quote:
Denk in die van mijquote:Op donderdag 17 juli 2008 23:25 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
soury waarom staat mijn reaktie op jouw berichtje niet in mijn fobo ?
jeetje ingewikkelde shit dit
quote:Op donderdag 17 juli 2008 23:26 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
nou.........jullie lachen me allemaal uit
da's niet lief![]()
snap er echt niks van
Als je reageert kan je kiezen.. Zitten twee buttons onderin. Of in je eigen fobo of van de gene die een bericht plaatst. Moest ik ook ff aan wennen.quote:Op donderdag 17 juli 2008 23:28 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
o ja hij staat er bij jou in![]()
nah zal wel goed zijn dan, ik zie het wel
tis errug weer hé maar ja ben hier niet zo slim in geloof ikquote:Op donderdag 17 juli 2008 23:29 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
![]()
Echt Fan, jij moet morgen echt even bellen naar Peter. Alleen dat is voor mij al genoeg reden om te gaan luisteren. Pies echt in mn broek om je heerlijke onschuld.
Lach je niet uit hoor meid, lach je toe
quote:Op donderdag 17 juli 2008 23:26 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
nou.........jullie lachen me allemaal uit
da's niet lief![]()
snap er echt niks van
That's hawt.quote:Op donderdag 17 juli 2008 23:31 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
tis errug weer hé maar ja ben hier niet zo slim in geloof ik![]()
als mijn computer raar doet zet ik hem ook altijd gewoon uit en dan weer aan , werkt altijd
Ohhh nee he???quote:Op donderdag 17 juli 2008 23:39 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
God het zweet staat op mijn rug![]()
maar volgens mij heb ik hem nu écht door, je kan dus kiezen of je reageerd in je eigen boek of van een ander
héhé
mooet effe een koppie thee hebben nou hoor.......
quote:
5 minuten count down..quote:Op donderdag 17 juli 2008 23:50 schreef Dementor het volgende:
Bijna vrijdag!
ga je over 5 minuutjes al down....?quote:Op donderdag 17 juli 2008 23:54 schreef Soury het volgende:
[..]
5 minuten count down..
Oh en nog 8 uur werken
Nee dan is het vrijdag 2 minuuten ondertussenquote:Op donderdag 17 juli 2008 23:55 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ga je over 5 minuutjes al down....?![]()
ik heb mijn thee nog niet eens op
Wil het ook wel even voor jou vragen hoorquote:Op donderdag 17 juli 2008 23:56 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
héhéhéhé zal ik eens als een echte groepie vragen of huub een berichtje in mijn fobo wil plaatsen![]()
nee toch maar niet
Misschien hangt er wel snel een doekje van je in huize Ballegooiquote:Op donderdag 17 juli 2008 23:56 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
héhéhéhé zal ik eens als een echte groepie vragen of huub een berichtje in mijn fobo wil plaatsen![]()
nee toch maar niet
o god wat ben ik toch lekker snel van begrip vandaagquote:Op donderdag 17 juli 2008 23:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee dan is het vrijdag 2 minuuten ondertussen
nee doe maar nietquote:Op donderdag 17 juli 2008 23:57 schreef Flabberguest het volgende:
[..]
Wil het ook wel even voor jou vragen hoor
moet ie wel dokkenquote:Op donderdag 17 juli 2008 23:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Misschien hangt er wel snel een doekje van je in huize Ballegooi
't Mag niet zo zijn....quote:Op donderdag 17 juli 2008 23:20 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ja ik heb hem door![]()
alleen bij NMNS reageren ging niet kreeg steeds
Code : FB1103
geen idee wat dat betekend >>>>>>>>
neem een koppie theequote:
Tot morgenquote:Op vrijdag 18 juli 2008 01:09 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
neem een koppie thee![]()
ik ga wel slapen, zal wel weer om een uur of 5 wakker worden maar ja........
maakt 't uut nie war....
truste dementortje en alle andere fokkertjes![]()
![]()
![]()
![]()
Wat nou! Ik vroeg gewoon of ik een appel mocht lenen van je! Heb nu echt trek inquote:
Dat kan geregeld worden hoor.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 01:15 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Wat nou! Ik vroeg gewoon of ik een appel mocht lenen van je! Heb nu echt trek inappeltaart
hoor!
quote:Op vrijdag 18 juli 2008 01:17 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Heb nu al broodje met pindakaas op
Durf nog steeds niet te bellen hoorquote:Op vrijdag 18 juli 2008 01:31 schreef Dementor het volgende:
[..]
You better get ready and all geared up!
Jawel je gaat gewoon eens bellen.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 01:33 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Durf nog steeds niet te bellen hoor
quote:Op vrijdag 18 juli 2008 01:42 schreef HiDiHo het volgende:
Wil iemand nog iets te drinken![]()
[ afbeelding ]
als jij niet belt bel ik ook niet hoorquote:Op vrijdag 18 juli 2008 01:33 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Durf nog steeds niet te bellen hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |