Zo!!! Die kip Tandori is zalig!!!quote:Op vrijdag 18 juli 2008 01:35 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Eet jij altijd van die halffabrikaten van Knorr?
Wel lekker trouwens
Ok, neuken?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 01:34 schreef Stali het volgende:
[..]
Ik scheld trouwens nooit dus ik zal ook wel geen notes hebben, schat ik zo in..
Trusten mop!quote:Op vrijdag 18 juli 2008 01:33 schreef -Blurk- het volgende:
Trusten skatties, hoogste tijd voor mijn schoonheidsslaapje, tot morgen allemaal
Als jij mensen veroordeelt tot de gaskamer of als Bokito, ja dan wel.quote:
Geef maar toe dat je in je gulzigheid vergeten bent die noten er overheen te strooienquote:
Hij heeft liever een condoomquote:Op vrijdag 18 juli 2008 01:38 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
* HoneyBunny noteert 1 note voor NMNS
Had jij al weltruste tegen dr gezegd dan? Hork!quote:Op vrijdag 18 juli 2008 01:37 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Slome, ze is al bijna weer wakker
![]()
Schatje, jij weet ook dat ik mijn bans gewoon uitzit. En dat de laatste niet terecht was, want Sly gooide mijn telefoonnummer ook op de site die door een ander is gemaakt en waar hij nu de "baas" over is.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 01:23 schreef schatje het volgende:
[..]
NMNS heeft er maar 11.
Ik ga trouwens niet van iedereen het aantal notes opnoemen. Dan wordt het wel heel erg offtopic.
Je notes inzien kan ook tegen een kleine administratieve vergoeding.
Weltrusten maar.
Vermoedelijk standaard reflex, ze kijkt in het fotoboek....quote:Op vrijdag 18 juli 2008 01:38 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
* HoneyBunny noteert 1 note voor NMNS
Toch ben je wel liefquote:Op vrijdag 18 juli 2008 01:39 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Schatje, jij weet ook dat ik mijn bans gewoon uitzit. En dat de laatste niet terecht was, want Sly gooide mijn telefoonnummer ook op de site die door een ander is gemaakt en waar hij nu de "baas" over is.
En over die notes:
Tja, je geeft een mening en jaloesie is erg hoog.
Dat Jaap de KONING is de GODFATHER en dat dat niet Huub is, is voor sommigen heel zuur.
Dat ik het voorrecht heb gehad om de koninklijkesite van onze heerser www.kingjaap.nl heb mogen onderhouden is voor mij ee trotse gebeurtenis.
Dat hier users zitten die deze ongelovelijke mooie tijd mij niet gunnen, waarbij ik Jaap heb mogen dienen, is alleen voor hun een verloren tijd.
Ik heb de koning mogen dienen HOERA JAAP HOERA JAAP HOERA JAAP
quote:Op vrijdag 18 juli 2008 01:38 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Geef maar toe dat je in je gulzigheid vergeten bent die noten er overheen te strooien![]()
Knorr rules
quote:Op vrijdag 18 juli 2008 01:39 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik heb de koning mogen dienen HOERA JAAP HOERA JAAP HOERA JAAP
quote:Op vrijdag 18 juli 2008 01:38 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Geef maar toe dat je in je gulzigheid vergeten bent die noten er overheen te strooien![]()
Knorr rules
Ik heb altijd trek....quote:Op vrijdag 18 juli 2008 01:41 schreef mazaru het volgende:
[..]
![]()
[ afbeelding ]
Nou krijg ik gelijk honger
Hij wenst Huub aan het gas, maar verder is hij heel lief voor zijn dierenquote:
Doe iets spaansquote:Op vrijdag 18 juli 2008 01:44 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
't Is goed dat we zo on topic zijn, dat leest dan tenminste lekker terug voor al die anderen die morgenvroeg inhaken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |