Inderdaad ja!quote:Op donderdag 17 juli 2008 16:15 schreef AKnynke het volgende:
bij de tour is het 30 graden, m'n oduers zitten nu in kroatie, daar is het boven de 30 graden, doe hier eens een graadje of 25 en zon, dan ben k allang tevreden..
zonder koffie zou ik de dagen niet doorkomen denk ik. Dat is ook het eerste wat ik doe als ik op kantoor kom, een bak koffie halen..quote:Op donderdag 17 juli 2008 16:25 schreef Liejannuh het volgende:
Koffie!
Owja, ik heb briljante nagellak gekocht.Bij de Etos.
Met glitters.
Het glittert echt van je nagels af.
Zo tof.
Die kleine potjes met die grote glitters?quote:Op donderdag 17 juli 2008 16:25 schreef Liejannuh het volgende:
Koffie!
Owja, ik heb briljante nagellak gekocht.Bij de Etos.
Met glitters.
Het glittert echt van je nagels af.
Zo tof.
Behalve de normale cyclus geen rare hormoonschommelingen volgens mij. Pukkeltjes herken ik wel maar vooral last van maag en darmen.quote:Op donderdag 17 juli 2008 14:33 schreef SHE het volgende:
Toevoeging: Ik ben toch even gaan verder zoeken omdat je zegt dat je specifiek slecht tegen varkensvlees kan.
Ik lees hier wel gevallen van allergische reacties op varkensvlees, meestal icm rare hormonale schommelingen.
Herken je de schommelingen in je hormoonhuishouding? En heb je weleens een uitbraak van pukkeltjes gehad na het eten van varkensvlees?
Ja die! Echt geweldig tof!quote:Op donderdag 17 juli 2008 17:14 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Die kleine potjes met die grote glitters?Ik durfde niet maar stiekem wilde ik hem ook.
![]()
Gaat het al wat beter? Wat vervelend dat je zoveel last van je maag/darmen hebt zeg.quote:[..]
Behalve de normale cyclus geen rare hormoonschommelingen volgens mij. Pukkeltjes herken ik wel maar vooral last van maag en darmen.
Hij is leuk maar ik zou er geloof ik niet mee naar mijn werk gaan.quote:Op donderdag 17 juli 2008 17:21 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Ja die! Echt geweldig tof!Ik zal vanavond wel even een foto maken voor je.
Alles went.quote:Gaat het al wat beter? Wat vervelend dat je zoveel last van je maag/darmen hebt zeg.
Dat is dus een pseudo-allergische reactie. Ze weten nog niet hoe het kan, maar het bestaat dus wel.quote:Op donderdag 17 juli 2008 17:14 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Die kleine potjes met die grote glitters?Ik durfde niet maar stiekem wilde ik hem ook.
![]()
[..]
Behalve de normale cyclus geen rare hormoonschommelingen volgens mij. Pukkeltjes herken ik wel maar vooral last van maag en darmen.
Mijn crap doorloopt op dit soort dagen vrijwel alle stadia.quote:Op donderdag 17 juli 2008 17:41 schreef SHE het volgende:
[..]
Dat is dus een pseudo-allergische reactie. Ze weten nog niet hoe het kan, maar het bestaat dus wel.
Mensen met IBS vertonen doorgaans ook dit soort klachten.
De enige manier om erachter te komen wat je maag/darm klachten veroorzaakt; is of naar een internist; of zelf proberen te achterhalen dmv eliminatie ( dagboek bijhouden en bepaalde voedingsstoffen weglaten )
Wel vervelend hoor; is je crap ook crap?
Je hebt Crohn?quote:Op donderdag 17 juli 2008 17:52 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Mijn crap doorloopt op dit soort dagen vrijwel alle stadia.Mijn darmen komt door de Crohn en mijn maag wrs. ook maar dat weten ze niet zeker. Er werd ook ooit een maagzweer vermoed maar bij mijn gastroscopie konden ze dat niet goed zien.
quote:Op donderdag 17 juli 2008 18:30 schreef SHE het volgende:
Je hebt gelijk Lein, het schoot al eerder door mijn hoofd en daar had ik naar moeten luisteren.
Mea maxima culpa.
Nee niks! Voor ik het weet ben ik de hele dag doktertje-dieetguru-allesweter-gods gift to gays/worlds/planets aan het spelen en daar word ik zelf ook weleens moe van. Laat staan iemand anders.quote:Op donderdag 17 juli 2008 18:31 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]je hoeft van mij geen schuld te bekennen hoor, maar ik vroeg t me gewoon ineens af
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |