Weten ze wel gelijk wat ze vanavond kunnen etenquote:Op vrijdag 18 juli 2008 01:44 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
't Is goed dat we zo on topic zijn, dat leest dan tenminste lekker terug voor al die anderen die morgenvroeg inhaken
Ik mag je wel, vind het alleen zo jammer dat je een mantelpaktrutje bentquote:Op vrijdag 18 juli 2008 01:42 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Kip siam
![]()
jaja, late reactie, ik weet het
Zat best interessante zooi tussen hoor. Ik weet nu hoe Kip Tandorie eruit ziet, en ik weet dat jouw tong 38 cm is, en ik heb geleerd dat de Bouquet Reeks het vervolg is op Het Nieuwe Testament.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 01:44 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
't Is goed dat we zo on topic zijn, dat leest dan tenminste lekker terug voor al die anderen die morgenvroeg inhaken
Precies dat bedoel ikquote:Op vrijdag 18 juli 2008 01:44 schreef Prospera het volgende:
[..]
Hij wenst Huub aan het gas, maar verder is hij heel lief voor zijn dieren
Dat weet je niet! Je kent me niet want je hebt nog nooit met me gedineerdquote:Op vrijdag 18 juli 2008 01:46 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik mag je wel, vind het alleen zo jammer dat je een mantelpaktrutje bent
quote:Op vrijdag 18 juli 2008 01:49 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Dat weet je niet! Je kent me niet want je hebt nog nooit met me gedineerd![]()
ben trouwens geen mantelpaktrutje![]()
Kom op joh, je wenst Huub aan het gas.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 01:39 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Schatje, jij weet ook dat ik mijn bans gewoon uitzit. En dat de laatste niet terecht was, want Sly gooide mijn telefoonnummer ook op de site die door een ander is gemaakt en waar hij nu de "baas" over is.
En over die notes:
Tja, je geeft een mening en jaloesie is erg hoog.
knip
Valt me nog meequote:Op vrijdag 18 juli 2008 01:07 schreef schatje het volgende:
[..]
Nee, je bent om hele andere redenen geband. Die 72 notes die je hebt gekregen sinds je op FOK! post zeggen wat dat betreft meer dan genoeg.
quote:Op vrijdag 18 juli 2008 01:50 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Heerlijk, ze is zo lekker te voeren, ook zonder dat je met d'r aan tafel Kip Siam zit te eten...
Ik vind eigenlijk wel dat je regelmatig net over de grens gaat, wat dat betreft kun je nog best veel leren van NMNSquote:Op vrijdag 18 juli 2008 01:50 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik vind het wel lachen die reacties. Dat nog steeds mensen mij serieus nemen.
Ik spoor niet en als ik wel zou sporen dan was ik een trein.
Ik ook van jouquote:Op vrijdag 18 juli 2008 01:51 schreef Prospera het volgende:
[..]
Kom op joh, je wenst Huub aan het gas.
Je problemen met Sly, vecht dat daar uit
13, die van dat mantelpaktrutje telt ook mee. Ik heb die shit geraporteerdquote:Op vrijdag 18 juli 2008 01:53 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik vind eigenlijk wel dat je regelmatig net over de grens gaat, wat dat betreft kun je nog best veel leren van NMNS![]()
![]()
72 tegen 12![]()
Hij is hier al wat langer dan jij hequote:Op vrijdag 18 juli 2008 01:27 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk valt mij dat reuze mee.... Dan moet LS wel héél erg zijn
Daar moet je wel iets meer voor doen dan een 48 uurs bannetjequote:Op vrijdag 18 juli 2008 01:52 schreef PC eend het volgende:
[..]
Valt me nog mee
Is dat toevallig ook niet het aantal maagden wat je als martelaar krijgt?
Ging claire dat koken danquote:Op vrijdag 18 juli 2008 01:56 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Zit iedereen nu met een verhit hoofd een Knorr maaltijd te verorberen
Ik vind eigenlijk dat je niet zo over maagden mag pratenquote:Op vrijdag 18 juli 2008 01:53 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik vind eigenlijk wel dat je regelmatig net over de grens gaat, wat dat betreft kun je nog best veel leren van NMNS![]()
![]()
72 tegen 12![]()
Wacht op de appeltaart van Bartquote:Op vrijdag 18 juli 2008 01:56 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Zit iedereen nu met een verhit hoofd een Knorr maaltijd te verorberen
Je bent nooit te oud om te leren.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 01:53 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
![]()
72 tegen 12![]()
Precies, maagden zijn coolquote:Op vrijdag 18 juli 2008 01:58 schreef Prospera het volgende:
[..]
Ik vind eigenlijk dat je niet zo over maagden mag praten
LS is ook heel goed in dingen opblazenquote:Op vrijdag 18 juli 2008 01:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Daar moet je wel iets meer voor doen dan een 48 uurs bannetje
Wanneer ga je nu eens voor mij koken....quote:Op vrijdag 18 juli 2008 01:56 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
13, die van dat mantelpaktrutje telt ook mee. Ik heb die shit geraporteerd![]()
Dat is volledig juist. LS kreeg regelmatig door z'n pro Jaap en anti Huub houding ook een hele hoop mensen tegen zich waardoor hij regelmatig in de knel kwam (figuurlijk gesproken), althans, dat vond ik. Daarnaast is hij natuurlijk een beetje een ongeleid projectiel maar volgens mij met een goede inborst....quote:Joh maar hij had de helft omdat hij tegen Huub was toch?
Nee daar woont ze meequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |