nope.... een paar weken geleden was Huub nogal negatief in de media en daar hebben we het met z'n allen over gehadquote:Op donderdag 17 juli 2008 22:56 schreef Stali het volgende:
[..]
Maar de commotie is dus eik dat jij hier op Fok! reageert, begrijp ik?
Hahaha, ja want ik ben een groupiequote:Op donderdag 17 juli 2008 22:56 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
hoezo, je wilde ook met mij op de foto!
Ik stelde slechts een normale vraag en jij begint dan meteen over je Playstation te ouwehoeren.quote:Op donderdag 17 juli 2008 22:43 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
1. Heb me zojuist eigenlijk afgemeld en wordt dus geacht niet meer te posten.
2. C'est le ton qui fait la musique
3. Je doet net of je van niks weet, dus van waar deze enigszins verontwaardigde post
quote:Op donderdag 17 juli 2008 22:53 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ja hoor liefje, ga maar lekker pitten
ja lees ff terug anders, dan snap je het helemaal... je kan het wel,quote:Op donderdag 17 juli 2008 22:56 schreef Stali het volgende:
[..]
Maar de commotie is dus eik dat jij hier op Fok! reageert, begrijp ik?
terwijl je toch wel een van de mooiste avatars hebt!quote:Op donderdag 17 juli 2008 23:01 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
![]()
![]()
@Huub: Ik heb nog geen enkele reactie op een post van mij aan jou terug gekregen.![]()
Do jutra Fok!![]()
Ow, sorry hoor, ook jij bent hier welkom bij DGK en spreek je ongezouten mening uit.quote:Op donderdag 17 juli 2008 23:00 schreef Stali het volgende:
[..]
Ik stelde slechts een normale vraag en jij begint dan meteen over je Playstation te ouwehoeren..
Welterusten..
Stali, helemaal boven in de Openingspost, staat het eerste topic wat Huub heeftquote:Op donderdag 17 juli 2008 22:15 schreef Stali het volgende:
Wat is de commotie rondom Huub precies?
Ik kan niet even 30 delen weglezen he?.
Dus er is helemaal geen commotie rondom Huub. He he...quote:Op donderdag 17 juli 2008 22:58 schreef Desii het volgende:
[..]
nope.... een paar weken geleden was Huub nogal negatief in de media en daar hebben we het met z'n allen over gehad
Ondertussen gaat het over van alles en nix, maar de naam is gebleven
zo nu braaf weer naar je playstation
nee hoor, maar je weet dat je veel sfeer shotjes aan het maken bent omdat er een special wordt gemaakt, kerst 2007 dat was pas een ramp, toen was er bijna geen content... schoten ze achter ook behoorlijk in de vlekken,quote:Op donderdag 17 juli 2008 22:58 schreef Dementor het volgende:
Huub, kun je kort omschrijven hoe jij de kerst in DGK hebt ervaren?
Het kwam op mij over als een gebed zonder end, allerlei "gescripte" momenten zoals het diner enz.
Ik keek daar echt met verbazing naar.
Werd je daar niet gek van?
Daar bestaat in mijn ogen geen twijfel overquote:Op donderdag 17 juli 2008 23:03 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
terwijl je toch wel een van de mooiste avatars hebt!
thats encroyable!
had toen ff media stilte eigenlijk, heb toen via msn aan jeroen een aantal statements gegeven die ik door hem op fok laten posten, vond niet dat ik jullie toen kon laten stikken door niets van mij te laten horen, maar niet vertellen aan wereldreiziger.... was een geheimpjequote:Op donderdag 17 juli 2008 23:06 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Stali, helemaal boven in de Openingspost, staat het eerste topic wat Huub heeft
geopend op 12 juni 2008, tijdens DGK en logeren thuis kwam hij al op fora, msn, hyves etc,
deed dit alleen onder een andere naam, ik dacht die van Jeren, maar gebruikt zijn eigen naam,
is poster, Eric komt hier ook.
Jij bent welkom net als iedereen in dit topic.
Het heet nog steeds Commotie om Huub, ja het is een reeks, soms is er commotie, meestal wel eigenlijk.
Hou jij je inderdaad nog maar even flink vast aan je vergane glorie reeksje die over he-le-maal niks gaat.quote:Op donderdag 17 juli 2008 23:02 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
ja lees ff terug anders, dan snap je het helemaal... je kan het wel,
of blijf je ons lastig vallen met
* zeurderig Natasia stemmetje * jongehehehens, wat is de comohohohotie nou? Wat is de comhohohotie nou?
tikkeltje vermoeiend, maar geeft niets, we hebben ook ruimte voor jou hier
Ik was gewoon erg benieuwd of je inderdaad de parallellen zag tussen een kerst thuis en in dgk.quote:Op donderdag 17 juli 2008 23:07 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
nee hoor, maar je weet dat je veel sfeer shotjes aan het maken bent omdat er een special wordt gemaakt, kerst 2007 dat was pas een ramp, toen was er bijna geen content... schoten ze achter ook behoorlijk in de vlekken,
ach gescripte momenten.. hebben jullie thuis ook geen gezellig samen zijn met kerst.... net zo, als je het zo wilt noemen, gescript als kerst in de Gouden Kooi......
nee ik werd daar niet gek van, what can i say? ik woonde in een soap
heb toen lesley geblocked voor Bart, nee vind ik niet goed, gun ik je gewoon niet, en de rest ja we gunnen het je wel maar we blokken het omdat het anders niet eerlijk is....mijn eerste overwinning op de sociaal wenselijke prietpraat..quote:Op donderdag 17 juli 2008 23:11 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik was gewoon erg benieuwd of je inderdaad de parallellen zag tussen een kerst thuis en in dgk.
Kerst 2007 heb ik gevolgd ja, dat was behoorlijk moeizaam.
De kerst is hier ieder jaar erg gezellig hoor
nou en kom jij er je maar hier over opwindenquote:Op donderdag 17 juli 2008 23:11 schreef Stali het volgende:
[..]
Hou jij je inderdaad nog maar even flink vast aan je vergane glorie reeksje die over he-le-maal niks gaat.![]()
.
Waarom nu weer zo lullig?quote:Op donderdag 17 juli 2008 23:11 schreef Stali het volgende:
[..]
Hou jij je inderdaad nog maar even flink vast aan je vergane glorie reeksje die over he-le-maal niks gaat.![]()
.
Goed gespeeld.quote:Op donderdag 17 juli 2008 23:13 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
heb toen lesley geblocked voor Bart, nee vind ik niet goed, gun ik je gewoon niet, en de rest ja we gunnen het je wel maar we blokken het omdat het anders niet eerlijk is....mijn eerste overwinning op de sociaal wenselijke prietpraat..
kijk ik baal gewoon dat jullie het mij niet gunnen, maar kijk nou naar die kleine kut huub, die zegt het gewoon eerlijk en dat kan ik wel waarderen....aldus Bart
ben benieuwd naar dat schriftje...:)quote:Op donderdag 17 juli 2008 23:12 schreef tuinfluiter het volgende:
Huub je mag je post ook weghalen, als het een geheimpje is.
In mijn post is het al weg, ik weet dat je ook weleens eerlijk dingen zei,
wanneer je dronken was namelijk en dat staat dan weer in mijn schriftje.![]()
Ik dacht dat je wel een beter weerwoord zou hebben, fijne wuppie.quote:Op donderdag 17 juli 2008 23:15 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
nou en kom jij er je maar hier over opwinden
Ja, vooral jij en Jaap waren daar een kei in om dan toch even tussen neus en lippen door te laten vallen hoe het werkelijk zat. Maar ook daar ging je soms als streamer aan twijfelen, hahaha.... Want was dat dan ook niet door het hokje opgelegd en vonden jullie het niet gewoon leuk om streamers op het verkeerde been te zetten en zo kan ik nog wel even doorgaan. Het is wel zo dat als er streamlocks waren geweest, bij bijv een erge ruzie, je daarna binnen een dag psies wist wat en was gebeurd in de periode dat we naar 'de vogeltjes' hadden zitten kijken....quote:Op donderdag 17 juli 2008 23:17 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
ben benieuwd naar dat schriftje...:)
weet je iedereen deed zo enorm geheimzinnig over de gouden kooi en het hokje enzo, maar de oplettende streamer wist gewoon hoe het zat, want vroeger of later werd het altijd een keer gezegd door deze of gene (ook geen wonder 24 uur per dag camera, maand in maand uit)
maar toch werd het altijd veel interessanter gemaakt dan het uiteindelijk was....
Ik ben een vrouwtje en heb overal beschikking over.quote:Op donderdag 17 juli 2008 23:19 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
waarschijnlijk doordat hij er geen heeft.....
is ook best uh lullig eigenlijk voor hem toch?
Nou, die fucking gasten die in het weekend dienst hadden zaten volgens mij met de vinger 1 cm boven de streamlock knop. Het leek wel of ze verschrikkelijk bang waren voor hun baan als er ook maar één verkeerd woord door zou komen...quote:Op donderdag 17 juli 2008 23:17 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
ben benieuwd naar dat schriftje...:)
weet je iedereen deed zo enorm geheimzinnig over de gouden kooi en het hokje enzo, maar de oplettende streamer wist gewoon hoe het zat, want vroeger of later werd het altijd een keer gezegd door deze of gene (ook geen wonder 24 uur per dag camera, maand in maand uit)
maar toch werd het altijd veel interessanter gemaakt dan het uiteindelijk was....
Och, welpie maar jij bent wel zo snel in je wiek geschoten.quote:Op donderdag 17 juli 2008 23:20 schreef Huubdgk het volgende:
hahahha, dan zou ik jou niet vragen iig!
+1quote:Op donderdag 17 juli 2008 23:11 schreef Stali het volgende:
[..]
.
ja, irritant was dat... en dombo's als wij waren, gingen gewoon naar een verlicht zwembad of huis zitten kijkenquote:Op donderdag 17 juli 2008 23:22 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nou, die fucking gasten die in het weekend dienst hadden zaten volgens mij met de vinger 1 cm boven de streamlock knop. Het leek wel of ze verschrikkelijk bang waren voor hun baan als er ook maar één verkeerd woord door zou komen...
Hé Bart...wanneer ga je nu die jongens eens begeleiden terug de maatschappij inquote:Op donderdag 17 juli 2008 23:24 schreef dieenebart het volgende:
[..]
+1
en nu allemaal maar bed!
(ps: ik heb verse appeltaart, wie wil???)
wat jij wilt en ik ben eigenlijk Ericdgkquote:Op donderdag 17 juli 2008 23:25 schreef Stali het volgende:
Zeg, die Huubdgk is wrs. gewoon APK he?.
Uh huh...quote:Op donderdag 17 juli 2008 23:25 schreef Stali het volgende:
Zeg, die Huubdgk is wrs. gewoon APK he?.
smack down the middle,quote:Op donderdag 17 juli 2008 23:22 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nou, die fucking gasten die in het weekend dienst hadden zaten volgens mij met de vinger 1 cm boven de streamlock knop. Het leek wel of ze verschrikkelijk bang waren voor hun baan als er ook maar één verkeerd woord door zou komen...
Was eigenlijk best nog wel afwisselend. Voordeur, achterkant, zwembad, eekhoorntje, fries, tanner, plasma met "we zijn zo terug".quote:Op donderdag 17 juli 2008 23:21 schreef Juud79 het volgende:
[..] in de periode dat we naar 'de vogeltjes' hadden zitten kijken....
Nee, je hebt het verkeerd begrepen. Ik moest de maatschappij voorbereiden op hun terugkeer. Dat heb ik bewerkstelligd door, eh... eh. Nou ja, niet dus. Heb je al last van ze???quote:Op donderdag 17 juli 2008 23:26 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hé Bart...wanneer ga je nu die jongens eens begeleiden terug de maatschappij in
quote:Op donderdag 17 juli 2008 23:19 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
waarschijnlijk doordat hij er geen heeft.....
is ook best uh lullig eigenlijk voor hem toch?
Hey Brianquote:Op donderdag 17 juli 2008 23:29 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Nee, je hebt het verkeerd begrepen. Ik moest de maatschappij voorbereiden op hun terugkeer. Dat heb ik bewerkstelligd door, eh... eh. Nou ja, niet dus. Heb je al last van ze???
*aantekeningen maakt om BN-exterminator programma op te starten*
Ik en objectief? Joh, als je beter zou lezen zou je weten dat ik een Huubgroupie ben, die geen hersens heeft.quote:
Kan ik me voorstellen, want verbaal ben je al een watje. En als je op z'n Spaans ook al hulp nodig hebt, dan laat je je zwakke punten nog meer zien.quote:Op donderdag 17 juli 2008 23:20 schreef Huubdgk het volgende:
hahahha, dan zou ik jou niet vragen iig!
Dan kun jij vast en zeker wel rellen.quote:Op donderdag 17 juli 2008 23:26 schreef Desii het volgende:
[..]
wat jij wilt en ik ben eigenlijk Ericdgk![]()
(niet verder vertellen ... is ons geheimpje)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |