Dat is Michael Petersen. Ik las het vandaag op Teletekst, want ik heb CSI nog nooit gezien.quote:Op donderdag 17 juli 2008 22:19 schreef wyccie het volgende:
Dat is Grissom, echte naam Giles of iets dergelijks.
Ja, een roos van vlees. Tong snapt wel wat ik bedoel.quote:Op donderdag 17 juli 2008 22:50 schreef Scrutinizer het volgende:
Vleesrozen?
Oh, dan is zijn karakternaam misschien Gilles Grissom.quote:Op donderdag 17 juli 2008 22:52 schreef Wickedangel het volgende:
Dat is Michael Petersen. Ik las het vandaag op Teletekst, want ik heb CSI nog nooit gezien.
Wetenschapper?quote:
Heeft dat met Jan Wolkers van doen?quote:Ja, een roos van vlees. Tong snapt wel wat ik bedoel.
Wat? De titel?quote:Op donderdag 17 juli 2008 22:56 schreef wyccie het volgende:
Het was gewoon een minibrainstormsessie.
quote:Op donderdag 17 juli 2008 22:57 schreef Wickedangel het volgende:
Een roos van vlees is een boek van Wolkers, bedoel je dat?
quote:Op donderdag 17 juli 2008 22:59 schreef Scrutinizer het volgende:
Wat? De titel?
quote:Op donderdag 17 juli 2008 22:58 schreef Scrutinizer het volgende:
Wetenschapper?
Oh ja?quote:Op donderdag 17 juli 2008 23:03 schreef Wickedangel het volgende:
Het plaatje is trouwens zo'n oh ja-ding.
quote:In 1610 trouwdemet Mayke de Wolff. Hij verdiende zijn brood met zijn kousenhandel in de Warmoesstraat. Zijden kousen kostten in die jaren zestien gulden in de winkel, die hij van zijn vader overgenomen had.
Joostquote:Op donderdag 17 juli 2008 23:10 schreef Scrutinizer het volgende:
Dan zeg ik Vondel en dan zeg jij .....
Die is nogal populair.quote:Op donderdag 17 juli 2008 23:18 schreef wyccie het volgende:
Ik zie nu pas dat ik in de baggerlayout nog steeds Scruts avatar heb.![]()
Nope.quote:Op donderdag 17 juli 2008 23:19 schreef Wickedangel het volgende:
Die is niet makkelijk. Er komen drie dingen bij mij op:
1. Nelly Furtado![]()
Ze is "volkser" dan datquote:2. operazangeres
Nope.quote:3. Griekse neus.
Maar ze zingt wel?quote:Op donderdag 17 juli 2008 23:21 schreef Scrutinizer het volgende:
Ze is "volkser" dan dat
Natuurlijk welquote:Op donderdag 17 juli 2008 23:42 schreef Wickedangel het volgende:
Maar ik ken geen fadozangeressen bij naam, kan je niet helpen.
Snuffelen in mijn posthistorie, hèquote:
Nee hoor, kwam het in de AT tegen. Ik kijk dat programma ook wel eens, vanavond niet.quote:Op donderdag 17 juli 2008 23:59 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Snuffelen in mijn posthistorie, hè![]()
Ik nog steedsquote:Ik had een bloedhekel aan het mens,
Die is wel leuk. Ook een mooie kop om een portret van te maken.quote:Volgende week Bennie Jolink
Ja geweldig. Leuke vent ook. Vorig jaar heb ik ook een paar afleveringen gezien. Je hebt soms meteen zin om zo'n schilder te bellen voor een mooi portret. Hoewel ik nooit een schilderij van mezelf aan de muur zou hangen, dat lijkt me maar raar. Als ik wil weten hoe ik er ook weer uitzie, kijk ik wel in de spiegel.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 00:03 schreef Scrutinizer het volgende:
Die is wel leuk. Ook een mooie kop om een portret van te maken.
Je kunt beter een foto van jezelf maken met je telefoon, dan zie je jezelf niet in spiegelbeeld.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 00:06 schreef Wickedangel het volgende:
Als ik wil weten hoe ik er ook weer uitzie, kijk ik wel in de spiegel.
De mijne, van het bedrijf, heeft die functie niet.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 00:11 schreef Scrutinizer het volgende:
Je kunt beter een foto van jezelf maken met je telefoon
quote:dan zie je jezelf niet in spiegelbeeld.
Dat zou ik in jouw branche niet verwachten en wyccie ook niet.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 00:14 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
De mijne, van het bedrijf, heeft die functie niet.
Wel.quote:[..]
Zo ijdel ben ik niet.
Een goede foto...... is een ander verhaal.quote:Een foto maken is trouwens geen kunst aan.
quote:Op vrijdag 18 juli 2008 00:20 schreef Scrutinizer het volgende:
Dat zou ik in jouw branche niet verwachten en wyccie ook niet.
Ja, is goedquote:Op vrijdag 18 juli 2008 00:23 schreef Wickedangel het volgende:
Zal ik doen alsof ik het weer heb gepost door deze post tien minuten later te editen?
Hé, was jij niet naar bed?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 00:26 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dan had je me niet moeten quoten, slimmie.
quote:Op vrijdag 18 juli 2008 00:29 schreef Scrutinizer het volgende:
Hé, was jij niet naar bed?
nu denkt wyccie dat jij haar avatar gebruikte
Ja dat klopt, was ik nog vergeten te posten.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 09:02 schreef brother52 het volgende:
Oh, die kerel van CSI is William Petersen
Ja maar die is een aantal dagen langer vrij, dus ik heb geen medelijden met haar.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 12:56 schreef Scrutinizer het volgende:
Da's ook niet aardig, peaceman. Diaan moet nog anderhalf uur werken.
Ze zou eigenlijk twee keer zo lang vakantie moeten hebbenquote:Op vrijdag 18 juli 2008 13:04 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ja maar die is een aantal dagen langer vrij, dus ik heb geen medelijden met haar.
en waarom is dat dan wel?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 13:11 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ze zou eigenlijk twee keer zo lang vakantie moeten hebben
Zwanger ja, niet gehandicapt, daarbij krijgt ze eind van het jaar lang vrij.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 13:18 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ze is zwanger, niet veel mensen weten dat.
Je bent een hardvochtig mens.quote:
Dat is dan wel weer aardig van je.quote:daarbij krijgt ze eind van het jaar lang vrij.
quote:Op vrijdag 18 juli 2008 13:25 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Je bent een hardvochtig mens.
[..]
quote:Dat is dan wel weer aardig van je.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |