abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60170760
als je belt naar een instantie. Moest vandaag wat regelen, drie kwartier in de wacht gestaan!

Klacht: Te lang wachten wanneer je ergens heen belt...!!
pi_60170787
Je kan dus niet omgaan met de vrije tijd die je hebt?
Cool story, Hansel.
pi_60170804
Was het toevallig de IB Groep?
A king in the making, and the throne is for the taking
So I climb the mountain top and put my stake in
Got the weight of the world on my shoulder
Not a nigga nor a hoodrat bitch can stop me from taking it over
  donderdag 17 juli 2008 @ 18:07:20 #4
167595 mirved
Infobesitas
pi_60170818
je moet even wachten voordat we hierop antwoorden.
Science flies you to the moon. Religion flies you into buildings.
pi_60170833
quote:
Op donderdag 17 juli 2008 18:06 schreef Triptamine het volgende:
Was het toevallig de IB Groep?
De Ib-groep
pi_60170895
quote:
Op donderdag 17 juli 2008 18:08 schreef rosaatje het volgende:

[..]

De Ib-groep
Ik wist het Laatst ook een uur en 10 minuten in de wacht gehangen, kankerinstantie. En ze probeerde me ook nog eens een rekening van 560 euro aan te naaien
  donderdag 17 juli 2008 @ 18:11:47 #7
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_60170903
Kreeg je geen lekker muziekje te horen? Dan kon je ondertussen de pan uitzwingen.
A little knowledge is a dangerous thing.
pi_60171224
Je voelt je altijd zo heerlijk belangrijk als klant. En dan hebben sommige van die bedrijven waar je op wacht ook nog van die mooie reclames waarin ze pretenderen het beste met je voor te hebben.
Din jävla kuk!
pi_60171488
Een nadeel van tegenwoordig.
pi_60171612
KPN heeft de wachttijden (zakelijke markt) wel redelijk nu maar daar was het nog erger dan bij IBgroep
pi_60172540
quote:
Op donderdag 17 juli 2008 18:46 schreef TJDoornbos het volgende:
KPN heeft de wachttijden (zakelijke markt) wel redelijk nu maar daar was het nog erger dan bij IBgroep
erger als de ib?
pi_60172865
IB groep Ze hebben hun zaakjes gewoon nooit op orde. Logisch dat je dan lange wacht rijen krijgt. Het is al JAAAAAAAAAAAAREN een bende bij ze en verbetering zit er niet in. Dat de overheid daar nog nooit ingegrepen heeft snap ik echt niet.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
pi_60173095
quote:
Op donderdag 17 juli 2008 19:43 schreef BobbyB het volgende:
IB groep Ze hebben hun zaakjes gewoon nooit op orde. Logisch dat je dan lange wacht rijen krijgt. Het is al JAAAAAAAAAAAAREN een bende bij ze en verbetering zit er niet in. Dat de overheid daar nog nooit ingegrepen heeft snap ik echt niet.
De IB-Groep is onderdeel van de overheid, anders zou het ook niet zo'n teringzooi zijn dunkt me.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_60173204
quote:
Op donderdag 17 juli 2008 19:54 schreef heiden6 het volgende:

[..]

De IB-Groep is onderdeel van de overheid, anders zou het ook niet zo'n teringzooi zijn dunkt me.
Oja, dat is waar ook inderdaad. Dat verklaart een boel. Gelukkig janken ze wel meteen als een ander (bedrijf) z'n zaakjes niet op orde heeft, maar naar zichzelf durven ze niet te kijken.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
pi_60173233
quote:
Op donderdag 17 juli 2008 19:54 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Semi overheid. En er is nu net een task-force geweest. Dat ze voor 1 sept. moeten verbeteren. Dus gaan ze een eerstelijn openen...Dwz. Dat je binnen 1 minuut iemand aan de telefoon krijgt, die jou vervolgens weer drie kwartier in de wacht mag zetten. Zo willen ze gaan voldoen aan de wettelijke eisen...helaas is dat op deze manier ook nog zo.
  donderdag 17 juli 2008 @ 20:00:34 #16
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_60173247
Serieus?

Ik belde vanmiddag naar de IB-groep omdat het vragen stellen online al een tijd niet werkt (via vraag & antwoord na inloggen met DigiD) - en ik was totaal 4 minuten en 40 seconden aan de lijn. Ik had dat 050 nummer gelukkig. Maar serieus, verschilt dat dan zo enorm? En als ik langer dan 5 minuten in de wacht sta pleur ik de hoorn erop en bel ik een andere keer terug, dus ja
I never look back, darling. It distracts from the now.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')