Joh, dat meen je nietquote:Op donderdag 17 juli 2008 15:56 schreef jpg97 het volgende:
Stomme Josti, het gaat niet om het playbacken tijdens concerten maar om het feit dat die gasten die met hun schoudervullingen een achterlijk dansje deden zélf helemaal nooit hebben gezongen maar dat dat gedaan werd door een gedrocht achter de schermen.
Zelfde als met Boney M.
Die gast in z'n strakke pakje heeft zelf ook de liedjes niet ingezongen.
Waarom wil je dat? Als je naar Tiesto gaat en je hebt een top avond kan het mij geen ruk schelen of tiesto ze staat te draaien of armin van buuren die doet alsof hij Tiesto isquote:Op donderdag 17 juli 2008 15:46 schreef Gluckskafer het volgende:
Waarde kornuiten,
Op 15 november 1990 werd bekend dat de beide gezichten van Milli Vanilli nooit gezongen hadden. Vier dagen later werd hun Grammy ingenomen. Een Amerikaanse rechter bepaalde dat iedereen die het album gekocht had recht had op terugbetaling.
Hoewel ze bij lange na niet de enige band waren die zelf niet zongen (andere voorbeelden zijn C&C Music Factory en Black Box), is Milli Vanilli symbool geworden van bedrog in de muziek.
Vage shit man. Ik kan me er nog kwaad over maken. Het ging toch potdomme om de muziek.
Je kocht het cd'tje omdat je het mooie muziek vindt, alsof het ineens minder mooie muziek wordt, en je geld terug eist, als je weet dat 'die gasten op het hoesje' niet de zangers zijn
Die gasten waren hun tijd gewoon ver vooruit.
Tegenwoordig playbackt bijna iedere artiest tijdens een concert.
(check die Hollandse artiesten bij bijv. Tros Muziekfeest op het plein)
En wie geeft mij de garantie dat DJ Tiësto ook de echte DJ is die zijn plaatjes heeft gemixt?Mischien zijn die ook wel gemaakt door iemand anders.
En in hoeverre komen de vocalen van de PCD wel echt uit hun keeltjes?
KLACHT:
Zie boven.
De muziekindustrie is anno 2008 aan het verloederen.
In 1990 werd tenminste nog een grammy afgepakt wegens het playbacken tijdens een concert![]()
Wat zou dan wel niet de straf zijn voor zanger Jannes of Patrick Jumpen.
Samenvatting:
Groeten,
Evert van Zaansbergen, verkoper herenmode
Ik voel me vereerd.quote:Op donderdag 17 juli 2008 17:08 schreef Netsplitter het volgende:
Mensen die dit leuk vinden zijn eigelijk een KLB topic waard.
Nou, maak maar een topic over ons aan. Ben wel toe aan een naam topic!quote:Op donderdag 17 juli 2008 17:08 schreef Netsplitter het volgende:
Mensen die dit leuk vinden zijn eigelijk een KLB topic waard.
Gisteren bij het programma 'De 25 grootste eendagsvliegen' kwam Millie Vanilli ook langs.quote:
Zo was het ook bij BoneyM.quote:Op donderdag 17 juli 2008 23:41 schreef ssebass het volgende:
Volgens mij wilde zij juist zelf zingen, maar mocht dat niet van de platenmaatschappij. Ze hadden alleen een gezicht nodig om de muziek over te brengen. Oftewel geen verschil met wat nu op MTV en consorten te zien is. Poppetjes die dansen voor de componisten en platenmaatschappijen. Ze werkt dat nu eenmaal.
Mocht je weer TMF kijken en haar weer zien op TV, denk dan nog ff aan het filmpje.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 14:26 schreef Gluckskafer het volgende:
zomg die pijnlijke stilte![]()
Die andere 2 ook zo van:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |