abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 9 september 2008 @ 17:46:43 #276
31816 thumper
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻlaklaarzen zijn geil
pi_61504027
quote:
Op dinsdag 9 september 2008 17:43 schreef Turquaz52 het volgende:

[..]

Zeker weten? Ik vind van niet aangezien ze er niet zo uit zien:

[ afbeelding ]
of:
[ afbeelding ]
of:
[ afbeelding ]
Of zo:
[ afbeelding ]

Die velgen op de laatste foto, priceless!
volvo c30. you wish your honda was this hot.
"If you can't say something nice, don't say nothing at all". This moral is now known by such names as the Thumperian principle, "Thumper's rule" or "Thumper's law".
  dinsdag 9 september 2008 @ 18:19:42 #277
182073 invine
blablabla etc.
pi_61504791
quote:
Op dinsdag 9 september 2008 17:25 schreef 68Chevelle het volgende:

[..]

Ik betaal alleen wanneer ik rij

Geen wegenbelasting..... 110 euro per JAAR verzekering....toekomstig kilometerheffingvrijstelling.

Reken er dan ook nog eens bij dat ik elke dag voor mijn werk 5 kilometer met het openbaar vervoer kwijtben

Zou ik dan echt over het hele plaatje meer betalen als een C30?
Haha ja als je het zo bekijkt, maar ik heb dan ook geen c30
Ik drink nooit meer! maar ook niet minder.
pi_61505065
quote:
Op dinsdag 9 september 2008 17:25 schreef 68Chevelle het volgende:
Reken er dan ook nog eens bij dat ik elke dag voor mijn werk 5 kilometer met het openbaar vervoer kwijtben
Anders stap je even op de fiets.
pi_61505736
quote:
Op dinsdag 9 september 2008 17:32 schreef Mr.Adams het volgende:

[..]

Mhm, een mooie stijlvolle Volvo of een afgetrapte tupperware Jappenbak...lastig...
Lijkt me ook niet zo moeilijk. Verschil in prijs, leeftijd en klasse alleen al - oude smakeloze plastic jappenbakken
url
pi_61505872
quote:
Op dinsdag 9 september 2008 18:59 schreef Drommelsch85 het volgende:

[..]

Lijkt me ook niet zo moeilijk. Verschil in prijs, leeftijd en klasse alleen al - oude smakeloze plastic jappenbakken
Deze vind ik dan weer best cool:

http://link.marktplaats.nl/176343856 - check de metertjes en knopkes
Dit account is permanent uitgeschakeld.
pi_61507176
Gespot op slechts 20 m van elkaar

pi_61514390

hoewel ik dit topic graag lees sta ik soms versteld van sommige meningen die ik lees dus post ik 2 foto's van wat zeker een stratenmaker ferrari is, dus leef je uit en geef je mening,
Gimme all ur shinies and chocolatecake
pi_61514780
De deuren en de achterlichten vind ik niks, deuren hadden naar mijn mening gewoon aan moeten lijnen en die ronde achterlichten heb ik nu ook weleens gezien bij dit soort auto's, ik weet niet wat voor motor het is maar mocht het een 4-cylinder zijn vind ik de dubbele uitlaten nogal overdreven.

Over het algemeen vind ik het erg creatief, smaakvol en ik heb niet het idee dat de bouwer zich met goedkope stickers heeft beziggehouden, tevens denk ik dat ik daarop nu de mooiste velgen zie van die maat die ik ooit gezien heb.

Nee, dit zijn ombouwsels waar ik wel respect voor kan opbrengen, het is niet subtiel, maar gebouwd naar een fatsoenlijke smaak en toch bedoeld om op te vallen.
pi_61514824
quote:
Op dinsdag 9 september 2008 17:32 schreef Mr.Adams het volgende:

[..]

Mhm, een mooie stijlvolle Volvo of een afgetrapte tupperware Jappenbak...lastig...
It's inevitable that Seagulls will take over the world!
  woensdag 10 september 2008 @ 10:20:44 #285
31816 thumper
pi_61518135
Ok, de auto op onderstaand image is dus een parodie, maar vond 'm toch de moeite van het plaatsen waard

Bron: het briljante artikel op Wikipedia (welke duidelijk geschreven is door een Brit met gevoel voor objectiviteit humor)
"If you can't say something nice, don't say nothing at all". This moral is now known by such names as the Thumperian principle, "Thumper's rule" or "Thumper's law".
pi_61518219
quote:
Op woensdag 10 september 2008 00:59 schreef 68Chevelle het volgende:
De deuren en de achterlichten vind ik niks, deuren hadden naar mijn mening gewoon aan moeten lijnen en die ronde achterlichten heb ik nu ook weleens gezien bij dit soort auto's, ik weet niet wat voor motor het is maar mocht het een 4-cylinder zijn vind ik de dubbele uitlaten nogal overdreven.

Over het algemeen vind ik het erg creatief, smaakvol en ik heb niet het idee dat de bouwer zich met goedkope stickers heeft beziggehouden, tevens denk ik dat ik daarop nu de mooiste velgen zie van die maat die ik ooit gezien heb.

Nee, dit zijn ombouwsels waar ik wel respect voor kan opbrengen, het is niet subtiel, maar gebouwd naar een fatsoenlijke smaak en toch bedoeld om op te vallen.
ok dat is een onderbouwde mening waar ik respect voor kan opbrengen
op je motor vraag dit is rotary dus die is er uiteraard niet uitgehaald, maar we praten hier wel over 481rwhp, geloof niet dat er iets orgineels aan te vinden is (heb m namelijk van een site af geplukt voor een oordeel) en over het naar mijn mening flauwe op
Gimme all ur shinies and chocolatecake
pi_61518359
RX7 is totaal geen sjonnenbak... en zeker niet als je er zulke wielen onder zet
  woensdag 10 september 2008 @ 10:30:09 #288
10229 SilkTie
Sceptisch optimist
pi_61518370
Deze staat bij mijn werk in de straat. Foto's zijn met mijn telefoon geschoten, vandaar de lage kwaliteit. Ik zal proberen onopvallend nog een paar te maken, wil niet van die gast een knal voor mijn plaat krijgen (zeker niet als mijn plaat er zoals zijn plaatwerk uit gaat zien ).

Misschien is het voor de kenners onder jullie makkelijk om te weten wat het origineel was, ik zou het niet geraden hebben zonder de naam op de achterkant.

Detail van het 'professionele' werk: "hoe krijg ik die zooi aan mijn waggie vast?"

Detail van 'mooie accenten': "Boos kijken kan ik ook !"
We will have peace with the Arabs when they love their children more than they hate us. (Golda Meir)
pi_61518480
Waarom het kenteken onherkenbaar maken? Heeft totaal geen nut
pi_61518671
quote:
Op woensdag 10 september 2008 10:23 schreef Mad-MonKey het volgende:

[..]

ok dat is een onderbouwde mening waar ik respect voor kan opbrengen
op je motor vraag dit is rotary dus die is er uiteraard niet uitgehaald, maar we praten hier wel over 481rwhp, geloof niet dat er iets orgineels aan te vinden is (heb m namelijk van een site af geplukt voor een oordeel) en over het naar mijn mening flauwe op
Verklaart een hoop

Maar eerlijk is eerlijk, hetgene wat jij plaatst is absoluut geen "wannabee-bak", iets waarin ik de echte stratenmakers-ferrari in herken, die willen op iets lijken dat al bestaat, en dat is vaker dan ooit een Fast and Furious-achtige uitstraling.

Nog steeds is het absoluut mijn stijl niet, maar ik kan me absoluut voorstellen dat mensen het mooi vinden.
  woensdag 10 september 2008 @ 11:10:24 #291
10229 SilkTie
Sceptisch optimist
pi_61519377
quote:
Op woensdag 10 september 2008 10:34 schreef VlaDje het volgende:
Waarom het kenteken onherkenbaar maken? Heeft totaal geen nut
Omdat ik ook niet zou willen dat iemand mijn auto met kenteken op internet zou zetten.
Nou heb je gelijk dat je in Nederland waarschijnlijk weinig kunt doen met een Israëlisch nummerbord, maar toch (in de trant van: wat gij niet wilt ...).
We will have peace with the Arabs when they love their children more than they hate us. (Golda Meir)
pi_61520261
quote:
Op woensdag 10 september 2008 10:30 schreef SilkTie het volgende:

Misschien is het voor de kenners onder jullie makkelijk om te weten wat het origineel was, ik zou het niet geraden hebben zonder de naam op de achterkant.
Lijkt mij een Audi 80?
  woensdag 10 september 2008 @ 12:01:39 #293
10229 SilkTie
Sceptisch optimist
pi_61520552
quote:
Op woensdag 10 september 2008 11:49 schreef CasB het volgende:

[..]

Lijkt mij een Audi 80?
pi_61520634
quote:
Op woensdag 10 september 2008 11:49 schreef CasB het volgende:

[..]

Lijkt mij een Audi 80?
was dat zo moeilijk dan..??
Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
  woensdag 10 september 2008 @ 12:08:10 #295
31816 thumper
pi_61520699
quote:
Op woensdag 10 september 2008 12:05 schreef Turquaz52 het volgende:

[..]

Nou, ik moest ook eerst drie keer kijken voor ik 't zag...

Wat een gedrocht dat ding
  woensdag 10 september 2008 @ 12:30:45 #296
167022 RSie
Nomen Nescio
pi_61521234
quote:
Op woensdag 10 september 2008 12:05 schreef Turquaz52 het volgende:

[..]

Ik moet eerlijk zeggen dat ik het ook niet direct als zodanig herkende op die foto's, en ik heb er zelf eentje gehad (modelleke '89)
  woensdag 10 september 2008 @ 12:33:54 #297
167022 RSie
Nomen Nescio
pi_61521307
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 17:48 schreef junkiesietze het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

gespot in zoetermeer
dit kreng zie ik s'ochtends nog weleens rijden als ik Leiden uit rij.
pi_61521331
quote:
Op woensdag 10 september 2008 12:08 schreef thumper het volgende:

[..]

Nou, ik moest ook eerst drie keer kijken voor ik 't zag...

Wat een gedrocht dat ding
quote:
Op woensdag 10 september 2008 12:30 schreef RSie het volgende:

[..]

Ik moet eerlijk zeggen dat ik het ook niet direct als zodanig herkende op die foto's, en ik heb er zelf eentje gehad (modelleke '89)

Check de koplampen, de motorkap, de leegte waar vroeger een gril zat.. en niet te vergeten de spiegels

Ik zag het meteen
Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
  woensdag 10 september 2008 @ 12:38:52 #299
31816 thumper
pi_61521429
quote:
Op woensdag 10 september 2008 12:34 schreef Turquaz52 het volgende:

[..]

[..]

Check de koplampen, de motorkap, de leegte waar vroeger een gril zat.. en niet te vergeten de spiegels

Ik zag het meteen
Ik zag het uiteindelijk ook pas aan de koplampen

Audi... Four rings to rule them all, maar dat geldt overduidelijk niet voor deze variant
  woensdag 10 september 2008 @ 12:52:13 #300
10229 SilkTie
Sceptisch optimist
pi_61521751
quote:
Op woensdag 10 september 2008 12:34 schreef Turquaz52 het volgende:

[..]

[..]

Ik zag het meteen
Zoals ik dus al zei: ik zie dat soort dingen niet, maar er zijn anderen die dat wel zien. Het ligt er maar aan waar je 'expertise' ligt, ik heb daar respect voor.
Maar als je mij voor mijn toegegeven onkunde een noemt, kan je dat respect ook wel op je buik schrijven .

Ik begrijp bijv. ook al dat gepraat over koppel, chiptunig e.d. voor geen meter (het is me ook nooit goed uitgelegd, dus het kan heel goed daaraan liggen), al die getallen die jullie hier voorbij laten vliegen gaan langs me heen.

Maar ik weet wel wat ik mooi en lelijk vind en 'geniet' hier van de gedrochten die mijn netvlies passeren.
En als het me lukt wil ik ook mijn bijdrage leveren; er rijden hier ook genoeg sjonnies rond (die hier anders heten ... eigenlijk is er hier geen term voor ...), ik moet alleen even kijken hoe ik die al rijdend op de gevoelige chip kan vastleggen (a. omdat het verkeer hier beroerder is dan in Nederland; b. als de politie je hier met een telefoon in de hand te pakken krijgt ; c. de politie controleert de laatste tijd nogal veel vanwege de enorme hoeveelheid verkeersdoden).
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')