quote:Op vrijdag 18 juli 2008 21:09 schreef APK het volgende:
[..]
Redelijk misselijk idd.
Kunnen we niet een paar filmpjes waar Huub als een agressieve idioot op staat mailen naar buurtdisco's en nagelstudio's die hem geboekt hebben?
Huub kan mensen wel zover krijgen en dat weet hij ook...quote:Op vrijdag 18 juli 2008 21:43 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Ligt toch aan jezelf of je actie wil ondernemen of niet, mijn krijgen ze niet zo gek!
Oh ja.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 23:27 schreef PC eend het volgende:
[..]
Huub kan mensen wel zover krijgen en dat weet hij ook...
JAquote:
Gekken heb je overalquote:Op vrijdag 18 juli 2008 23:40 schreef PC eend het volgende:
[..]
JA![]()
Weet jij soms niets van al die terreur van zijn fans![]()
Ik denk al, wat zit er toch in mijn soepquote:
Zitten ze daar ook al?!!!quote:Op vrijdag 18 juli 2008 23:51 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik denk al, wat zit er toch in mijn soep
info@experience-island.nlquote:Op vrijdag 18 juli 2008 23:55 schreef APK het volgende:
Heeft iemand emailadressen van treurige toko's waar huub binnenkort geboekt is?
Ik begin wel een emailaktie met youtubes met filmpjes van racistische uitlatingen, geweld, dronkenschap etc.!
Heb je een link?quote:Op zaterdag 19 juli 2008 00:12 schreef PC eend het volgende:
En vergeet vooral het aanrand filmpje niet
Dat is 1!quote:
So what, sukkelmuts, wij zijn linkjes aan het verzamelen om huub het werken onmogelijk te maken.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 00:34 schreef Elske6 het volgende:
dit gaat goed............ alleen jammer dat Huub het niet leest nu.......
Ach... dan kan hij altijd nog seminars over zelfbeheersing gaan geven.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 00:26 schreef APK het volgende:
[..]
Dat is 1!![]()
Meer graag, dan ga ik een compilatie maken om te zorgen dat hij in de toekomst geen boekingen meer krijgt omdat hij een alcoholische, agressieve wife-beater is.
Maar kan hij zo'n mooie promo foto als Brian in een magazine krijgen met zijn uitgeteerde bleke losers lichaampje?quote:Op zaterdag 19 juli 2008 01:19 schreef Gert het volgende:
Ach... dan kan hij altijd nog seminars over zelfbeheersing gaan geven.
Euh, nee.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 01:21 schreef sunny16947 het volgende:
Zullen wij ff lang zal ze leven zingen voor Eric, omdat hij op deze heugelijke zaterdag zijn verjaardag viert. xx
Ja ! Eertje.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 01:21 schreef sunny16947 het volgende:
Zullen wij ff lang zal ze leven zingen voor Eric, omdat hij op deze heugelijke zaterdag zijn verjaardag viert. xx
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |