Weer???? Heb ik ietsquote:Op donderdag 17 juli 2008 22:19 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
ik ga nog lekker helemaal niets over de format vertellen en al helemaal niet inhoudelijk,
wel kan ik zeggen dat de uitstraling weer enorm miljonair wordt
"bitch houd je bek en lik het schijt uit mn anus"quote:
En de plannen om Brian coach te maken zijn van de baan?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 00:09 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
bureau redactie, dus creatieve content van het programma,
daarnaast screening en kandidaat begeleiding...idd zorgen dat ze tv maken. Ze vonden dat ik daar ervaringsdeskundige in ben. In dit genre dan iig, volgens mij ook een van de weinige op de wereld aangezien het een nieuw genre, vandaar ook de baan
jij hebt gespiekt in mijn foboquote:Op vrijdag 18 juli 2008 00:13 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Ik heb net een Turkse Pizza gegeten
Ben blij dat ik niet zo'n suikeroom hebquote:Op vrijdag 18 juli 2008 00:18 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
"bitch houd je bek en lik het schijt uit mn anus"
Trouwens, Joop Zoetemelk heeft wél de Tour gewonnen hoor, dus die vlieger gaat niet op bijdehandje.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 00:13 schreef Stali het volgende:
[..]
Heb jij de Gouden Kooi gewonnen dan?.
Jij bent de Joop Zoetemelk van de Gouden Gooi... de beste afvaller en nu een beetje het mannetje uithangen op Fok. Ik zou bijna denken dat je Brian bent..
Ps. Rijmen kun je ook al niet. Misschien kun je beter telefoons gaan verkopen om zo maar wat te noemen..
quote:Op vrijdag 18 juli 2008 00:18 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
"bitch houd je bek en lik het schijt uit mn anus"
Je bent stiekem toch wel erg blij met die foto.veel mensen zijn uitgelaten blij ,is dat minder yuppie achtig...quote:Op donderdag 17 juli 2008 23:00 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Hahaha, ja want ik ben een groupie![]()
Nou vanwege dat het vrij massaal is, afgelopen zondag was het allemaal nog net leuk, vond ik. Ik zou als ik jou was gewoon zo'n kartonnen foto op ware grote laten maken van jezelf, kan iedereen daarmee op de foto
Heb netjes berichtje achtergelaten hoorquote:Op vrijdag 18 juli 2008 00:19 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
jij hebt gespiekt in mijn fobo
dat rijmen snap ik niet echt, maar goed zal wel aan mij liggen,quote:Op vrijdag 18 juli 2008 00:13 schreef Stali het volgende:
[..]
Heb jij de Gouden Kooi gewonnen dan?.
Jij bent de Joop Zoetemelk van de Gouden Gooi... de beste afvaller en nu een beetje het mannetje uithangen op Fok. Ik zou bijna denken dat je Brian bent..
Ps. Rijmen kun je ook al niet. Misschien kun je beter telefoons gaan verkopen om zo maar wat te noemen..
Wees eens wat constructieverquote:Op vrijdag 18 juli 2008 00:18 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Nou mensen, stel eens wat zinnige vragen aan Huub in dit topic. Bijvoorbeeld: Hoeveel zakgeld mag hij dagelijks opmaken van Claire
Mijn buurman is een klusser en dat valt allesbehalve meequote:Op vrijdag 18 juli 2008 00:12 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
mijn buurman is een marokaan en die valt bést mee
Als je eerst je mond even spoelt.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 00:21 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Trouwens, Joop Zoetemelk heeft wél de Tour gewonnen hoor, dus die vlieger gaat niet op bijdehandje.
Bart of Gert, ik weet niet wie die joint nu heeft, maar ik ben toe aan een flinke hijs, mag het?
quote:Op vrijdag 18 juli 2008 00:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Ben blij dat ik niet zo'n suikeroom heb
uhm ik heb hem nog niet gezien bij het koffie machinequote:Op vrijdag 18 juli 2008 00:19 schreef Prospera het volgende:
[..]
En de plannen om Brian coach te maken zijn van de baan?
die zijn er nooit geweest.. bovendien zou Brian totaal niet geschikt zijn voor die functie.. zie je zo'n coach gesprek al voor je?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 00:19 schreef Prospera het volgende:
[..]
En de plannen om Brian coach te maken zijn van de baan?
Toen de beste uitviel, snoesje...quote:Op vrijdag 18 juli 2008 00:21 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Trouwens, Joop Zoetemelk heeft wél de Tour gewonnen hoor, dus die vlieger gaat niet op bijdehandje.
Bart of Gert, ik weet niet wie die joint nu heeft, maar ik ben toe aan een flinke hijs, mag het?
Ik stond zondag in de deuropening toen jij even buiten stond en het is bizar. Een straatveger, die langsrijdt in zijn wagen, ineens bovenop de rem staat, zijn mob grijpt en een foto gaat zitten maken. En dat dan in Amsterdam, daar zijn ze toch wel wat gewend. Ik moest er vreselijk om lachen, en dat was niet de enige die jou herkende in die paar minuten. Maar Huub, krijg je nog niet de behoefte om je zo af en toen eens een dag in je huis op te sluiten en de buitenwereld even te laten voor wat het is. Ik zou er volgens mij bang van worden als mensen overal zo op me af kwamen...quote:Op vrijdag 18 juli 2008 00:17 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
weet je wat het leuke is van zo lang met elkaar in een huis te hebben gezeten?
dat je elkaar feilloos aanvoelt en zeker in deze knotsgekke tijd na de kooi (ik bedoel ging vanmorgen ff bloemen en wat kaarsjes en zo halen voor de verjaardag van claire de oma, 8 minuten in het wild in een winkelcentrum...geloof me als je het ff vergeet dat het zo is wordt je gek) is het fijn om bij elkaar te zijn
daarnaast mogen Jaap en ik elkaar en vertrouwen we elkaar blindelings.....
hij zat hier net ff mee te lezen btwsms te hij, niet te vaak op mijn rug springen en laat mijn telefoon heel!
Volgens mij is Stali zo'n verdwaalde poster die geen idee heeft wat DGK wasquote:Op vrijdag 18 juli 2008 00:21 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
dat rijmen snap ik niet echt, maar goed zal wel aan mij liggen,
quote:Op vrijdag 18 juli 2008 00:25 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
die zijn er nooit geweest.. bovendien zou Brian totaal niet geschikt zijn voor die functie.. zie je zo'n coach gesprekal voor je?
"ja je moet meer in de tv maken, waar je een positie bewerkstelligd waar je meer te weten in inzicht kan komen, en meer afluisteren want kennis is informatie"
Wat ben jij off-topic zegquote:Op vrijdag 18 juli 2008 00:16 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
oh ja kan jij Spaans echt knap man!! vind je het niet moeilijk om die taal te spreken omdat je dan geconfronteerd wordt met je persoonlijke leed?
je leest 1 keer iets over voedselbanken en een vader die een kind heeft in spanje en je onthoudt het gewoon
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |