Ja die zijn lief. Ze hebben ook hele lieve bij Prenatal in heel veel kleurtjes. Verder niet veel bijzonders daar he?quote:Op zaterdag 19 juli 2008 09:07 schreef Marie79 het volgende:
Bright, gefeliciteerd met jullie zoon Tim!![]()
Raissa, heel fijn dat alles goed was
Bij de Ikea wel 1 ding voor de baby gekocht, en wel zo'n hele lieve knuffel, lekker zacht en echt om lekker mee te kunnen knuffelen
Wij hebben zo'n kastsysteem van IKEA.... en ik zag dat ze daar ook een soort van tafelblad nu van hebben... die gaan wij dus kopen en vervangen het blad wat er nu in zit. Dan hebben we een commode over dwars. Ik vind het zo vreemd dat alle commodes in de breedte zijn... het is veel praktischter/handiger om hem in de diepte te hebben. hmm is het een beetje te begrijpen??quote:Op zaterdag 19 juli 2008 09:30 schreef Marie79 het volgende:
Neuh, niet echt. Heb wel wat ideetjes opgedaan voor de kinderkamer, maar of ik daar helemaal terug voor ga naar de Ikea!
Ik begrijp je helemaal! ...want heb hem net gister bij de Ikea zien staanquote:Op zaterdag 19 juli 2008 09:35 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Wij hebben zo'n kastsysteem van IKEA.... en ik zag dat ze daar ook een soort van tafelblad nu van hebben... die gaan wij dus kopen en vervangen het blad wat er nu in zit. Dan hebben we een commode over dwars. Ik vind het zo vreemd dat alle commodes in de breedte zijn... het is veel praktischter/handiger om hem in de diepte te hebben. hmm is het een beetje te begrijpen??
Ivar?quote:Op zaterdag 19 juli 2008 09:35 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Wij hebben zo'n kastsysteem van IKEA.... en ik zag dat ze daar ook een soort van tafelblad nu van hebben... die gaan wij dus kopen en vervangen het blad wat er nu in zit. Dan hebben we een commode over dwars. Ik vind het zo vreemd dat alle commodes in de breedte zijn... het is veel praktischter/handiger om hem in de diepte te hebben. hmm is het een beetje te begrijpen??
of de expeditquote:
Ik brgijp jequote:Op zaterdag 19 juli 2008 09:35 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik af en te wel. Ik negeer het gewoon, want krabben wil niet zo goed. Even een koele hand erop of wrijven helpt nog wel eens.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 09:37 schreef Diaan73 het volgende:
Even een vraag van een andere order... hebben jullie ook weleens dat je tepels ontzettend jeuken? En wat doe je daar dan aan? Het is een verschrikkelijk rotgevoel.
Ik heb er wel last van soms, wat ik doe is goed insmeren met zwitsal of zwangershcap olie van weleda, gekregen van een vriendin, maar ook lekker spul... vervolgens mezelf dwingen er ff niet aan te komen en dan zakt t met een minuut of 5 weer weg.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 09:37 schreef Diaan73 het volgende:
Even een vraag van een andere order... hebben jullie ook weleens dat je tepels ontzettend jeuken? En wat doe je daar dan aan? Het is een verschrikkelijk rotgevoel.
Yep. Niet deze keer maar de vorige keer wel. Tot (bloedens) vervellend toe. Iets anders dan wrijven en zo veel mogelijk negeren heb ik niet gedaan. Het ging vanzelf weer over, ik meen zo in het tweede trimester.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 09:37 schreef Diaan73 het volgende:
en geen zeep eroverheen doen bij het douchen. dat scheelt ook een boel. een truc om krabben te verhelpen: als het jeukt zachtjes krabben op een plekje waar het geen kwaad kan, zoals de bovenkant van je hand (de andere kant van je pols zeg maar).quote:Op zaterdag 19 juli 2008 11:19 schreef Diaan73 het volgende:
Okay, het is ook de ene dag wel en de andere dag niet.... laatst zat ik eraan te krabben, zegt Peaceman: tja als je niet krabt, jeukt het ook wel hooren hij heeft natuurlijk gelijk. Ik zal straks na het douchen in ieder geval wat Zwitsal olie op doen, misschien helpt het...
oequote:Op zaterdag 19 juli 2008 11:33 schreef simmu het volgende:
[..]
en geen zeep eroverheen doen bij het douchen. dat scheelt ook een boel. een truc om krabben te verhelpen: als het jeukt zachtjes krabben op een plekje waar het geen kwaad kan, zoals de bovenkant van je hand (de andere kant van je pols zeg maar).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |