shit, gave tv en geen streamsquote:Op donderdag 17 juli 2008 23:56 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]Huub -> Humor houdt de komende week in:
1. Drie keer daags dronken
2. Zes mannen likken in het gezicht
3. Vier keer beveiliging in de buurt
4. Zeshonderdnegentig discussies (hou de piloot er s.v.p. buiten anders komt het niet goed)
5. Drie keer pissen tegen een willekeurig inpandig object
6. Drie keer stoned
7. De inhoud van 5 fruitmanden weg werpen
8. Twee telefoons uit de muur rukken
9. Drie keer daags op de rug van Jaap springen
10. Twee pakjes sigaretten per dag
1. 7 dagen langquote:Op donderdag 17 juli 2008 23:56 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]Huub -> Humor houdt de komende week in:
1. Drie keer daags dronken
2. Zes mannen likken in het gezicht
3. Vier keer beveiliging in de buurt
4. Zeshonderdnegentig discussies (hou de piloot er s.v.p. buiten anders komt het niet goed)
5. Drie keer pissen tegen een willekeurig inpandig object
6. Drie keer stoned
7. De inhoud van 5 fruitmanden weg werpen
8. Twee telefoons uit de muur rukken
9. Drie keer daags op de rug van Jaap springen
10. Twee pakjes sigaretten per dag
* hijst *quote:Op donderdag 17 juli 2008 23:50 schreef dieenebart het volgende:
Joint is klaar en brandt als een heks!
*gallery pass naar Gert!*
Jammer dat je niet hebt gewonnen, want je hebt Barry Stevens heel hard nodig. Zoals jij je beweegt is toch geen porum? En dan maar zeggen dat je geen homo bent. Dat loopje van je en hoe je danst. Dat is werkelijk niet normaal.quote:Op donderdag 17 juli 2008 23:56 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
ligt eraan in welke mood ik ben...maar high energy dat blijft ben ik bang....
daar heb je hele goeie thee tegen, zonnaturaquote:Op donderdag 17 juli 2008 23:56 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
ligt eraan in welke mood ik ben...maar high energy dat blijft ben ik bang....
en toch keek je ernaar.....hmmmmquote:Op vrijdag 18 juli 2008 00:02 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Jammer dat je niet hebt gewonnen, want je hebt Barry Stevens heel hard nodig. Zoals jij je beweegt is toch geen porum? En dan maar zeggen dat je geen homo bent. Dat loopje van je en hoer je danst. Dat is werkelijk niet normaal.
En niet te vergeten hoe je met twee vuisten aan het sparren was, dat was zoooooooooooooo gay.
Zegt de grootste DGK groupie en zelfbenoemde vriend van Jaapquote:Op vrijdag 18 juli 2008 00:02 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Jammer dat je niet hebt gewonnen, want je hebt Barry Stevens heel hard nodig. Zoals jij je beweegt is toch geen porum? En dan maar zeggen dat je geen homo bent. Dat loopje van je en hoer je danst. Dat is werkelijk niet normaal.
En niet te vergeten hoe je met twee vuisten aan het sparren was, dat was zoooooooooooooo gay.
Tjonge, wat een zuignap ben jijquote:Op donderdag 17 juli 2008 23:56 schreef Stali het volgende:
[..]
Jij gaat toch zeker ook niet met vakantie nu he? Want dat kunnen jullie de Fokkertjes hier natuurlijk niet aan doen..
Draag dan tenminste e.e.a. over aan APK he..
Maar Jaap heeft een lekkere bibs. Daar kan Huub niet aan tippen.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 00:04 schreef OudFruit het volgende:
[..]
Zegt de grootste DGK groupie en zelfbenoemde vriend van Jaap
Ik zit aan het bier, schat en ik heb trouwens pijn aan mijn neus.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 00:02 schreef Gert het volgende:
[..]
* hijst *
Godverdomme ik wil nu meteen over grotchampignons discussiėren!
En over Hitler natuurlijk.![]()
Nog meer gegadigden voor die Bartblow? Stali?
Homo's zijn coolquote:Op vrijdag 18 juli 2008 00:04 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
en toch keek je ernaar.....hmmmm
maar goed
ja klopt, ik ben een enorme homo,
kut.....en nu lekker simpel?
Haha, jij praat echt net alsof je op een verjaardag zit bij iemandquote:Op vrijdag 18 juli 2008 00:06 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
Homo's zijn cool![]()
nah jah ook niet allemaal maar die paar die ik ken wel,
dus je gaat alweer op vakantie, je was toch net terug?
Ik ken een aardige neger.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 00:06 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
Homo's zijn cool![]()
nah jah ook niet allemaal maar die paar die ik ken wel,
dus je gaat alweer op vakantie, je was toch net terug?
Geen wiet dusquote:Op donderdag 17 juli 2008 23:58 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Ja, ook appels. En netjes afgewerkt met geklopt ei. ingredienten zijn :
100 gr basterdsuiker (wit)
200 gr roomboter
300 gr bloem
1 ei
snufje zout
zakje vanillesuiker (8 gr)
1 kilo jonagold
2 afgestreken theelepels kaneel
100 gr gewelde krenten (of rozijnen, ik haal ze altijd door elkaar en ben vergeten op het zakje te kijken. het waren die gele)
beetje mixen en klaar!
Gewoon negeren johquote:Op vrijdag 18 juli 2008 00:04 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
en toch keek je ernaar.....hmmmm
maar goed
ja klopt, ik ben een enorme homo,
kut.....en nu lekker simpel?
zuignappen zijn cool, enne stali is geen zuignap, daarvoor zijn zijn/haar posts niet "sticky" genoeg voor om zuignapperig te zijn....en ik heb net anderhalf jaar mijn zuignap vaardigheden geoefend, en ben aardig geslaagd voor mijn zuignaperiaanse scholing....quote:
Even zonder gekheid, vind je het wel leuk om met Jaap te stappen? Hij lijkt mij niet gelijk het type waar jij veel vrije tijd mee door zal brengen. Of zie ik dat fout...quote:
heb je hem doorquote:Op vrijdag 18 juli 2008 00:07 schreef OudFruit het volgende:
[..]
Haha, jij praat echt net alsof je op een verjaardag zit bij iemand
Puntje 7 baart me zorgen .. Ik PM mijn adres wel ff dus niet weg/kapot gooien svpquote:Op vrijdag 18 juli 2008 00:01 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
7. Fruitmanden? vodka flessen misschien
Ben je misschien lichtelijk autistisch?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 00:08 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
heb je hem door![]()
zo van jaaaaaaa, ik heb homo's onder mijn beste vrienden
![]()
zo bedoelde ik het ook hoor
Tussenschotje naar de tering snuiven is nooit fijn....quote:Op vrijdag 18 juli 2008 00:06 schreef Stali het volgende:
[..]
Ik zit aan het bier, schat en ik heb trouwens pijn aan mijn neus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |