Jaa ik weet ff niet precies meer welke straat je woont maar op de kaart idd!quote:
Ik niet, want ik rijd de Veestraat gewoon door.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 18:23 schreef Ace1 het volgende:
Dan komen jullie beide wel ongeveer langs mijn huis als jullie naar de stad fietsen.
Nee ik zit meer rechts op de map dus bij de Jumbo is dat geloof ik. Ik fiets dus vort over de broekhovenseweg en bisschop zwijsen/piusstraat naar de stadquote:Op zaterdag 19 juli 2008 18:16 schreef Messenga het volgende:
Veestraat, aan het eind. Woon je dichtbij de Jumbo? of dichter bij de Aldi?
Ah, ik zal wel eens zwaaienquote:Op zaterdag 19 juli 2008 19:03 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Nee ik zit meer rechts op de map dus bij de Jumbo is dat geloof ik. Ik fiets dus vort over de broekhovenseweg en bisschop zwijsen/piusstraat naar de stad.
Haha is goed! Waar is Fraubitch nou heen eigenlijk? Ik heb helemaal geen tekst en uitleg meer gezien?quote:
Was meer in het algemeen gericht, sorryquote:Op zaterdag 19 juli 2008 20:25 schreef Messenga het volgende:
Waarom vraag je dat aan mij?
Ik denk dat ze in Weert is, bij haar ouders. Of in Snowworld.
Jap, ze had dr studie niet gehaald geloof ikquote:Op zaterdag 19 juli 2008 20:28 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Was meer in het algemeen gericht, sorry. En ik bedoelde meer van: gaat ze nu weg uit Tilburg of niet?
Zo kwam 't berichtje op mij over namelijk
.
Ik had vannacht nog bijna aangebeld. Wat een klote weer toen ik weg gingquote:Op zaterdag 19 juli 2008 18:23 schreef Ace1 het volgende:
Dan komen jullie beide wel ongeveer langs mijn huis als jullie naar de stad fietsen.
Same here, op het fietsje naar huis vanuit de stad en had gelijk gedouched zeg maar.quote:Op zondag 20 juli 2008 11:58 schreef existenz het volgende:
[..]
Ik had vannacht nog bijna aangebeld. Wat een klote weer toen ik weg gingIk was zeiknat...
Kleine kans met terugvinden.quote:Op zondag 20 juli 2008 13:26 schreef hetzusjevan het volgende:
Balen Crazy, hoop dat je 'm terugvindt!
Haha, kijk nou! Mijn vriend en ik kwamen hier donderdagavond langsop (A59 bij Waalwijk oid?):
[ afbeelding ]
Ik zag 't net op FOk! frontpage staan.
Mja, dat zijn niet de meest fijne nee...quote:Op zondag 20 juli 2008 16:08 schreef -_Tommy_- het volgende:
ik ben alleen in de kroeg geweest...
even offtopic die ontzettende bosmongolen die aan de deur van de Philip staan moeten ze meteen ontslaan, die kerels staan er alleen om te beuken zeg! kerel was een beetje dronken en liet iets vallen komen ze er met 2 aan een pakt hem vast en de ander begint op hem in te beuken! niet normaal!
Viel toch wel mee? Wij waren er ook (vanaf 16:00 ongeveer tot paar minuten geledenquote:Op zondag 20 juli 2008 20:08 schreef Lindytje het volgende:
Het was stervensdruk op de kermis vanmiddag zeg!!! En lekker natgeregend, uiteraard...![]()
*zwaait weer even in het Tilburg-topic*
Aaw wat liefquote:Op zaterdag 19 juli 2008 20:28 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Was meer in het algemeen gericht, sorry. En ik bedoelde meer van: gaat ze nu weg uit Tilburg of niet?
Zo kwam 't berichtje op mij over namelijk
.
jah, ik hing weer in de kroeg cq kermis.quote:Op maandag 21 juli 2008 05:05 schreef theKiD het volgende:
Allemaal heel erg bedankt he..![]()
![]()
![]()
Ik allemaal aan iedereen denken..
Let's hope so. Ga rond half 4 erheen.quote:Op maandag 21 juli 2008 11:54 schreef existenz het volgende:
Nu regent het idd weer, maar zal vanavond wel beter worden.
Zo zijn ook mijn plannen voor vandaag jahquote:Op maandag 21 juli 2008 15:55 schreef Ace1 het volgende:
Ik ga vanavond rond 8 uur naar de kermis..hopelijk dan droog!
Or it didn't happen'dquote:
afzienquote:Op maandag 21 juli 2008 16:40 schreef fraubitch het volgende:
Spannende verhalen met tante FrauBitch deel 874:
Snowboardfun
gisteravond, half 12 laatste afdaling laatste 20 meter....flink wezen snowboarden
opeens!
BOEM!
Snowboard iemand me vol in de rug!
ik dacht dat ik dood ging mankon me even niet bewegen
Aaarrgghh..
vannacht niet kunnen slapen van de pijn
vanaf mijn stuitje tot aan mijn onderrug en vanaf mijn schouders tot aan mijn hoofd alleen maar pijn
mijn hele kont tot aan mijn onderrug is blauwpaarsroodgeel met schaafwonden
ik kan niet fatsoenlijk zitten
Pics plaats ik maar niet want dan moet ik mijn blote kont plaatsen
Hehquote:Op maandag 21 juli 2008 02:07 schreef fraubitch het volgende:
[..]
Aaw wat lief
Ik ga inderdaad weg uit TilburgKan in Sittard mijn studie afmaken en dan zit ik dichter bij hobby's, familie en vrienden. Tilburg is tof, maar op de een of andere manier voelde ik me er eenzaam.
Vandaar.
Maar als jullie het goed vinden blijf ik hier zo af en toe posten, want ik vind jullie LIEF! AAIEN!!
Kusje
Ps: Snowboard in me rug geparkeerd gekregen dus nu erg veel pijnStom
goede glazen daarvoor kun je wle eens halen bij de wijnhandel aan de katterug weet de naam even niet, maar zit daar bij die toko op de hoek met de paleisring!quote:Op dinsdag 22 juli 2008 11:08 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
afzien![]()
Ik zou een sauna zoeken, en anders een erg warm bad / douche. En blijven bewegen![]()
OT, ik zoek een winkel in tilburg waar ze mooie glazen verkopen, en het liefst whisky glazen. Het mag best iets kosten aangezien het een kado is van broer zus en mij voor een bruiloft.
mja dat water zal niet gebeuren denk ik en energie kun je zelf wel op letten! ik hebhier voor appartement een inboedel verzekering voor 50k en dat kost met 5,75 per maand!quote:Op dinsdag 22 juli 2008 12:33 schreef hetzusjevan het volgende:
Ow en mijn kamer gaat misschien niet door omdat ie al vrij prijzig is en nou lees ik net in het huurcontract dat er nog inboedelverzekeringsgeld voor de gezamelijke ruimte bovenop komt en dat als de werkelijke kosten per maand van de Nuon hoger zijn dan 90 euro dat dat ook verrekend wordt, en voor water is dat boven de 30 euro.
En dan wordt het echt te duur.
thnx zal er vandaag eens kijken.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 15:35 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
goede glazen daarvoor kun je wle eens halen bij de wijnhandel aan de katterug weet de naam even niet, maar zit daar bij die toko op de hoek met de paleisring!
ik was om 0:00 bij miller op terras.quote:Op donderdag 24 juli 2008 12:48 schreef Basp1 het volgende:
Gisterenavond eerst even naar de universiteitstuin geweest en een bandje gekeken, daarna nog naar de kermis geweest of eigenlijk niet verder gekomen dan het buitenterras bij bolle. Er was karaoke, wat konden veel mensen vals zingen niet normaal meer, en dan toch nog een keer zingen daarna.
Wel vervelend om om 3.00 uur thuis te zijn en een wekker die weer om 7.00 uur gaat.
Nog niet veel nuttigs gedaan vandaag op mijn werk.
Het was gisteravond iig wel druk. De 2e keer dat ik er over liep had ik haast, maar ik kon er redelijk makkelijk tussendoor slalommen.quote:Op donderdag 24 juli 2008 23:34 schreef JeffreyXL het volgende:
Het zal vandaag wel druk zijn op de kermis met dit weer.
o ok, dat is minder ja.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 13:47 schreef Tegan het volgende:
Ik ben gevallen/tegen een auto opgefietst onderweg naar werk. En toen was het 's middags ineens helemaal dik. Toen maar naar de EHBO @ werk gegaan. Hebben ze de arts gebeld omdat ze dachten dat mijn middenvoetsbeentje was gebroken
. Maar het was toch gewoon alleen gekneust.
Ehm, ik ben nu twee dagen vrij (had ik al vrijgenomen omdat ik jarig ben). Daarna zie ik wel of ik kan werken. Ze vinden het toch wel normaal als ik niet kom, maar ik wil wel gewoon werken als het kan.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 13:54 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
o ok, dat is minder ja.
Dus ook in deziektewet nu ?
Sodejenquote:Op zaterdag 26 juli 2008 16:06 schreef Crazy-M het volgende:
Kelere,
dat noemde ik pas Vuurwerk ipv onweer.
2 gigantische vuurballen schoten zo over het huis richting de overkant waar ze verdwenen. Vermoedelijk bliksemafleiders geraakt. Maar alles trilde gewoon. Waren er 2 in nog geen minuut tijd
Gefeliciteerd!quote:
quote:Tilburgse kermis trok 1,1 miljoen bezoekers
Uitgegeven: 27 juli 2008 20:09
Laatst gewijzigd: 27 juli 2008 21:47
TILBURG - De Tilburgse kermis heeft sinds de opening vorige week vrijdag ruim 1,1 miljoen bezoekers getrokken. Dat liet de gemeente Tilburg zondag tijdens de laatste kermisdag weten.
Vorig jaar kwamen iets meer mensen op de grootste kermis van de Benelux af: 1,2 miljoen. De gemeente wijt het lagere aantal bezoekers aan het slechte weer begin vorige week.
Op Roze maandag, al jaren de grootste publiekstrekker, kwamen 200.000 bezoekers af. Dat viel wat tegen in vergelijking met het topjaar 2006, toen er 300.000 bezoekers waren, maar het weer was maandag slecht.
Incidenten deden zich nauwelijks voor: slechts zes aanhoudingen rond het festijn. De kermis telde 246.
(c) ANP
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |