Ja, weer een topic van mij over Q-Music.
Q-Music, wat een faalzender is dat toch. Ik luister ernaar omdat iemand op mijn vakantiewerk steeds die radio aanzet, en het de hele dag aan laat staan. Ik ben vakantiekracht, ik denk dat het wijs is om me er niet teveel mee te bemoeien.
Maargoed, om 8.30 dus beginnen, radio gaat aan. Kutmuziek, afgewisseld met kutreclames ("dat kan wééééééél, bij Bex.nl", "Bij Wehkamp.nl bestel je makkelijk en snel
Bij Wehkamp.nl bestel je makkelijk en snel", enz.), om daarna om 9.00 "Het Foute Uur" te moeten aanhoren. Zogenaamd muziek die zij 'fout' vinden, dunno why. De meeste muziek ís rampzalig, maar er zitten pareltjes tussen.
Vanaf 10.00 krijg je dan "übertoffe" dj's (nee, niet -Sandstorm- / de_boswachter), met als gevolg dat de daaropvolgende 7 fucking uur nog veel meer kutmuziek... minstens 4x hetzelfde. Bijvoorbeeld, om 10.00 krijg je Mika met zijn Lollipop, op zich een vrolijk kinderliedje. No problemo. Om 13.20 komt dat nog eens, om 14.50 ook nog eens en dan om 16.40 ook nog eens.
En zo gaat het met hun hele playlist. Hun muziekkeuze is nogal beperkt naar het schijnt, waardoor ze dus min of meer gedwongen om heel vaak te herhalen - wat voor mij gewoon een soort marteling is. Enkele van hun 'toppertjes': Amy Winehouse, Duffy, enz. enz. enz. Stuk voor stuk bagger

Dan ook nog reclames voor het "Q-Beach House", met "whoo ooh who oh oh why is my life so boring" (
omdat je een kuthoer bent, kreng) Leaf, en met Dennis en haar bubble ofzo. Die reclame komt minstens 2x per uur voorbij, iedere keer als ik hem hoor gaan mijn haren recht overeind staan.
Klachten:
Q-Music

"Foute muziek" die niet fout is

Hun dj's

Hun kutmuziek

Ofwel: Q-Music

En ik kan er inderdaad niet mee omgaan, ja ik heb een vakantiebaan (voltijdsbaan per 1 oktober, maar wilde nog iets te doen hebben tot die tijd), enz. enz.