Ja. Waar was je nou? Heb je vastgezeten?quote:Op zaterdag 19 juli 2008 19:34 schreef SCH het volgende:
Ik is er weer. Was zeker nogal saai de afgelopen weken?
Ja - ik ging heel hard Quatre - Un - Quatre - Un roepen in Frankrijk, vonden ze niet leukquote:Op zaterdag 19 juli 2008 19:38 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Ja. Waar was je nou? Heb je vastgezeten?
Dus daarom konden wij jou niet bereiken. Verder wel naar je zin gehad op vakantie?quote:Op zaterdag 19 juli 2008 20:14 schreef SCH het volgende:
Nee, ben wel op mijn mobiele telefoon gaan zitten. Krak.
Ja dank je. Wel jammer dat Heerenveen gewoon is gaan verkopen zonder mij te contactenquote:Op zaterdag 19 juli 2008 20:16 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Dus daarom konden wij jou niet bereiken. Verder wel naar je zin gehad op vakantie?
Zal maar eens jury doen. Wacht al lang genoeg op nr. 1 en 2 van gisteren. Lekker weer een kutuitslagquote:Op zaterdag 19 juli 2008 21:23 schreef SCH het volgende:
[..]
Ja dank je. Wel jammer dat Heerenveen gewoon is gaan verkopen zonder mij te contacten![]()
Loopt de competitie hier goed? Kutuitslagen zeker?
quote:-borisz-
-Heb je nog Dennisbier voor me ?-
quote:-Breach-
-Cruijff: "Als ie geen hand ken geven dan kan ik hem niet"-
quote:-SCH-
-"Nooit verder geschopt dan nummer 10? Jammer joh!"-
De opmaak is hier te vinden.quote:-Bjoro-
-Jonk: "Dat mokkeltje rechts heeft helemaal geen tieten."-
oepsquote:
quote:Op zaterdag 19 juli 2008 21:31 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Zal maar eens jury doen. Wacht al lang genoeg op nr. 1 en 2 van gisteren. Lekker weer een kutuitslag
oh, nu je niet meer voor Feyenoord bent zeg je maar 010?quote:Op zondag 20 juli 2008 10:58 schreef kleinzusje het volgende:
[ afbeelding ]
In 010 nu al traumahelicopter nodig
quote:Op zondag 20 juli 2008 10:58 schreef kleinzusje het volgende:
[ afbeelding ]
In 010 nu al traumahelicopter nodig
quote:-Colplay-
-Tomasson doet alles om op tijd op de training te komen. -
quote:-ruud_fr-
-Jon dahlt neer in De Kuip-
quote:-kleinzusje-
-In 010 nu al traumahelicopter nodig-
De opmaak is hier te vinden.quote:-The_Vulture-
-Tomasson: "Ik ga voor vuurwerk zorgen, ik heb om te beginnen wat Danish Dynamite in die helikopter achtergelaten"-
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |