Dat vraag ik me ook afquote:
Oke, en dat stukje beslaat 1 dag uit het leven van dat gestoorde wijf?quote:Op zondag 20 juli 2008 14:23 schreef Re het volgende:
30 gaat wel lukken ... beetje positief blijven
het is de bedoeling om in die 3 dagen een stukje te schrijven van 500 woorden dus genoeg tijd om wat in elkaar te zetten...
of vent... dat zal nog wel blijken uit de Pollsquote:Op zondag 20 juli 2008 14:24 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Oke, en dat stukje beslaat 1 dag uit het leven van dat gestoorde wijf?
Dankzij mijn ziekte zal ik mij in beide goed kunnen inlevenquote:Op zondag 20 juli 2008 14:26 schreef Re het volgende:
[..]
of vent... dat zal nog wel blijken uit de Polls
oh maanvis, forummers zijn niet zo gewend om aan wedstrijdjes mee te doen, maar het komt wel goed... dus geef je op zou ik zeggen, al doe je het niet voor het wedstrijd aspect maar om gewoon leuk mee te doenquote:Op donderdag 24 juli 2008 14:29 schreef Maanvis het volgende:
Volgens mij gaat het niet lukken om hiervoor genoeg mensen te krijgen, of wel?
Idd, mijn prijs mag verloot worden (als ik win danquote:Op donderdag 24 juli 2008 14:50 schreef Re het volgende:
[..]
oh maanvis, forummers zijn niet zo gewend om aan wedstrijdjes mee te doen, maar het komt wel goed... dus geef je op zou ik zeggen, al doe je het niet voor het wedstrijd aspect maar om gewoon leuk mee te doen
Als dit nu een beetje blijkt te lopen... We kunnen het toch ook onafhankelijk daarvan opnieuw organiseren?quote:Op donderdag 24 juli 2008 17:43 schreef Biancavia het volgende:
Ja, voor de prijs doe ik ook niet mee, gewoon voor de leuk.
Misschien als dit nu een beetje blijkt te lopen, dat we dan misschien de TTK-wedstrijd weer eens nieuw leven in kunnen blazen.
Jawel, maar ik dacht een beetje dat mensen die zich hiervoor aan gaan melden, dat die misschien ook wel geïnteresseerd zouden zijn in andere laagdrempelige schrijfwedstrijdjes.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 11:12 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Als dit nu een beetje blijkt te lopen... We kunnen het toch ook onafhankelijk daarvan opnieuw organiseren?
Je moet alleen uitkijken dat je niet te veel schrijfwedstrijden naast elkaar hebt lopen. Maar als jullie suggesties hebben, dan zijn die altijd welkom in TTKquote:Op vrijdag 25 juli 2008 11:12 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Als dit nu een beetje blijkt te lopen... We kunnen het toch ook onafhankelijk daarvan opnieuw organiseren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |