neem een koppie theequote:
Tot morgenquote:Op vrijdag 18 juli 2008 01:09 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
neem een koppie thee![]()
ik ga wel slapen, zal wel weer om een uur of 5 wakker worden maar ja........
maakt 't uut nie war....
truste dementortje en alle andere fokkertjes![]()
![]()
![]()
![]()
Wat nou! Ik vroeg gewoon of ik een appel mocht lenen van je! Heb nu echt trek inquote:
Dat kan geregeld worden hoor.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 01:15 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Wat nou! Ik vroeg gewoon of ik een appel mocht lenen van je! Heb nu echt trek inappeltaart
hoor!
quote:Op vrijdag 18 juli 2008 01:17 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Heb nu al broodje met pindakaas op
Durf nog steeds niet te bellen hoorquote:Op vrijdag 18 juli 2008 01:31 schreef Dementor het volgende:
[..]
You better get ready and all geared up!
Jawel je gaat gewoon eens bellen.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 01:33 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Durf nog steeds niet te bellen hoor
quote:Op vrijdag 18 juli 2008 01:42 schreef HiDiHo het volgende:
Wil iemand nog iets te drinken![]()
[ afbeelding ]
als jij niet belt bel ik ook niet hoorquote:Op vrijdag 18 juli 2008 01:33 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Durf nog steeds niet te bellen hoor
quote:
Peter behandelt alleen telefonische verzoekjes, dus je zult moeten bellen.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 10:47 schreef Gert het volgende:
Kun je ook plaatjes aanvragen, tijdens die radio-uitzending van vanavond, Peter?
Zo ja, deze graag.![]()
via pm wil het ook wel eens lukkenquote:Op vrijdag 18 juli 2008 10:47 schreef Gert het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Kun je ook plaatjes aanvragen, tijdens die radio-uitzending van vanavond, Peter?
Zo ja, deze graag.![]()
Ja Gert, bellen!! Wil jou ook wel eens horenquote:Op vrijdag 18 juli 2008 10:47 schreef Gert het volgende:
Alleen als je ze zelf aanvraagtquote:Op vrijdag 18 juli 2008 10:47 schreef Gert het volgende:
[..]
Gister nog weg geweest? Aardig verregende avondquote:
Heb jij een radioprogramma dan? Wat gaaf, wat is de URL daarvan? Ga ik ook een keer luisteren.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 11:55 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Alleen als je ze zelf aanvraagt
DEMENTOR-EDIT: Goeiemorgen !!Aansteker leeg, koffie nog 1 pad............
http://92.48.87.11:8040/listen.plsquote:Op vrijdag 18 juli 2008 12:07 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Heb jij een radioprogramma dan? Wat gaaf, wat is de URL daarvan? Ga ik ook een keer luisteren.
Dat durf ik niet hoor, maar ga wel luisteren.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 12:15 schreef PeterNB het volgende:
[..]
http://92.48.87.11:8040/listen.pls
of als bovenstaand adres niet werkt:
Windows Media Player http://mixstream.net/stream/473/listen.asx
Real Player http://mixstream.net/stream/473/listen.ram
Default player http://mixstream.net/stream/473/listen.m3u
Winamp / iTunes http://mixstream.net/stream/473/listen.pls
Port 80 (Winamp) http://mixstream.net/stream/473/listen:80
(en het is een 'talkshow' dus je mag ook inbellen.......)
Ik snap dat je geintimideerd bent door de grote namen die in mijn showquote:Op vrijdag 18 juli 2008 12:26 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Dat durf ik niet hoor, maar ga wel luisteren.
Nog een deuntje die gewoon de hele dag in je hoofd blijft zitten.quote:
quote:Op vrijdag 18 juli 2008 12:33 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Nog een deuntje die gewoon de hele dag in je hoofd blijft zitten.
Ooooh, je bent lekker vrij, geniet er maar van.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 12:39 schreef -Blurk- het volgende:
Heerlijk zo'n vrije vrijdag! Lekker een muziekje erbij![]()
Hoi allemaal![]()
Die hebben wij samen live gezien.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 12:39 schreef -Blurk- het volgende:
Heerlijk zo'n vrije vrijdag! Lekker een muziekje erbij![]()
Hoi allemaal![]()
Peet, hij neemt je in de zeik. Hij heeft vorige week gebeld als Mr. D, lees maar hier.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 12:28 schreef PeterNB het volgende:
Ik snap dat je geintimideerd bent door de grote namen die in mijn show
bellen. (Vorige week hadden we bijvoorbeeld de oprichter van NowLive in de
uitzending) maar ook naar 'de gewone man op het forum' zijn we heel
benieuwd hoor!
quote:Op vrijdag 18 juli 2008 12:50 schreef beequeen het volgende:
[..]
Peet, hij neemt je in de zeik. Hij heeft vorige week gebeld als Mr. D, .
Verrássend goed zelfs. Hoorde van een vriend dat ze ook op Glastonbury eb andere grote festivals staan. Ze doen het dus nog steeds heel aardig, de bebrilde heren.quote:
Nou, dan gooi ik deze er ook nog even in hoorquote:Op vrijdag 18 juli 2008 12:59 schreef Gert het volgende:
[..]
Verrássend goed zelfs. Hoorde van een vriend dat ze ook op Glastonbury eb andere grote festivals staan. Ze doen het dus nog steeds heel aardig, de bebrilde heren.
En bedankt hequote:
Goed zeg!quote:Op vrijdag 18 juli 2008 13:19 schreef PietjePuk007 het volgende:
Leuk nummer is dat, ik gooi er ook ff een coole in
![]()
Fijn!quote:Op vrijdag 18 juli 2008 13:22 schreef HoneyBunny het volgende:
goeiesmiddags!
Zit in de tram en t stinkt hier
Moest ik even met jullie delen
Hoezo? Moet ik op mijn vrije dag die smerige tramluchtjes ruiken?quote:
Ik ga ff werken nuquote:Op vrijdag 18 juli 2008 13:35 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Hoezo? Moet ik op mijn vrije dag die smerige tramluchtjes ruiken?
Denk dat ik zo even naar het strand ga, heerlijk die frisse zeelucht
quote:Op vrijdag 18 juli 2008 13:40 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Btw, vergeet je niet te bellen naar Peter?
Ik moest stiekem ff lachen.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 12:50 schreef beequeen het volgende:
[..]
Peet, hij neemt je in de zeik. Hij heeft vorige week gebeld als Mr. D, lees maar hier.
[DGK #59] PeterNB Radio rocks
quote:Op vrijdag 18 juli 2008 13:31 schreef HoneyBunny het volgende:
Is je magneetspeelgoed nou al binnen?
Durf nietquote:Op vrijdag 18 juli 2008 13:40 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Tot vanavond!
Btw, vergeet je niet te bellen naar Peter?
Draag jij ook al de VBP-button in het openbaar ?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 13:52 schreef Disana het volgende:
Ik ben ook lid van Vrouwen Bellen Peter (VBP).
En ik moet zeggen, sinds ik Durf, heb ik geen last meer van lekken (Teena Lady), een opgezwollen buik (Optimel), of beschamende momenten (Always).
Ik kan het iedereen aanraden: bel naar Peter.
Dat durf ik nog niet Peter. Er zijn nog altijd veel meer VVH (Vrouwen Voor Huub), en die zijn best fanatiek in hun wervingsmethoden.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 14:42 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Draag jij ook al de VBP-button in het openbaar ?
Oh da's geen probleem. Huub en Ik gaan samenwerken binnenkort !!quote:Op vrijdag 18 juli 2008 14:54 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat durf ik nog niet Peter. Er zijn nog altijd veel meer VVH (Vrouwen Voor Huub), en die zijn best fanatiek in hun wervingsmethoden.
Je had er laatst toch een YouTube instructiefilmpje van? Daar was op te zien hoe het een kubus werd.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 14:58 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Oh da's geen probleem. Huub en Ik gaan samenwerken binnenkort !!
(Krijg alles gemaakt van mijn magneetjes MAAR GEEN KUBUS!)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |