Ik wist hetquote:
quote:Op donderdag 17 juli 2008 18:46 schreef TJDoornbos het volgende:
KPN heeft de wachttijden (zakelijke markt) wel redelijk nu maar daar was het nog erger dan bij IBgroep
De IB-Groep is onderdeel van de overheid, anders zou het ook niet zo'n teringzooi zijn dunkt me.quote:Op donderdag 17 juli 2008 19:43 schreef BobbyB het volgende:
IB groepZe hebben hun zaakjes gewoon nooit op orde. Logisch dat je dan lange wacht rijen krijgt. Het is al JAAAAAAAAAAAAREN een bende bij ze en verbetering zit er niet in. Dat de overheid daar nog nooit ingegrepen heeft snap ik echt niet.
Oja, dat is waar ook inderdaad.quote:Op donderdag 17 juli 2008 19:54 schreef heiden6 het volgende:
[..]
De IB-Groep is onderdeel van de overheid, anders zou het ook niet zo'n teringzooi zijn dunkt me.
Semi overheid. En er is nu net een task-force geweest. Dat ze voor 1 sept. moeten verbeteren. Dus gaan ze een eerstelijn openen...Dwz. Dat je binnen 1 minuut iemand aan de telefoon krijgt, die jou vervolgens weer drie kwartier in de wacht mag zetten. Zo willen ze gaan voldoen aan de wettelijke eisen...helaas is dat op deze manier ook nog zo.quote:Op donderdag 17 juli 2008 19:54 schreef heiden6 het volgende:
[..]
De IB-Groep is onderdeel van de overheid, anders zou het ook niet zo'n teringzooi zijn dunkt me.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |