nou, Claire en ik hebben aan Bart een behoorlijke begeleider. Van muscles tot geestelijke bijstand... als er meer van die reintegratie coachen waren zoals hij dan zouden er veel meer herintreders zijn...aan de andere kant ik weet natuurlijk niet in hoeverre hij Brian en Amanda begeleidt!quote:Op donderdag 17 juli 2008 23:26 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hé Bart...wanneer ga je nu die jongens eens begeleiden terug de maatschappij in
He LS, hoe ist met oma?quote:Op donderdag 17 juli 2008 23:30 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen, want verbaal ben je al een watje. En als je op z'n Spaans ook al hulp nodig hebt, dan laat je je zwakke punten nog meer zien.
Hoe ga je je agressie dan bedwingen in Spanje? Want je zal je wel weer een delerium zuipen.
Of laat je net zoals in de kooi een ander weer je vuile werk opknappen?
Echt, ik kan me er niets bij voorstellen pfff wat een gezeik zegquote:Op donderdag 17 juli 2008 23:32 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
He LS, hoe ist met oma?
(en doe nou eens een poging tot niet-zeiken, dan ben je veel leuker)
Minimaal, 't valt best mee. Toch tof van je dat je die bewoners vertelde dat ze een paar dagen die villa gingen verlatenquote:
Closest thing to a complimentquote:Op donderdag 17 juli 2008 23:31 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
nou, Claire en ik hebben aan Bart een behoorlijke begeleider. Van muscles tot geestelijke bijstand... als er meer van die reintegratie coachen waren zoals hij dan zouden er veel meer herintreders zijn...aan de andere kant ik weet natuurlijk niet in hoeverre hij Brian en Amanda begeleidt!
Dat is gewoon niet normaal, maar wel kickass.quote:Op donderdag 17 juli 2008 23:32 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
![]()
Het achtervolgd je ook echt overal
Bewerkstelligdquote:Op donderdag 17 juli 2008 23:29 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Dat heb ik bewerkstelligd door,
*aantekeningen maakt om BN-exterminator programma op te starten*
De blinde en de kreupele hé.....dat werkt meestal wel....quote:Op donderdag 17 juli 2008 23:31 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
nou, Claire en ik hebben aan Bart een behoorlijke begeleider. Van muscles tot geestelijke bijstand...
Ik heb met reacties als : "quote:Op donderdag 17 juli 2008 23:30 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ik en objectief? Joh, als je beter zou lezen zou je weten dat ik een Huubgroupie ben, die geen hersens heeft.
Hij kan best grappig zijn hoorquote:Op donderdag 17 juli 2008 23:33 schreef Ning het volgende:
[..]
Echt, ik kan me er niets bij voorstellen pfff wat een gezeik zeg
guttegut, weer met je verkeerde been uit bed gestaptquote:Op donderdag 17 juli 2008 23:30 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen, want verbaal ben je al een watje. En als je op z'n Spaans ook al hulp nodig hebt, dan laat je je zwakke punten nog meer zien.
Hoe ga je je agressie dan bedwingen in Spanje? Want je zal je wel weer een delerium zuipen.
Of laat je net zoals in de kooi een ander weer je vuile werk opknappen?
De Wheely Bar, dat is echt het foutste cafe van Brabant!quote:Op donderdag 17 juli 2008 23:35 schreef LekkerSimpel het volgende:
Jaap heeft het allemaal goed geregeld kijk hier maar.
Kom er niet meer vanaf. ga binnenkort ook rappen en m'n vrouw slaan.quote:Op donderdag 17 juli 2008 23:34 schreef bloodymary het volgende:
[..]
BewerkstelligdSpreek jij nu ook al Briantilliaans?
Niet spammen met die Jaap Shitquote:Op donderdag 17 juli 2008 23:35 schreef LekkerSimpel het volgende:
Jaap zou hier zelf eens moeten komen LS, i.p.v. dat jij hem hier nog steeds moet promoten. Vind ik best wel een minpunt..quote:Op donderdag 17 juli 2008 23:35 schreef LekkerSimpel het volgende:
Fijn schatjequote:Op donderdag 17 juli 2008 23:34 schreef Stali het volgende:
[..]
Ik heb met reacties als : "", niet zoveel woorden meer nodig, noesje.
zodat je eten gelijkmatig in je bloed kompquote:Op donderdag 17 juli 2008 23:36 schreef Desii het volgende:
[..]
guttegut, weer met je verkeerde been uit bed gestapt
neem een stuk appeltaart en goed en lang kauwen
Dan zit je op het juiste forum volgens mijquote:Op donderdag 17 juli 2008 23:37 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Kom er niet meer vanaf. ga binnenkort ook rappen en m'n vrouw slaan.
*aantekeningen maakt om vrouw te zoeken (die geslagen wil worden)*
Wilde ik er nog aan toevoegen, "vergeet je niet iets", maar dacht, "laat maar, 't zal vast in die appeltaart gezeten hebben"quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |