Dat is Michael Petersen. Ik las het vandaag op Teletekst, want ik heb CSI nog nooit gezien.quote:Op donderdag 17 juli 2008 22:19 schreef wyccie het volgende:
Dat is Grissom, echte naam Giles of iets dergelijks.
Ja, een roos van vlees. Tong snapt wel wat ik bedoel.quote:Op donderdag 17 juli 2008 22:50 schreef Scrutinizer het volgende:
Vleesrozen?
Oh, dan is zijn karakternaam misschien Gilles Grissom.quote:Op donderdag 17 juli 2008 22:52 schreef Wickedangel het volgende:
Dat is Michael Petersen. Ik las het vandaag op Teletekst, want ik heb CSI nog nooit gezien.
Wetenschapper?quote:
Heeft dat met Jan Wolkers van doen?quote:Ja, een roos van vlees. Tong snapt wel wat ik bedoel.
Wat? De titel?quote:Op donderdag 17 juli 2008 22:56 schreef wyccie het volgende:
Het was gewoon een minibrainstormsessie.
quote:Op donderdag 17 juli 2008 22:57 schreef Wickedangel het volgende:
Een roos van vlees is een boek van Wolkers, bedoel je dat?
quote:Op donderdag 17 juli 2008 22:59 schreef Scrutinizer het volgende:
Wat? De titel?
quote:Op donderdag 17 juli 2008 22:58 schreef Scrutinizer het volgende:
Wetenschapper?
Oh ja?quote:Op donderdag 17 juli 2008 23:03 schreef Wickedangel het volgende:
Het plaatje is trouwens zo'n oh ja-ding.
quote:In 1610 trouwdemet Mayke de Wolff. Hij verdiende zijn brood met zijn kousenhandel in de Warmoesstraat. Zijden kousen kostten in die jaren zestien gulden in de winkel, die hij van zijn vader overgenomen had.
Joostquote:Op donderdag 17 juli 2008 23:10 schreef Scrutinizer het volgende:
Dan zeg ik Vondel en dan zeg jij .....
Die is nogal populair.quote:Op donderdag 17 juli 2008 23:18 schreef wyccie het volgende:
Ik zie nu pas dat ik in de baggerlayout nog steeds Scruts avatar heb.![]()
Nope.quote:Op donderdag 17 juli 2008 23:19 schreef Wickedangel het volgende:
Die is niet makkelijk. Er komen drie dingen bij mij op:
1. Nelly Furtado![]()
Ze is "volkser" dan datquote:2. operazangeres
Nope.quote:3. Griekse neus.
Maar ze zingt wel?quote:Op donderdag 17 juli 2008 23:21 schreef Scrutinizer het volgende:
Ze is "volkser" dan dat
Natuurlijk welquote:Op donderdag 17 juli 2008 23:42 schreef Wickedangel het volgende:
Maar ik ken geen fadozangeressen bij naam, kan je niet helpen.
Snuffelen in mijn posthistorie, hèquote:
Nee hoor, kwam het in de AT tegen. Ik kijk dat programma ook wel eens, vanavond niet.quote:Op donderdag 17 juli 2008 23:59 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Snuffelen in mijn posthistorie, hè![]()
Ik nog steedsquote:Ik had een bloedhekel aan het mens,
Die is wel leuk. Ook een mooie kop om een portret van te maken.quote:Volgende week Bennie Jolink
Ja geweldig. Leuke vent ook. Vorig jaar heb ik ook een paar afleveringen gezien. Je hebt soms meteen zin om zo'n schilder te bellen voor een mooi portret. Hoewel ik nooit een schilderij van mezelf aan de muur zou hangen, dat lijkt me maar raar. Als ik wil weten hoe ik er ook weer uitzie, kijk ik wel in de spiegel.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 00:03 schreef Scrutinizer het volgende:
Die is wel leuk. Ook een mooie kop om een portret van te maken.
Je kunt beter een foto van jezelf maken met je telefoon, dan zie je jezelf niet in spiegelbeeld.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 00:06 schreef Wickedangel het volgende:
Als ik wil weten hoe ik er ook weer uitzie, kijk ik wel in de spiegel.
De mijne, van het bedrijf, heeft die functie niet.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 00:11 schreef Scrutinizer het volgende:
Je kunt beter een foto van jezelf maken met je telefoon
quote:dan zie je jezelf niet in spiegelbeeld.
Dat zou ik in jouw branche niet verwachten en wyccie ook niet.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 00:14 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
De mijne, van het bedrijf, heeft die functie niet.
Wel.quote:[..]
Zo ijdel ben ik niet.
Een goede foto...... is een ander verhaal.quote:Een foto maken is trouwens geen kunst aan.
quote:Op vrijdag 18 juli 2008 00:20 schreef Scrutinizer het volgende:
Dat zou ik in jouw branche niet verwachten en wyccie ook niet.
Ja, is goedquote:Op vrijdag 18 juli 2008 00:23 schreef Wickedangel het volgende:
Zal ik doen alsof ik het weer heb gepost door deze post tien minuten later te editen?
Hé, was jij niet naar bed?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 00:26 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dan had je me niet moeten quoten, slimmie.
quote:Op vrijdag 18 juli 2008 00:29 schreef Scrutinizer het volgende:
Hé, was jij niet naar bed?
nu denkt wyccie dat jij haar avatar gebruikte
Ja dat klopt, was ik nog vergeten te posten.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 09:02 schreef brother52 het volgende:
Oh, die kerel van CSI is William Petersen
Ja maar die is een aantal dagen langer vrij, dus ik heb geen medelijden met haar.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 12:56 schreef Scrutinizer het volgende:
Da's ook niet aardig, peaceman. Diaan moet nog anderhalf uur werken.
Ze zou eigenlijk twee keer zo lang vakantie moeten hebbenquote:Op vrijdag 18 juli 2008 13:04 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ja maar die is een aantal dagen langer vrij, dus ik heb geen medelijden met haar.
en waarom is dat dan wel?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 13:11 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ze zou eigenlijk twee keer zo lang vakantie moeten hebben
Zwanger ja, niet gehandicapt, daarbij krijgt ze eind van het jaar lang vrij.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 13:18 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ze is zwanger, niet veel mensen weten dat.
Je bent een hardvochtig mens.quote:
Dat is dan wel weer aardig van je.quote:daarbij krijgt ze eind van het jaar lang vrij.
quote:Op vrijdag 18 juli 2008 13:25 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Je bent een hardvochtig mens.
[..]
quote:Dat is dan wel weer aardig van je.
Volgens mij ben ik daar ook geweest.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 14:00 schreef Diaan73 het volgende:
Wij zijn naar MonteGordo geweest en dat ligt op de grens met Spanje aan zee. Dus eigenlijk bij die Golf van Cádiz.
Jawohlquote:Op vrijdag 18 juli 2008 14:03 schreef Gellius het volgende:
Da's Cristina Branco mensen,
Die hint had ik nog achter de hand.quote:die de gedichten van Slauerhoff zo mooi heeft gezongen. In het Portugees.
Leuk hè? Heel knus en niet zo massaal wat toeristen betreft...quote:Op vrijdag 18 juli 2008 14:04 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik daar ook geweest.
quote:
Dat viel inderdaad mee, geen Griekse toestanden.quote:niet zo massaal wat toeristen betreft...
Met bootje naar het strand? Hmmm dat heb ik niet gezien.......quote:Op vrijdag 18 juli 2008 14:10 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]Met het bootje naar het strand.
[..]
Dat viel inderdaad mee, geen Griekse toestanden.
Ik was in een dorpje, net iets verderop.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 14:13 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Met bootje naar het strand? Hmmm dat heb ik niet gezien.......
Okay... we zijn wel met de boot naar Spanje geweest. Dat was ook erg leuk. Nou ja ons nu maar voorbereiden op de komende vakantie.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 14:15 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik was in een dorpje, net iets verderop.
Waar gaan jullie heen? (nog 10 minuten)quote:Op vrijdag 18 juli 2008 14:18 schreef Diaan73 het volgende:
Nou ja ons nu maar voorbereiden op de komende vakantie.
Denemarken... en dan de laatste dag naar Legoland en dan blijven we daar ook nog een nachtje in de Village slapen.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 14:20 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Waar gaan jullie heen? (nog 10 minuten)
Ga eens werken joh! Beetje bier zuipen van mijn belastingcenten!quote:
Lego is tofquote:Op vrijdag 18 juli 2008 14:21 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Denemarken... en dan de laatste dag naar Legoland en dan blijven we daar ook nog een nachtje in de Village slapen.
quote:Op vrijdag 18 juli 2008 14:24 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ga eens werken joh! Beetje bier zuipen van mijn belastingcenten!
Heb je die eikel eigenlijk nog verteld dat het uiterst onbeleefd is om mensen af te luisteren en zich met andermans zaken te bemoeien?quote:
Ja idd erg leuk.....quote:
Ik ben al gestopt, nu alleen nog afsluiten, afwezigheidsassistent aanzetten en overdracht sturen.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 14:31 schreef Scrutinizer het volgende:
Stop met werken, Diaan.
Niet in die bewoordingen maar hij was geknipt en geschoren toen hij het terras verlietquote:Op vrijdag 18 juli 2008 14:29 schreef wyccie het volgende:
[..]
Heb je die eikel eigenlijk nog verteld dat het uiterst onbeleefd is om mensen af te luisteren en zich met andermans zaken te bemoeien?
quote:Op vrijdag 18 juli 2008 14:32 schreef Diaan73 het volgende:
afwezigheidsassistent aanzetten
Peace is even aan het stofzuigen, afwassen en opruimen.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 14:31 schreef Diaan73 het volgende:
Nou ik ga maar eens afsluiten... misschien tot later.. en Peace.. tot zo
psss we hebben een vaatwasser....quote:Op vrijdag 18 juli 2008 14:34 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Peace is even aan het stofzuigen, afwassen en opruimen.
Moet jij niet naar de Sint Annastraat? Of heb je je afwezigheidsassistent gestuurd?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 14:34 schreef wyccie het volgende:
[..]
![]()
Ik dacht 'Wat gemeen om dat zo te zeggen!' en zag al een knop op de rug voor me.
Je zit er een beetje doorheen hè?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 14:41 schreef wyccie het volgende:
Ik wilde wel gaan, maar heb toch geen zin meer. Ben nog niet eens aangekleed.
Bummerquote:Op vrijdag 18 juli 2008 14:54 schreef wyccie het volgende:
Oh, maar dat heb ik wel vaker als ik niet per se naar buiten moet.
En het ergste moet nog komen. Ik moet vandaag beginnen met leren voor het volgende hertentamen.
Ziekte van Pfeiffer kan ook.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 15:02 schreef wyccie het volgende:
Lichte paniek daarnet; was mijn gloednieuwe backpack kwijt. Blijkt dat ik 'm netjes in de trolley heb gestopt. Soms ruim ik te goed op.
Heb elf uur geslapen en nog steeds moe. Ik zal toch niet zwanger zijn?
Ik loop dan altijd te roepen: "Dit kán toch niet? Ik word gek!"quote:Op vrijdag 18 juli 2008 15:02 schreef wyccie het volgende:
Lichte paniek daarnet; was mijn gloednieuwe backpack kwijt. Blijkt dat ik 'm netjes in de trolley heb gestopt. Soms ruim ik te goed op.
Is Peaceman onlangs bij je op bezoek geweest?quote:Heb elf uur geslapen en nog steeds moe. Ik zal toch niet zwanger zijn?
quote:Op vrijdag 18 juli 2008 15:07 schreef Scrutinizer het volgende:
Is Peaceman onlangs bij je op bezoek geweest?
Neuh, geen opgezwollen klieren.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 15:03 schreef mr_anonimous het volgende:
Ziekte van Pfeiffer kan ook.
Zoiets had ik ook. Dacht nog heel eventjes "Ik heb die tas toch wel echt gekocht?!?! Ja, want ik had 'm mee naar mijn moeder. Kan toch niet gestolen zijn? Waarom dan alleen een lege tas meenemen?"quote:Op vrijdag 18 juli 2008 15:07 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik loop dan altijd te roepen: "Dit kán toch niet? Ik word gek!"![]()
quote:Is Peaceman onlangs bij je op bezoek geweest?
Dan dus ook niet zwanger.quote:
Misschien kan ie het dan hier proberen:quote:Op vrijdag 18 juli 2008 15:19 schreef Scrutinizer het volgende:
Zou Gellius nog steeds op zoek zijn naar een plaatje?
Als de fundering dat maar houdt!quote:Op vrijdag 18 juli 2008 15:20 schreef peaceman het volgende:
[..]
Misschien kan ie het dan hier proberen:
[ afbeelding ]
Leuke dingen in bed doen kan ook.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 15:21 schreef wyccie het volgende:
Dat schreef ik niet.![]()
Kleren zwellen niet, een buik wel. Maar die van mij niet.
Ik weet niet wat ik zal gaan doen. Wilde vandaag veel leuke dingen doen, maar ik kan net zo goed in bed blijven liggen.
Is dat je collectie Peace?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 15:20 schreef peaceman het volgende:
[..]
Misschien kan ie het dan hier proberen:
[ afbeelding ]
In mijn dromen wel....quote:
Was je ook een character in High Fidelity?quote:
In bed kun je natuurlijk ook leuke dingen doen..... vraag maar aan peaceman.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 15:21 schreef wyccie het volgende:
Ik weet niet wat ik zal gaan doen. Wilde vandaag veel leuke dingen doen, maar ik kan net zo goed in bed blijven liggen.
Er was laatst op AT-5 een docu over de sluiting van Boudisque, één van die eigenaars/werknemers had zo'n collectie.quote:
Bijna wel jah!quote:Op vrijdag 18 juli 2008 15:28 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Was je ook een character in High Fidelity?
Alleen in de bagger-layout.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 15:38 schreef mr_anonimous het volgende:
Het valt me nu pas op dat Wyccie de ava van Scrut heeft.
Zeer Zeker!quote:
Ach ja kopieëren lukt niet zo best als je zwanger bent.quote:
Ik denk niet dat wyccie zwanger is, peaceman weet ook van niets.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 15:44 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ach ja kopieëren lukt niet zo best als je zwanger bent.
Jack Black klopt maar Balki niet. Al zie ik wel de resemblance.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 15:47 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Die rechter is Jack Black en die linker lijkt op Balki.
Misschien was het onbevlekte ontvangenis?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 15:48 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik denk niet dat wyccie zwanger is, peaceman weet ook van niets.
quote:
The second comingquote:Op vrijdag 18 juli 2008 15:50 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Misschien was het onbevlekte ontvangenis?
quote:Op vrijdag 18 juli 2008 15:58 schreef Scrutinizer het volgende:
altijd al gedacht dat wyccie 'speciaal' was
Misschien noemde haar moeder haar wel patatje oorlog.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 16:08 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Zei je moeder nooit tegen je dat je 'speciaal' was?
MIsschien is wat Wyccie heeft wel besmettelijk?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 15:58 schreef wyccie het volgende:
Lijkt me wel leuk, maar mijn energeiniveau is wat laag.
Hmmm, misschien.... weet jij wat energei is?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 16:10 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
MIsschien is wat Wyccie heeft wel besmettelijk?
Ik denk dat het met onbevlekte ontvangenis te maken heeft.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 16:12 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hmmm, misschien.... weet jij wat energei is?
quote:Op vrijdag 18 juli 2008 16:15 schreef wyccie het volgende:
Ik voel me al zo'n zielepietje. En dan gaan jullie me ook nog eens pagen.
Is slecht uit je woorden komen ook een symptoom?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 16:15 schreef wyccie het volgende:
Ik voel me al zo'n zielepietje. En dan gaan jullie me ook nog eens pagen.
was jij ook nét te laat met quoten en heb je toen zelf maar die l weggehaald?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 16:16 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Is slecht uit je woorden komen ook een symptoom?
quote:Op vrijdag 18 juli 2008 16:18 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
was jij ook nét te laat met quoten en heb je toen zelf maar die l weggehaald?
Sorry Wyccie....quote:
Truste Wycquote:
quote:Op zaterdag 19 juli 2008 00:33 schreef wyccie het volgende:
Sarah Brightman?
Juist.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 09:03 schreef peaceman het volgende:
Hij heeft anders wel een rood wit blauw shirt aan....
Cavendish dan?
Nee valt wel mee. Vannacht 5 uurtjes geslapen. Wel aan één stuk door. Dat gebeurt me anders nooit. Dus lag klaarwakker om half 8.quote:
Okay gelukkig maar dan....quote:Op zaterdag 19 juli 2008 09:07 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nee valt wel mee. Vannacht 5 uurtjes geslapen. Wel aan één stuk door. Dat gebeurt me anders nooit. Dus lag klaarwakker om half 8.
Ben er maar uitgegaan
Plaatje is te donker voor mij.quote:
Te donkerquote:Op zaterdag 19 juli 2008 09:15 schreef tong80 het volgende:
[..]
Plaatje is te donker voor mij.
Is het een neger ?
Nee werrkt niet.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 09:19 schreef peaceman het volgende:
[..]
Te donker
Doe je monitor dan eens aan!
Geen neger.
quote:
Je luistert ook nooit naar me...quote:
Helaas niet. Andere zaken hadden voorrang.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 17:34 schreef Diaan73 het volgende:
heey mr_A... lig je morgen ook klaar voor kaartjes voor het concert van A.K. in Ahoy?
quote:Op zaterdag 19 juli 2008 10:52 schreef mr_anonimous het volgende:
Die Mevrouw is Hadewych Minis.
Speelt in de film Moordwijven.... en ze zit bij "De vloer op" dat laatste is een erg leuk programma.quote:
Ze heeft o.a. Maxima gespeeld in een telefilm. En ze is nu elke vrijdag te zien in de vloer op. Waar bekende acteurs als Gijs Scholten van Aschat hun improvisatietalent tonen. Leuk programmaquote:
Dan mis je wat.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 11:24 schreef tong80 het volgende:
Ik ken het programma. Maar nog nooit naar gekeken.
Ik bedoelde dat ze decennia voor het rookverbod in openbare gebouwen al even naar buiten gingen om te roken.quote:Op zondag 20 juli 2008 00:16 schreef Gellius het volgende:
Modern, inderdaad, In vlotte pakken. De één was impotent, las ik vanavond
Whehehequote:Op zondag 20 juli 2008 00:18 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik bedoelde dat ze decennia voor het rookverbod in openbare gebouwen al even naar buiten gingen om te roken.
Is de regejas een bestuurder? Is hij degene die impotent was?quote:Op zondag 20 juli 2008 00:21 schreef Gellius het volgende:
Ik vermoed dat de foto in Nederland is gemaakt. 'Eerder', inderdaad, Het valt me tegen dat de regejas niet gelijk herkend wordt.
Burberry?quote:Op zondag 20 juli 2008 00:21 schreef Gellius het volgende:
Het valt me tegen dat de regejas niet gelijk herkend wordt.
Volgens mij is mijnheers jas niet double-breasted.quote:Op zondag 20 juli 2008 00:29 schreef Wickedangel het volgende:
Zou best een regenjas van Burberry kunnen zijn
[ afbeelding ]
Allicht. Veel rechtse mannen waren in die tijd Duitser.quote:Op zondag 20 juli 2008 00:39 schreef Gellius het volgende:
Die neger rechts was een Duitser, trouwens.
Wat heb jij tegen Scrutinizer?quote:Op zondag 20 juli 2008 00:42 schreef Wickedangel het volgende:
Scrutinizer weet het natuurlijk weer, maar hij doet er een half uur over om to the point te komen.
Ging hij in een kasteeltje in Nederland wonen?quote:Op zondag 20 juli 2008 00:46 schreef Gellius het volgende:
Zo niet deze mijnheer. Daarom bleef hij ook niet in Duitsland wonen.
Ik heb niet zoveel met mode.quote:Op zondag 20 juli 2008 01:00 schreef Gellius het volgende:
Inderdaad. Potverdikke, die JAS herkennen jullie toch wel?
Weil kwam toch uit Wirdumerdraai?quote:Op zondag 20 juli 2008 01:04 schreef Gellius het volgende:
Wie van die twee is dan de Nederlander? Brecht uit Breda of Weil uit Kielwindeweer?
Trusten Gelliusquote:Op zondag 20 juli 2008 01:14 schreef Gellius het volgende:. Ik ga doen wat Wyccie doet en Menno ter Braak al in lengten van dagen doet.
Die is mij inmiddels al bekendquote:Op zondag 20 juli 2008 01:18 schreef Gellius het volgende:
Ik heb net nog een houdbaar biertje gevonden: doe die collegiale mof nog even!
Echt? Wij doen in ieder geval niet alsof we het zélf weten.quote:
Dat was anders wel de bedoeling van dit spel. Bij de dummies. Hoewel dat op onverklaarbare wijze uit de OP verdwenen lijkt te zijn. Vast de schuld van Seborik, toen Yvonne hier nog de scepter zwaaide.quote:Op zondag 20 juli 2008 01:27 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Echt? Wij doen in ieder geval niet alsof we het zélf weten.
Nou, als ik het weet, dan weet ik het en zo niet, dan niet.quote:Op zondag 20 juli 2008 01:30 schreef Gellius het volgende:
Dat was anders wel de bedoeling van dit spel. Bij de dummies.
Mandje?quote:Op zondag 20 juli 2008 01:30 schreef Wickedangel het volgende:
Je denkt toch niet dat ik nog aan FOK! denk als ik eenmaal in mijn mandje lig, hè?
Dat was anders wel de bedoeling van dit spel.quote:Op zondag 20 juli 2008 01:30 schreef Wickedangel het volgende:
Je denkt toch niet dat ik nog aan FOK! denk als ik eenmaal in mijn mandje lig, hè?
quote:Op zondag 20 juli 2008 01:32 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Nou, als ik het weet, dan weet ik het en zo niet, dan niet.
Volgens mij is deze topic indertijd vooral geopend om Tong een stabiele omgeving te bieden waarin hij veilig kan opgroeien. Zo heb ik het altijd begrepen.quote:Op zondag 20 juli 2008 01:34 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat was anders wel de bedoeling van dit spel.
Dat is heel normaal. Kijk over een maand of drie nog maar eens.quote:Op zondag 20 juli 2008 01:38 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik zie daar nu zo gauw geen te raden plaatje.
quote:Op zondag 20 juli 2008 01:39 schreef Gellius het volgende:
[..]
Dat is heel normaal. Kijk over een maand of drie nog maar eens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |