Het nieuws is pak hem beet een paar uur oud, en de wiki is nu al aangepastquote:
quote:
quote:Op vrijdag 18 juli 2008 14:27 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Het nieuws is pak hem beet een paar uur oud, en de wiki is nu al aangepastZelfs op Ajax.nl is er nog niks over geschreven
quote:Op vrijdag 18 juli 2008 14:27 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Het nieuws is pak hem beet een paar uur oud, en de wiki is nu al aangepastZelfs op Ajax.nl is er nog niks over geschreven
quote:In dit artikel wordt een actuele gebeurtenis beschreven.
De informatie op deze pagina kan daarom snel veranderen.
vakantiequote:Op vrijdag 18 juli 2008 14:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]Al bijna helemaal klaar voor de vakantie
En hoe is het met jou?
quote:Op vrijdag 18 juli 2008 14:34 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
vakantie![]()
nog ene paar uurtje he.
ja wel goed, beetje brak..
Waar ben je brak van?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 14:34 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
vakantie![]()
nog ene paar uurtje he.
ja wel goed, beetje brak..
Netjes hoorquote:Op vrijdag 18 juli 2008 14:38 schreef Yesse het volgende:kom er net achter dat ik nog best goed sta met school
Gister een feestje gehad in de stad, dusja dan raad je het al hequote:
quote:Op vrijdag 18 juli 2008 04:45 schreef Cuegirllie het volgende:
ik is thuis en gaat slapen..
ben al 23 uur wakker.. dus wordt hoog tijd om te slapenen teveeel wijn op
truste luitjes, sorry kees dat ik niet gesmst heb
Tnx Jipquote:Op vrijdag 18 juli 2008 15:05 schreef Jipje het volgende:
quote:Op vrijdag 18 juli 2008 15:08 schreef jna het volgende:
Diep in de zee, diep in de zee
Al die sardientjes zijn ook mijn vriendjes
Jippie ja jee
Hier in de zee heb ik het best
Wij hebben zelfs een kreeftenorkest
gewoon weer teveel gezopenquote:Op vrijdag 18 juli 2008 14:55 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Gister een feestje gehad in de stad, dusja dan raad je het al he
Gewoon gaan man. En eisen dat ze straks ook bij jouw uitreiking komenquote:Op vrijdag 18 juli 2008 15:21 schreef PieterBas het volgende:
pff, zit een beetje in een dilemma...
De enige kant wil ik wel naar de diploma uitreiking van mijn studiegenoten, maar aan de andere kant heb ik daar dus geen reet te zoeken.. omdat ik zelf ook graag dat diploma zou willen hebben.
En blijkbaar ben ik dus niet de enige met hetzelfde probleem![]()
Ik zou lekker bij de borrel achteraf gaan kijken. Diplomauitreiking op zich stelt niet zo veel voor...quote:Op vrijdag 18 juli 2008 15:21 schreef PieterBas het volgende:
pff, zit een beetje in een dilemma...
De enige kant wil ik wel naar de diploma uitreiking van mijn studiegenoten, maar aan de andere kant heb ik daar dus geen reet te zoeken.. omdat ik zelf ook graag dat diploma zou willen hebben.
En blijkbaar ben ik dus niet de enige met hetzelfde probleem![]()
quote:
Ik heb straks geen uitreiking.. ik kan in principe mijn diploma bij de informatiebalie op gaan halen.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 15:23 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Gewoon gaan man. En eisen dat ze straks ook bij jouw uitreiking komen
Het is namelijk niet bekend hoe laat die borrel is en of er uberhaupt een borrel is?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 15:26 schreef Jipje het volgende:
[..]
Ik zou lekker bij de borrel achteraf gaan kijken. Diplomauitreiking op zich stelt niet zo veel voor...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |