jong.
Is dat niet die zanger/rapper van 2 Unlimited???
pi_60191831
quote:
Op vrijdag 18 juli 2008 15:56 schreef DjMark het volgende:

[..]

Bwehehe
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
pi_60191879
quote:
Op vrijdag 18 juli 2008 15:56 schreef DjMark het volgende:

[..]

Moet je nagaan dat we ook nog een Vurnon Anita bij de selectie hebben zitten

Maar goed, iemand nieuws over PSV? anyone?
pi_60192399
quote:
Op vrijdag 18 juli 2008 16:03 schreef sjimz het volgende:

[..]

Moet je nagaan dat we ook nog een Vurnon Anita bij de selectie hebben zitten

Maar goed, iemand nieuws over PSV? anyone?
http://psv.headliner.nl
pi_60192703
quote:
Qua talent is hij volgens mij beter dan Afellay, en ik acht de kans dat dat eruit komt ook wel groot.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_60193450
quote:
Op vrijdag 18 juli 2008 16:39 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Qua talent is hij volgens mij beter dan Afellay, en ik acht de kans dat dat eruit komt ook wel groot.
Ik niet.
Wat een vrouw!
spits!
pi_60193517
quote:

Die domme boeren hebben 3 jaar liggen slapen
  vrijdag 18 juli 2008 @ 17:44:08 #87
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_60193796
Ik ben benieuwd hoeveel Ajax voor Aissati betaald heeft.
pi_60193920
quote:
Op vrijdag 18 juli 2008 17:23 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

Ik niet.
Afellay is wel al stukken verder in zijn ontwikkeling he, ook al toen hij 19 was.
pi_60193943
quote:
Op vrijdag 18 juli 2008 17:52 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Afellay is wel al stukken verder in zijn ontwikkeling he, ook al toen hij 19 was.
Laat ze toch lekker, ze dachten ook dat Perez ze zou helpen
pi_60194245
PSV de Gekste
Nothing to see here, carry on
pi_60194297
Fornaroli moet dan maar komen Want met Lazovic wordt je geen kampioen.
pi_60194433
Dat bleek vorig seizoen wel
pi_60195446
Ben heel benieuwd wie het gat invult, bij een onwaarschijnlijke blessure van Afellay.
pi_60195611
quote:
Op vrijdag 18 juli 2008 19:22 schreef okee6 het volgende:
Ben heel benieuwd wie het gat invult, bij een onwaarschijnlijke blessure van Afellay.
Och, dat was afgelopen en vorig jaar toch ook geen probleem toen Aissati verhuurd werd en Perez verkocht werd? Oh nee....

Wie verdedigde die transfers destijds toch ook al weer? ....
pi_60195647
Grrrr is de enige die hier niet de hypocriet aan het uithangen is
pi_60195764
quote:
Op woensdag 30 januari 2008 19:48 schreef sjimz het volgende:
Is Perez verkocht en Afellay geschorst mag Aissati nog niet spelen.
Tijd om weg te gaan?
quote:
Op woensdag 30 januari 2008 19:50 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Hij kan gelijk in de Arena achter blijven.
quote:
Op woensdag 30 januari 2008 19:51 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

Dat sommige daar nog steeds in geloven
pi_60195812
quote:
Op vrijdag 18 juli 2008 19:31 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Och, dat was afgelopen en vorig jaar toch ook geen probleem toen Aissati verhuurd werd en Perez verkocht werd? Oh nee....

Wie verdedigde die transfers destijds toch ook al weer? ....
Het was prima dat Aissati eerst elders speeltijd kreeg. Daarna had hij moeten spelen ten koste van Afellay. Dat gebeurde onder druk van de stand en demotivatie bij Isi niet. Dus niet alleen aan PSV te verwijten, maar goed. Hij is niet de eerste speler die uiteindelijk geen echte kans kreeg en toch wel kans heeft de Nederlandse top te halen.

Ik zit niet zozeer in over zijn prestatie bij de concurrent, ik vraag me af wie hem moet vervangen? Die hebben we niet. Het grootste nadeel vind ik nog dat we veroordeeld zijn aan pleisterspeler Afellay. Na één seizoen aanmodderen weet nu elke verdediger waar je'm moet raken. PSV heeft dan geen middenveld meer staan, verdedigend moeten we het nog zien en de aanval riep voorheen bij vlagen twijfels op. Ga er maar aan staan.
pi_60195917
fornarowie??

en ik kan me neit voorstellen dat 020 meer dan 2mil op tafel heeft gelegd
  Moderator vrijdag 18 juli 2008 @ 19:47:09 #99
138438 crew  Pizzakoppo
pi_60195934
quote:
Op vrijdag 18 juli 2008 09:56 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

PSV is idd een buitenlandse club
pi_60195936
quote:
Op vrijdag 18 juli 2008 14:28 schreef sjimz het volgende:

[..]

ik vind de achterkant er best aardig uitzien in het echt
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')