quote:Op vrijdag 18 juli 2008 00:07 schreef OudFruit het volgende:
[..]
Haha, jij praat echt net alsof je op een verjaardag zit bij iemand
bureau redactie, dus creatieve content van het programma,quote:Op vrijdag 18 juli 2008 00:07 schreef schatje het volgende:
[..]
Gewoon negeren joh.
Wat is jouw rol bij dat nieuwe programma? Wordt je een coach van een deelnemer? Zorgen dat die televisie maakt?
hou nou op.......... ik doe aan de lijn zit verdorie aan de thee met een sultana koekje erbijquote:Op vrijdag 18 juli 2008 00:07 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Kut nu heb ik dus trek in appeltaart
quote:Op vrijdag 18 juli 2008 00:09 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Fan is de leukste poster van de DGK-topics!
Dat was toch je gewichtquote:Op vrijdag 18 juli 2008 00:10 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
hou nou op.......... ik doe aan de lijn zit verdorie aan de thee met een sultana koekje erbij
ik lijk wel 85 ik zou aan de wijn, wiet en borrelnoten moeten ziten,
quote:Op vrijdag 18 juli 2008 00:10 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
hou nou op.......... ik doe aan de lijn zit verdorie aan de thee met een sultana koekje erbij
ik lijk wel 85 ik zou aan de wijn, wiet en borrelnoten moeten ziten,
maar ja, netjes opgevoed hé
Mhoa, aangezien dit een heel ander programma is, lijkt het me ook dat er mensen zullen werken die bijv. een BB verleden hebben? Qua redacteuren, regisseurs (Mr. Aandewiel?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 00:09 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
bureau redactie, dus creatieve content van het programma,
daarnaast screening en kandidaat begeleiding...idd zorgen dat ze tv maken. Ze vonden dat ik daar ervaringsdeskundige in ben. In dit genre dan iig, volgens mij ook een van de weinige op de wereld aangezien het een nieuw genre, vandaar ook de baan
Ik heb net een Turkse Pizza gegetenquote:Op vrijdag 18 juli 2008 00:12 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
mijn buurman is een marokaan en die valt bést mee
Sjesusquote:Op vrijdag 18 juli 2008 00:12 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
mijn buurman is een marokaan en die valt bést mee
Heb jij de Gouden Kooi gewonnen dan?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 00:07 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
zuignappen zijn cool, enne stali is geen zuignap, daarvoor zijn zijn/haar posts niet "sticky" genoeg voor om zuignapperig te zijn....en ik heb net anderhalf jaar mijn zuignap vaardigheden geoefend, en ben aardig geslaagd voor mijn zuignaperiaanse scholing....
mooi woord eigenlijk
zuignap
zuignap
zuignap
zuignap
jezus eigenlijk best gek woord zo
zuignap
zuignap
zuignap
zuignap
zo is hij ook weer gaaf
Een lekkere bibs? Gadverdammequote:Op vrijdag 18 juli 2008 00:05 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Maar Jaap heeft een lekkere bibs. Daar kan Huub niet aan tippen.
neee soury je snapt hem niet da's ''grappige contest''quote:
Ook trek in appeltaart? Bart trakteert namelijk. Op hele lekkere appeltaart. Zelf gebakken enzoquote:
oh ja kan jij Spaans echt knap man!! vind je het niet moeilijk om die taal te spreken omdat je dan geconfronteerd wordt met je persoonlijke leed?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 00:12 schreef LekkerSimpel het volgende:
ff voor Huub
Als je in Spanje bent en je ziet een leuke vent (dat rijmt ook nog)
Quieres tomarme en mi culo y lo puedes hacerlo por nada.
Tis Soury (hoofdletter) Net zoals Sjesusquote:Op vrijdag 18 juli 2008 00:14 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
neee soury je snapt hem niet da's ''grappige contest''
zo zeggen de mensen dat toch altijd........
je moet jou ook álles uitleggen hé , net ook weer met die Fobo
weet je wat het leuke is van zo lang met elkaar in een huis te hebben gezeten?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 00:08 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Even zonder gekheid, vind je het wel leuk om met Jaap te stappen? Hij lijkt mij niet gelijk het type waar jij veel vrije tijd mee door zal brengen. Of zie ik dat fout...
Wanneer moet je eigenlijk echt beginnen? En wordt het nou ver van te voren opgenomen? en hoe vaak gaan ze het uitzenden?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 00:09 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
bureau redactie, dus creatieve content van het programma,
daarnaast screening en kandidaat begeleiding...idd zorgen dat ze tv maken. Ze vonden dat ik daar ervaringsdeskundige in ben. In dit genre dan iig, volgens mij ook een van de weinige op de wereld aangezien het een nieuw genre, vandaar ook de baan
quote:Op vrijdag 18 juli 2008 00:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Tis Soury (hoofdletter) Net zoals Sjesus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |