Na ontmoeting met TheVulture ?quote:
Joehoe !!!!quote:Op vrijdag 18 juli 2008 08:47 schreef Colplay het volgende:
Ik ben tweede, maar door de vakantie van Gordon moet ik jureren. Dit zal wel al eind vd middag, begin van de avond zijn. Dus iedereen die mee wil doen deze ronde moet op tijd zijn...
quote:Beschouw
Drogba ontmoet TheVulture
quote:kleinzusje
Drogba: "Dat voelt toch anders, zo'n grote witte paal"
quote:ZoneKill
Drogba heeft ivoor gevonden
De opmaak is hier te vinden.quote:borisz
Drogba vlost zijn tanden
agreedquote:Op vrijdag 18 juli 2008 19:49 schreef Breach het volgende:
Slechte jury
Rechts? Bedoel je niet links?quote:Op zaterdag 19 juli 2008 17:12 schreef Bjoro het volgende:
[ afbeelding ]
Jonk: "Dat mokkeltje rechts heeft helemaal geen tieten."
SCH is jury vandaagquote:Op zaterdag 19 juli 2008 19:34 schreef SCH het volgende:
Ik is er weer. Was zeker nogal saai de afgelopen weken?
Ja. Waar was je nou? Heb je vastgezeten?quote:Op zaterdag 19 juli 2008 19:34 schreef SCH het volgende:
Ik is er weer. Was zeker nogal saai de afgelopen weken?
Ja - ik ging heel hard Quatre - Un - Quatre - Un roepen in Frankrijk, vonden ze niet leukquote:Op zaterdag 19 juli 2008 19:38 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Ja. Waar was je nou? Heb je vastgezeten?
Dus daarom konden wij jou niet bereiken. Verder wel naar je zin gehad op vakantie?quote:Op zaterdag 19 juli 2008 20:14 schreef SCH het volgende:
Nee, ben wel op mijn mobiele telefoon gaan zitten. Krak.
Ja dank je. Wel jammer dat Heerenveen gewoon is gaan verkopen zonder mij te contactenquote:Op zaterdag 19 juli 2008 20:16 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Dus daarom konden wij jou niet bereiken. Verder wel naar je zin gehad op vakantie?
Zal maar eens jury doen. Wacht al lang genoeg op nr. 1 en 2 van gisteren. Lekker weer een kutuitslagquote:Op zaterdag 19 juli 2008 21:23 schreef SCH het volgende:
[..]
Ja dank je. Wel jammer dat Heerenveen gewoon is gaan verkopen zonder mij te contacten![]()
Loopt de competitie hier goed? Kutuitslagen zeker?
quote:-borisz-
-Heb je nog Dennisbier voor me ?-
quote:-Breach-
-Cruijff: "Als ie geen hand ken geven dan kan ik hem niet"-
quote:-SCH-
-"Nooit verder geschopt dan nummer 10? Jammer joh!"-
De opmaak is hier te vinden.quote:-Bjoro-
-Jonk: "Dat mokkeltje rechts heeft helemaal geen tieten."-
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |