Owquote:Op vrijdag 18 juli 2008 15:30 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Het is namelijk niet bekend hoe laat die borrel is en of er uberhaupt een borrel is?
Ja ik moet vanavond de koopavond draaienquote:Op vrijdag 18 juli 2008 15:32 schreef The_Dean het volgende:
Nu nog eens Hou?
Ik moet morgen ook de hele dag werken, daarna poolenquote:Op vrijdag 18 juli 2008 15:37 schreef The_Dean het volgende:
Wel tof dus
Blij dat ik weekend heb
En volgende week nog eens nachtdienst
Hij is al helemaal wit tochquote:Op vrijdag 18 juli 2008 15:42 schreef The_Dean het volgende:
Lekker man! Morgen lekker hele dag met de auto bezig
Ik ben zeker niet jaloers aangelegdquote:Op vrijdag 18 juli 2008 15:32 schreef Jipje het volgende:
[..]
OwDat was bij mij wel bekend.
Dan lekker gaan, anders heb je het nooit gezien, weet je ook niet wat je gemist hebt. En wat maakt het nou uit dat jij er nog geen hebt? Ben je zo jaloers aangelegd?
Moest ie niet matzwart wordenquote:Op vrijdag 18 juli 2008 15:42 schreef Houniet het volgende:
[..]
Hij is al helemaal wit toch. Wat ga je er nog meer aan doen dan
.
Precies. En daarna lekker feestenquote:Op vrijdag 18 juli 2008 15:43 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik ben zeker niet jaloers aangelegdAan de andere kant zie ik ook weer mijn klasgenoten.
Lekker hoorquote:
Dat weet ik nog niet, morgen om 7 uur mijn bed weer uit.quote:
Jij moet vaker weggaan uit Nederlandquote:Op vrijdag 18 juli 2008 15:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En morgen ga ik weg uit Nederland
Pff, ik heb deze week elke avond een SC minimeet gehad in dat gevalquote:Op vrijdag 18 juli 2008 16:52 schreef PieterBas het volgende:
Ah, ik krijg net een smsje dat Bootje ook komt. Ik heb die gast ruim een jaar niet meer gezien
Oftewel Stage SC mini-meet
Dan heb ik ook al een hoop mini-meets gehad jaquote:Op vrijdag 18 juli 2008 16:59 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Pff, ik heb deze week elke avond een SC minimeet gehad in dat geval
Gefeliciteerdquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |