Mja, dat zijn niet de meest fijne nee...quote:Op zondag 20 juli 2008 16:08 schreef -_Tommy_- het volgende:
ik ben alleen in de kroeg geweest...
even offtopic die ontzettende bosmongolen die aan de deur van de Philip staan moeten ze meteen ontslaan, die kerels staan er alleen om te beuken zeg! kerel was een beetje dronken en liet iets vallen komen ze er met 2 aan een pakt hem vast en de ander begint op hem in te beuken! niet normaal!
Viel toch wel mee? Wij waren er ook (vanaf 16:00 ongeveer tot paar minuten geledenquote:Op zondag 20 juli 2008 20:08 schreef Lindytje het volgende:
Het was stervensdruk op de kermis vanmiddag zeg!!! En lekker natgeregend, uiteraard...![]()
*zwaait weer even in het Tilburg-topic*
Aaw wat liefquote:Op zaterdag 19 juli 2008 20:28 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Was meer in het algemeen gericht, sorry. En ik bedoelde meer van: gaat ze nu weg uit Tilburg of niet?
Zo kwam 't berichtje op mij over namelijk
.
jah, ik hing weer in de kroeg cq kermis.quote:Op maandag 21 juli 2008 05:05 schreef theKiD het volgende:
Allemaal heel erg bedankt he..![]()
![]()
![]()
Ik allemaal aan iedereen denken..
Let's hope so. Ga rond half 4 erheen.quote:Op maandag 21 juli 2008 11:54 schreef existenz het volgende:
Nu regent het idd weer, maar zal vanavond wel beter worden.
Zo zijn ook mijn plannen voor vandaag jahquote:Op maandag 21 juli 2008 15:55 schreef Ace1 het volgende:
Ik ga vanavond rond 8 uur naar de kermis..hopelijk dan droog!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |