Die velgen op de laatste foto, priceless!quote:Op dinsdag 9 september 2008 17:43 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Zeker weten? Ik vind van niet aangezien ze er niet zo uit zien:
[ afbeelding ]
of:
[ afbeelding ]
of:
[ afbeelding ]
Of zo:
[ afbeelding ]
Haha ja als je het zo bekijkt, maar ik heb dan ook geen c30quote:Op dinsdag 9 september 2008 17:25 schreef 68Chevelle het volgende:
[..]
Ik betaal alleen wanneer ik rij
Geen wegenbelasting..... 110 euro per JAAR verzekering....toekomstig kilometerheffingvrijstelling.
Reken er dan ook nog eens bij dat ik elke dag voor mijn werk 5 kilometer met het openbaar vervoer kwijtben
Zou ik dan echt over het hele plaatje meer betalen als een C30?
Anders stap je even op de fiets.quote:Op dinsdag 9 september 2008 17:25 schreef 68Chevelle het volgende:
Reken er dan ook nog eens bij dat ik elke dag voor mijn werk 5 kilometer met het openbaar vervoer kwijtben
Lijkt me ook niet zo moeilijk. Verschil in prijs, leeftijd en klasse alleen al - oude smakeloze plastic jappenbakkenquote:Op dinsdag 9 september 2008 17:32 schreef Mr.Adams het volgende:
[..]
Mhm, een mooie stijlvolle Volvo of een afgetrapte tupperware Jappenbak...lastig...
Deze vind ik dan weer best cool:quote:Op dinsdag 9 september 2008 18:59 schreef Drommelsch85 het volgende:
[..]
Lijkt me ook niet zo moeilijk. Verschil in prijs, leeftijd en klasse alleen al - oude smakeloze plastic jappenbakken
quote:Op dinsdag 9 september 2008 17:32 schreef Mr.Adams het volgende:
[..]
Mhm, een mooie stijlvolle Volvo of een afgetrapte tupperware Jappenbak...lastig...
ok dat is een onderbouwde mening waar ik respect voor kan opbrengenquote:Op woensdag 10 september 2008 00:59 schreef 68Chevelle het volgende:
De deuren en de achterlichten vind ik niks, deuren hadden naar mijn mening gewoon aan moeten lijnen en die ronde achterlichten heb ik nu ook weleens gezien bij dit soort auto's, ik weet niet wat voor motor het is maar mocht het een 4-cylinder zijn vind ik de dubbele uitlaten nogal overdreven.
Over het algemeen vind ik het erg creatief, smaakvol en ik heb niet het idee dat de bouwer zich met goedkope stickers heeft beziggehouden, tevens denk ik dat ik daarop nu de mooiste velgen zie van die maat die ik ooit gezien heb.
Nee, dit zijn ombouwsels waar ik wel respect voor kan opbrengen, het is niet subtiel, maar gebouwd naar een fatsoenlijke smaak en toch bedoeld om op te vallen.
Verklaart een hoopquote:Op woensdag 10 september 2008 10:23 schreef Mad-MonKey het volgende:
[..]
ok dat is een onderbouwde mening waar ik respect voor kan opbrengen![]()
op je motor vraag dit is rotary dus die is er uiteraard niet uitgehaald, maar we praten hier wel over 481rwhp, geloof niet dat er iets orgineels aan te vinden is (heb m namelijk van een site af geplukt voor een oordeel) en over het naar mijn mening flauwe op
Omdat ik ook niet zou willen dat iemand mijn auto met kenteken op internet zou zetten.quote:Op woensdag 10 september 2008 10:34 schreef VlaDje het volgende:
Waarom het kenteken onherkenbaar maken? Heeft totaal geen nut
Lijkt mij een Audi 80?quote:Op woensdag 10 september 2008 10:30 schreef SilkTie het volgende:
Misschien is het voor de kenners onder jullie makkelijk om te weten wat het origineel was, ik zou het niet geraden hebben zonder de naam op de achterkant.
quote:
was dat zo moeilijk dan..??quote:
Nou, ik moest ook eerst drie keer kijken voor ik 't zag...quote:
Ik moet eerlijk zeggen dat ik het ook niet direct als zodanig herkende op die foto's, en ik heb er zelf eentje gehad (modelleke '89)quote:
dit kreng zie ik s'ochtends nog weleens rijden als ik Leiden uit rij.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 17:48 schreef junkiesietze het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
gespot in zoetermeer
quote:Op woensdag 10 september 2008 12:08 schreef thumper het volgende:
[..]
Nou, ik moest ook eerst drie keer kijken voor ik 't zag...
Wat een gedrocht dat ding
quote:Op woensdag 10 september 2008 12:30 schreef RSie het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk zeggen dat ik het ook niet direct als zodanig herkende op die foto's, en ik heb er zelf eentje gehad (modelleke '89)
Ik zag het uiteindelijk ook pas aan de koplampenquote:Op woensdag 10 september 2008 12:34 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
[..]
Check de koplampen, de motorkap, de leegte waar vroeger een gril zat.. en niet te vergeten de spiegels![]()
Ik zag het meteen
Zoals ik dus al zei: ik zie dat soort dingen niet, maar er zijn anderen die dat wel zien. Het ligt er maar aan waar je 'expertise' ligt, ik heb daar respect voor.quote:Op woensdag 10 september 2008 12:34 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
[..]
Check de koplampen, de motorkap, de leegte waar vroeger een gril zat.. en niet te vergeten de spiegels![]()
Ik zag het meteen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |