Hoiquote:Op donderdag 17 juli 2008 19:30 schreef marcb1974 het volgende:
En hier zeggen we wel netjes gedag tegen elkaar
Neequote:Op donderdag 17 juli 2008 19:47 schreef Bengeltje het volgende:
is er soms ruzie geweest bij de vorige meet dat mensen minder in de lounge komen?
Qutie heeft me net laten weten dat ik me geen zorgen om 'm hoef te makenquote:Op donderdag 17 juli 2008 19:47 schreef Bengeltje het volgende:
Hoi Es.![]()
Wat ik me afvroeg, waar is Qu en nog een paar, is er soms ruzie geweest bij de vorige meet
dat mensen minder in de lounge komen?
had je er meer verwachtquote:Op donderdag 17 juli 2008 19:56 schreef Sjowhan het volgende:
Zowaar tot nu toe maar 1 winkel aan de lijn gekregen. 't Valt me alles mee.
Bij mij zegt hij niet eens wat.quote:Op donderdag 17 juli 2008 20:07 schreef es70 het volgende:
[..]
Qutie heeft me net laten weten dat ik me geen zorgen om 'm hoef te maken. Vroeg me nl. ook af waar hij was
.
Was niet op msnquote:Op donderdag 17 juli 2008 20:14 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Bij mij zegt hij niet eens wat.![]()
-edit- nu net wel.
No kiddinquote:Op donderdag 17 juli 2008 20:19 schreef es70 het volgende:
[..]
Was niet op msn, daar kom ik nl. vrijwel nooit meer
.
Is ook niet zoveel aan, zijn maar een paar waar je regelmatig mee praat.quote:Op donderdag 17 juli 2008 20:19 schreef es70 het volgende:
[..]
Was niet op msn, daar kom ik nl. vrijwel nooit meer
.
quote:
wat te kort gewordenquote:Op donderdag 17 juli 2008 20:31 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Is ook niet zoveel aan, zijn maar een paar waar je regelmatig mee praat.
De rest kan ik er ook wel uitgooien eigenlijk.
[..]Haren kort?
Kleurtje ook? Laat eens zien.quote:Op donderdag 17 juli 2008 20:38 schreef Ynske het volgende:
[..]
wat te kort geworden
maar goed iets met 1 cm per maand aangroeien toch
nee geen kleurtje, gewoon mijn uitgroeiquote:
quote:Op donderdag 17 juli 2008 20:54 schreef Bengeltje het volgende:
hey dat ben jij niet, dus zo zit het niet.
Vooral koopavond en/of vrijdag/zaterdag. Aangezien de nieuwe PINapparatuur niet goed functioneert (blame de leverancier)quote:
Maar dat nummer hebben ze niet, dus ben jij de ***quote:Op donderdag 17 juli 2008 20:57 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Vooral koopavond en/of vrijdag/zaterdag. Aangezien de nieuwe PINapparatuur niet goed functioneert (blame de leverancier)
Jij fietst met je neus?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 07:58 schreef marcb1974 het volgende:
Smorgens![]()
Bloedneus, toch maar even wachten voordat ik richting werk fiets
Neequote:
ah.. kijk, ik begrijpquote:Op vrijdag 18 juli 2008 08:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
NeeMaar omdat het hier zo rustig is komen de echte verslaafde chatsletten naar de KSC toe
Vies hequote:Op vrijdag 18 juli 2008 09:06 schreef Kuukske het volgende:
Chatten? Gets.
Ja kei!quote:
Oja.quote:
hahaha jaquote:Op vrijdag 18 juli 2008 12:02 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Nog een keer geweest? Vond je het zo erg?
Goedemiddag Leo.
quote:Op vrijdag 18 juli 2008 12:13 schreef Ynske het volgende:
[..]
hahaha ja
ik was echt een plofkop, t zag totaal niet uit
zelfs niet na gewassen te hebben vanmorgen
t enige dat uitzag was strak naar achter in een knotje
nu is t wel leuk
idd, was eerst bij haarfijnkappers geweestquote:Op vrijdag 18 juli 2008 12:16 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Fijn dat ze het voor je in orde hebben gemaakt.
Nooit meer naar die ene kapper dus.
Cosmo is dan ook een erg goede kapper.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 12:18 schreef Ynske het volgende:
[..]
idd, was eerst bij haarfijnkappers geweest
en nu dan bij cosmo
kreeg nog een tegoedbon voor een hoofdmassage erbij en over 2 weken kan ik langskomen om ze eens leuk te laten doen enzo
5 min gewacht daarna werd ik al geholpenquote:Op vrijdag 18 juli 2008 12:40 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Cosmo is dan ook een erg goede kapper.Heb je lang moeten wachten daar of was het op afspraak?
Hoi SummerBreeze.![]()
een gewaagde stap om in een sc te komen.
Dat is heel snel.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 12:42 schreef Ynske het volgende:
[..]
5 min gewacht daarna werd ik al geholpen
Ik hou wel van gewaagde dingen.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 12:40 schreef Bengeltje het volgende:
[...]
Hoi SummerBreeze.![]()
een gewaagde stap om in een sc te komen.
Huhquote:
Nee, ik dus ook nietquote:
Moet je ook kunnen hoor, een totaal lege post.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 15:22 schreef es70 het volgende:
[..]
Nee, ik dus ook niet. En ik klopte nog wel zo keurig aan
. Nu heb ik wel voor het eerst een compleet leeg bericht
.
Je plaatje doet het niet, dit is wel hele luchtige slagroom.quote:
Ik wist niet dat ik het in me hadquote:Op vrijdag 18 juli 2008 15:33 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Moet je ook kunnen hoor, een totaal lege post.
Zo dan welquote:Op vrijdag 18 juli 2008 15:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je plaatje doet het niet, dit is wel hele luchtige slagroom.
Nee, geen slagroom hierquote:
Valt tegen hč, na die onmetelijke spanning van lege berichten en niet werkende linkjesquote:
Marcquote:Op vrijdag 18 juli 2008 15:49 schreef marcb1974 het volgende:
Zo, ook nog even hier
es![]()
Je hebt vakantie nu toch?
Prettige vakantiequote:Op vrijdag 18 juli 2008 16:00 schreef es70 het volgende:
[..]
Marc.
Vakantie
. De planning is om half 5 wegrijden
.
je klinkt lekker Sjowquote:
krijg al koppijn als ik dit alleen al leesquote:Op vrijdag 18 juli 2008 19:26 schreef SummerBreeze het volgende:
Als toetje lekker watermeloen in een bak met vodka
quote:Op zaterdag 19 juli 2008 10:21 schreef Ynske het volgende:
hier ook nog wat leuks.
ik sta op de perslijst van www.deparade.nl
die nu in Utrecht is
Oi. Dat ziet er goed uit!quote:Op zaterdag 19 juli 2008 10:23 schreef Dr_Flash het volgende:
Gefeliciteerd Kuukske!!!![]()
![]()
![]()
![]()
TaaaartCalorietjes
[ afbeelding ]
Een kerel die vrouwenhints begrijpt.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 10:36 schreef Kuukske het volgende:
hele toffe schoenen gekregen, die ik al heel vaak in de winkel had gezien en vast had gehouden. Enzo.
Nja, ik keek beteuterd toen bleek dat ik ze niet kon financieren.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 10:41 schreef Dr_Flash het volgende:
Een kerel die vrouwenhints begrijpt.Hoe KAN dit?
Hij kent zijn vrouwtje door en doorquote:Op zaterdag 19 juli 2008 10:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Een kerel die vrouwenhints begrijpt.Hoe KAN dit?
En dat!quote:
quote:Op zaterdag 19 juli 2008 10:36 schreef Kuukske het volgende:
Nou, ik was al om 7 uur wakker (bedankt, biowekker), dus ik heb mezelf getrakteerd op een ontbijt.
En van JD heb ik hele toffe schoenen gekregen, die ik al heel vaak in de winkel had gezien en vast had gehouden. Enzo.
Als je zelfs die hint niet ziet.... sorry hoor.quote:
Die hoor je ook niet te zien als man zijndequote:Op zaterdag 19 juli 2008 10:46 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
[..]
Als je zelfs die hint niet ziet.... sorry hoor.
Als iemand dat niet ziet zal die nooit mijn vriendje worden.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 10:58 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die hoor je ook niet te zien als man zijnde
Money changes everythingquote:Op zaterdag 19 juli 2008 10:42 schreef Kuukske het volgende:
Nja, ik keek beteuterd toen bleek dat ik ze niet kon financieren.
Niet te vaak in ieder geval. Dan wordt het weer zo makkelijk voor de vrouw.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 10:58 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die hoor je ook niet te zien als man zijnde
Die smiley is wel wat voor jou hequote:Op zaterdag 19 juli 2008 11:12 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Als iemand dat niet ziet zal die nooit mijn vriendje worden. [ afbeelding ]
Jullie zien gewoon graag die pruillipjes van die teleurgestelde vrouwtjes.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 11:17 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Niet te vaak in ieder geval. Dan wordt het weer zo makkelijk voor de vrouw.
Tuurlijk, je moet wel kunnen acteren natuurlijk.quote:
Lipjesquote:Op zaterdag 19 juli 2008 11:26 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Jullie zien gewoon graag die pruillipjes van die teleurgestelde vrouwtjes.
quote:Tuurlijk, je moet wel kunnen acteren natuurlijk.
En de vragende ogenquote:Op zaterdag 19 juli 2008 11:26 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Jullie zien gewoon graag die pruillipjes van die teleurgestelde vrouwtjes.
Wat heb je gedaan ermee?quote:Op zaterdag 19 juli 2008 11:33 schreef JortK het volgende:
[..]
Ja maar het voelt echt alsof die zwaar gekneusd is ofzo, ik kan hem bijna niet buigen
Heb je ruzie gehad? Of ben je wat onhandig geweest en heb je je gestoten.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 11:33 schreef JortK het volgende:
[..]
Ja maar het voelt echt alsof die zwaar gekneusd is ofzo, ik kan hem bijna niet buigen
quote:
Gister met voetballen een bal met de vuisten weggestompt... en ik voelde gelijk dat het niet goed wasquote:Op zaterdag 19 juli 2008 11:38 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Heb je ruzie gehad? Of ben je wat onhandig geweest en heb je je gestoten.
Dan istie vast gebrokenquote:Op zaterdag 19 juli 2008 11:40 schreef JortK het volgende:
Gister met voetballen een bal met de vuisten weggestompt... en ik voelde gelijk dat het niet goed was
Dat gaat je minimaal het hele weekend kosten met je lamme knuistquote:Op zaterdag 19 juli 2008 12:21 schreef JortK het volgende:
Helemaal geen plannen behalve me tas inpakken
Daarom ga ik nu al beginnenquote:Op zaterdag 19 juli 2008 12:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat gaat je minimaal het hele weekend kosten met je lamme knuist
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |