Toffe pics van d'r paints.. En daarom !!! GOOI open je fobo wie weet verkoop je nog meerquote:Op donderdag 17 juli 2008 22:56 schreef Dementor het volgende:
[..]
Oh ik begrijp wel waarom je het zo zou willen houden hoor.
Maar ik lees hier best vaak positieve reacties over jou fobo.
ik ga even kijken of het me luktquote:Op donderdag 17 juli 2008 22:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Toffe pics van d'r paints.. En daarom !!! GOOI open je fobo wie weet verkoop je nog meer
Sterker nog ik kreeg een mailtje ..quote:Op donderdag 17 juli 2008 22:57 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ik heb voor het eerst een berichtje geplaats in een fobo en dat is dus die van jou![]()
en kun je dan nu ook zien dat je een nieuw berichtje hebt?
Neuh niet echt maar over een paar minuten kan je Fan haar fobo vol blaffenkalkenquote:Op donderdag 17 juli 2008 23:02 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Nog iets te beleven hier of kan ik gewoon gaan slapen
Yep was dom toeval Sporti.. Ik wilde wat andere pics en zag jou naam als laatstequote:Op donderdag 17 juli 2008 23:06 schreef Sporti het volgende:
[..]
En als je alleen loert, zoals ik, zie je alleen bezoekersnaam?
Geen moeite mee hoor ik vroeg me alleen af hoe het werktequote:Op donderdag 17 juli 2008 23:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Yep was dom toeval Sporty.. Ik wilde wat andere pics en zag jou naam als laatste
jij was de eerstequote:Op donderdag 17 juli 2008 23:05 schreef Dementor het volgende:
Hey fan, verkoop je ook schilderijen?
Edit!
Ja dus!
Héé wat leuk.. Ik ben dat begonnen vanwegen fok. En ben er mee gekapt maar misschien moet ik het weer es updaten. Thanksquote:Op donderdag 17 juli 2008 23:10 schreef Sporti het volgende:
[..]
Geen moeite mee hoor ik vroeg me alleen af hoe het werkte, ik kijk of lees regelmatig de fobo's
heb ook erg genoten van de foto's op jou website bv.
Als je slim bent he, zet je in je fotoboek ook linkjes naar verkoop topics.quote:Op donderdag 17 juli 2008 23:10 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
jij was de eerste![]()
je berichtje staat erin
tof
Net zoals je hier doetquote:Op donderdag 17 juli 2008 23:12 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
soury is de tweede![]()
en hoe kan ik nou reageren op jullie berichtjes want dat zie je ook altijd toch?
Heb je die site zelfgemaakt?quote:Op donderdag 17 juli 2008 23:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Héé wat leuk.. Ik ben dat begonnen vanwegen fok. En ben er mee gekapt maar misschien moet ik het weer es updaten. Thanks![]()
Ohh en je ava is erg grappig
Nee tis een blog..via blogspot.com.. Erg makkelijkquote:
ja ik heb hem doorquote:
Signal from above.quote:Op donderdag 17 juli 2008 23:20 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ja ik heb hem door![]()
alleen bij NMNS reageren ging niet kreeg steeds
Code : FB1103
geen idee wat dat betekend >>>>>>>>
ziet er erg mooi en professioneel uit hoor.quote:Op donderdag 17 juli 2008 23:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee tis een blog..via blogspot.com.. Erg makkelijk
spam de link eens hier want ik zie nergens een linkquote:Op donderdag 17 juli 2008 23:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee tis een blog..via blogspot.com.. Erg makkelijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |