quote:Op donderdag 17 juli 2008 22:26 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Zo hee, wat een supersnelle analyse, ben je nou trots op jezelf
was het maar waar..... dat puber gebeurenquote:Op donderdag 17 juli 2008 22:35 schreef Stali het volgende:
[..]
Het stadium straffen als huiswerk en spelletjesverbod ben ik allang voorbij, schat..
Ik vroeg om een samenvatting m.b.t. commotie en die commotie is kennelijk niets anders dan wat playstation pubertjes die nog wat nageilen op het Huubje wat ze kennen van DGK..
Kiddy-up..
quote:Op donderdag 17 juli 2008 22:36 schreef Desii het volgende:
Huub... mijn held![]()
Afijn weer genoeg geslijm voor 1 avond ... jij ook gezellige (werk) vakantie en wil je Syl. een heule dikke knuffel geven![]()
en iedereen tot over 2 weken
Sorry, hoezo weer?quote:Op donderdag 17 juli 2008 22:19 schreef Huubdgk het volgende:
wel kan ik zeggen dat de uitstraling weer enorm miljonair wordt
1. Heb me zojuist eigenlijk afgemeld en wordt dus geacht niet meer te posten.quote:Op donderdag 17 juli 2008 22:35 schreef Stali het volgende:
[..]
Het stadium straffen als huiswerk en spelletjesverbod ben ik allang voorbij, schat..
Ik vroeg om een samenvatting m.b.t. commotie en die commotie is kennelijk niets anders dan wat playstation pubertjes die nog wat nageilen op het Huubje wat ze kennen van DGK..
Kiddy-up..
héhéhé da's wel gemeen hele oor afgeschroeid ...........quote:Op donderdag 17 juli 2008 22:43 schreef sunny16947 het volgende:
Denk dat Huub toch naar het brandwondencentrum is.
truste,quote:Op donderdag 17 juli 2008 22:23 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
(Oma van Claire jarig in het verzorgingshuis.)
De familie van Claire kon het piano spelen wel waarderen,
kon je ook zien of de oudere mensen in het verzorgingshuis
het waardeerden?
Jij bent vast geen user die hier vaak leest, anders zou je dit nooit geplaatst hebben.quote:Op donderdag 17 juli 2008 22:35 schreef Stali het volgende:
[..]
Kiddy-up..
nou stali we hebben hier regelmatig behoorlijk heftige discussies, die er soms niet om liegen,quote:Op donderdag 17 juli 2008 22:35 schreef Stali het volgende:
[..]
Kiddy-up..
Fijne vakantie Desii , met mooi weer!quote:Op donderdag 17 juli 2008 22:36 schreef Desii het volgende:
Huub... mijn held![]()
Afijn weer genoeg geslijm voor 1 avond ... jij ook gezellige (werk) vakantie en wil je Syl. een heule dikke knuffel geven![]()
en iedereen tot over 2 weken
Mag ik nou gaan slapen Blurkquote:Op donderdag 17 juli 2008 22:47 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Jij bent vast geen user die hier vaak leest, anders zou je dit nooit geplaatst hebben.
Hoeveel brandstoftoeslag moet Jaap betalen?quote:Op donderdag 17 juli 2008 22:50 schreef Huubdgk het volgende:
Desii!
ik zie sylvia helaas niet want ga naar zuid spanje, maarre jij ook lekkere vakantie schatje!
hoezo, je wilde ook met mij op de foto!quote:Op donderdag 17 juli 2008 22:54 schreef Juud79 het volgende:
Hey hallo allemaal, ik lees dat het hier weer een gezellig theekransje is :-)
Doe ik daar vrolijk aan mee, ik heb vanaf vandaag fijn vakantie tot 11 Aug, werken rules, maar vakantie houden evengoed. Eerst lekker een weekje thuis, en dan twee weken het land uit, relaxed....
Huub, gaat Bram en/of consorte nog filmen op de fandag? Moet wel heel eerlijk zeggen dat als ik wel thuis was geweest, dan was ik waarschijnlijk er niet naartoe gegaan...
brother, als 't op is.. krijg je ff een PMquote:Op donderdag 17 juli 2008 22:54 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Enne zusje.....fijne vakantie, maak niet al je zakgeld op....
Maar de commotie is dus eik dat jij hier op Fok! reageert, begrijp ik?quote:Op donderdag 17 juli 2008 22:48 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
nou stali we hebben hier regelmatig behoorlijk heftige discussies, die er soms niet om liegen,
en oke granted, soms zijn ze playstation niveau, maar daar hou ik ook wel van
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |