quote:Op donderdag 17 juli 2008 19:59 schreef rood_verzet het volgende:
Ja ik ben lui
Altijd hetzelfde verhaal, als iets een hype is moeten die droeftoeters ook gelijk uitbuiten...ongelovelijk, het begon 5 jaar geleden ofzo...blijkbaar een grote markt voorquote:Op donderdag 17 juli 2008 20:06 schreef stokbrood het volgende:
Nu is idd de lol er wel vanaf. Een paar maanden geleden nog leuk op Youtube, maar al die graf reclames op TV nu zijn een beetje mosterd na de maaltijd.
Of een leven hebben op FOKquote:Op donderdag 17 juli 2008 20:10 schreef Karina het volgende:
Wat NOG erger is, is die reclame van die scheetringtone, met die Japanners in de lift. Dan moet je toch wel volslagen debiel zijn als je die ringtone neemt.
Inderdaad. wordt erg moe van die pop.quote:Op donderdag 17 juli 2008 19:56 schreef rood_verzet het volgende:
Wat een afgang. één keer kijken was leuk op internet maar nu kom ik het gvd overal tegen. Het is NIET grappig. Sowieso heb ik een teringhekel aan ringtone reclame's...
Waarom ben je eigenlijk zo'n vervelende fag? Gedraag je normaal, idioot.quote:
Ik vond dat de beste Jambareclame die er oit uitgezonden is. Niet dat dat veel zegtquote:Op donderdag 17 juli 2008 20:10 schreef Karina het volgende:
Wat NOG erger is, is die reclame van die scheetringtone, met die Japanners in de lift. Dan moet je toch wel volslagen debiel zijn als je die ringtone neemt.
Stel je aan, er zijn hier 50 users die zich erger gedragen, ga ergens anders huilen. En wees eens wat vaker online en doe je ding, als je naam niet blauw was zou de helft hier niet eens weten dat jij mod was.quote:Op donderdag 17 juli 2008 20:30 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Waarom ben je eigenlijk zo'n vervelende fag? Gedraag je normaal, idioot.
quote:Op donderdag 17 juli 2008 20:30 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Waarom ben je eigenlijk zo'n vervelende fag? Gedraag je normaal, idioot.
Get your facts straight, ik ben geen KLB mod. Ik zie een Michael Jackson in jou. Eerst met kleine kinderen spelen, je een beetje aftrekken en dan zeggen dat iedereen tegen je is.quote:Op donderdag 17 juli 2008 20:47 schreef Gierigesloeber het volgende:
[..]
Stel je aan, er zijn hier 50 users die zich erger gedragen, ga ergens anders huilen. En wees eens wat vaker online en doe je ding, als je naam niet blauw was zou de helft hier niet eens weten dat jij mod was.
Klopt, vandaar dat jij zo emotioneel beschadigt bent, welke van de 50 was je?quote:Op donderdag 17 juli 2008 21:04 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Get your facts straight, ik ben geen KLB mod. Ik zie een Michael Jackson in jou. Eerst met kleine kinderen spelen, je een beetje aftrekken en dan zeggen dat iedereen tegen je is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |