Heel lang zal Eric leven in de Gloria en zo nep om perse alsmaar yuppy achtig negatief te doen hier,maar datquote:Op zaterdag 19 juli 2008 01:21 schreef sunny16947 het volgende:
Zullen wij ff lang zal ze leven zingen voor Eric, omdat hij op deze heugelijke zaterdag zijn verjaardag viert. xx
quote:Op zaterdag 19 juli 2008 01:33 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja ! Eertje.[ afbeelding ]
![]()
Lang zal hij leven [ afbeelding ]
Lang zal hij leven [ afbeelding ]
Lang zal hij leven in de gloria [ afbeelding ]
In de gloria [ afbeelding ]
In de gloria [ afbeelding ]
Hieppieppieppiep
HOERA![]()
HOERA![]()
HOERA
Nou ,ik ga ook incognito , zwem burkinie aan en Huub wil vast weten wie ik ben ,schrikken ha ha ..quote:Op zaterdag 19 juli 2008 01:42 schreef sunny16947 het volgende:
APK gaat incognito naar de fandag. Anders schaadt het zijn imago van stoere afzeiker.
Zou kunnen ,maar op een andere manier is Huub ook vast te promoten.. .Positieive filmpjes zat zou ik zeggen...quote:
OMG, is er weer zo'n "Brian is evil" hetze gaande??quote:Op zaterdag 19 juli 2008 00:39 schreef APK het volgende:
[..]
So what, sukkelmuts, wij zijn linkjes aan het verzamelen om huub het werken onmogelijk te maken.
Andersom, wij gaan huub het leven zuur maken!quote:Op zaterdag 19 juli 2008 02:05 schreef Leandra het volgende:
OMG, is er weer zo'n "Brian is evil" hetze gaande??
Oeh... misschien moet ik hier ook maar weer eens gaan posten als ik nuchter ben dan... Huub maakt me niet zoveel uit maar een paar COS-koeien kunnen en passant zo meegenomen wordenquote:Op zaterdag 19 juli 2008 02:15 schreef APK het volgende:
[..]
Andersom, wij gaan huub het leven zuur maken!
Alles verzamelen in de OP van het volgende topic over het agressieve mannetje?quote:
't Meeste is verwijderd door Youtube vanwege overtreden van het "goede fatsoen".quote:Op zaterdag 19 juli 2008 02:22 schreef APK het volgende:
[..]
Alles verzamelen in de OP van het volgende topic over het agressieve mannetje?
Echt niet want die gaan we ook mailenquote:Op zaterdag 19 juli 2008 01:19 schreef Gert het volgende:
[..]
Ach... dan kan hij altijd nog seminars over zelfbeheersing gaan geven.
De wereld zal nooit meer hetzelfde zijnquote:Op zaterdag 19 juli 2008 01:33 schreef sunny16947 het volgende:
Nou dan niet. Maar dan ook niet janken als hij niet meer komt posten als hij terug is uit barcelona.
Zoals je ook een zwaarwichtige conversatie met een draagmuur kan aangaanquote:Op zaterdag 19 juli 2008 02:31 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
We kunnen natuurlijk ook de afspraak maken met de H fans dat die Brian en Amanda eens een beetje gewoon en normaal gaan bejegenen.
Je kent mij, sta rustig een dag of vier te lullen tegen een Duitse bunkerquote:Op zaterdag 19 juli 2008 02:33 schreef PC eend het volgende:
[..]
Zoals je ook een zwaarwichtige conversatie met een draagmuur kan aangaan
quote:Op zaterdag 19 juli 2008 02:27 schreef wimpeyV het volgende:
Maar nu probeert hij zich als de ideale schoonzoon te presenteren, om nog iets van zijn leven te kunnen maken, wetende, dat het gros van de natie hem uitgekotst heeft als onbetrouwbaar telefoonverkopertje, onverbeterlijke vreemdganger, alcoholist en gladpratertje.
Maar ik gun een ieder zijn fata morgana over deze persoon.
Claire, hoop dat je tot inkeer komt.
Waarom denk je dat de moffen die muren 4 meter dik maakte?quote:Op zaterdag 19 juli 2008 02:34 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je kent mij, sta rustig een dag of vier te lullen tegen een Duitse bunker![]()
NMNS, je realiteitszin, waar is die gebleven??quote:Op zaterdag 19 juli 2008 02:31 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
We kunnen natuurlijk ook de afspraak maken met de H fans dat die Brian en Amanda eens een beetje gewoon en normaal gaan bejegenen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |