de tekst alleen al :quote:Op dinsdag 9 september 2008 13:58 schreef Turquaz52 het volgende:
Deze wou ik wel ff meedelen.. (ja ik ben op autozoektocht):
http://link.marktplaats.nl/183354561
![]()
quote:Deze Honda prelude is een groot uitgebouwde auto (echt iets voor auto liefhebbers)
Alle papieren van deze auto zijn in aanwezig.
(DIT is de enige kleur in NLLLL) (Zie foto 5)
Je hebt helemaal gelijk, post is aangepastquote:Op dinsdag 9 september 2008 15:26 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Koppel word toch in Nm berekend ipv kw's ?
Okee.. Hoeveel liter blok? Hoeveel cilinders? N/A of Turbo?quote:Op dinsdag 9 september 2008 15:22 schreef thumper het volgende:
[..]
Ok, my badDe meeste Preludes hebben nogal wat aftermarket tupperware, en deze valt idd heel erg mee
Mijn specs: IPD stage 2 tuning, T5 Evolve uitlaat, K&N Typhoon air intake, IPD rear sway bar
Vermogen is van 225bhp naar 257bhp gegaan, en koppel van 267 naar 330kWNm (dyno)
Aan de buitenkant trouwens geen opzichtige meuk, behalve de uitlaat en Volvo bodykit
Zat vanavond wel een foto plaatsen, zit nu op mn werk
2.5 liter turbo, 5 cilinders (dus standaard ook exact 90 pk per literquote:Op dinsdag 9 september 2008 15:42 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Okee.. Hoeveel liter blok? Hoeveel cilinders? N/A of Turbo?
De Honda Prelude (die blauwe bijv.) heeft een H22a blokkie.. deze levert standaard, zonder aan passingen oid orgineel 200PK.. Dat is dan 90PK per liter.. Dan ook nog eens de VTEC![]()
Nogmaals: C30
Preludequote:Op dinsdag 9 september 2008 15:42 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Okee.. Hoeveel liter blok? Hoeveel cilinders? N/A of Turbo?
De Honda Prelude (die blauwe bijv.) heeft een H22a blokkie.. deze levert standaard, zonder aan passingen oid orgineel 200PK.. Dat is dan 90PK per liter.. Dan ook nog eens de VTEC![]()
Nogmaals: C30
Op zijn Nederlands..... je hebt hem laten chiptunen, een andere einddemper eropgegooid en een staafje onder de motorkap gemonteerd?quote:Op dinsdag 9 september 2008 15:22 schreef thumper het volgende:
[..]
Ok, my badDe meeste Preludes hebben nogal wat aftermarket tupperware, en deze valt idd heel erg mee
Mijn specs: IPD stage 2 tuning, T5 Evolve uitlaat, K&N Typhoon air intake, IPD rear sway bar
Vermogen is van 225bhp naar 257bhp gegaan, en koppel van 267 naar 330kWNm (dyno)
Aan de buitenkant trouwens geen opzichtige meuk, behalve de uitlaat en Volvo bodykit
Zat vanavond wel een foto plaatsen, zit nu op mn werk
Uitlaat, niet demper.quote:Op dinsdag 9 september 2008 16:26 schreef 68Chevelle het volgende:
[..]
Op zijn Nederlands..... je hebt hem laten chiptunen, een andere einddemper eropgegooid en een staafje onder de motorkap gemonteerd?
ja, met turboquote:Op dinsdag 9 september 2008 15:47 schreef thumper het volgende:
[..]
2.5 liter turbo, 5 cilinders (dus standaard ook exact 90 pk per liter)
Andere uitlaat, geen demper.quote:Op dinsdag 9 september 2008 16:26 schreef 68Chevelle het volgende:
[..]
Op zijn Nederlands..... je hebt hem laten chiptunen, een andere einddemper eropgegooid en een staafje onder de motorkap gemonteerd?
Leuk hoor....quote:Op dinsdag 9 september 2008 16:34 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
ja, met turbo![]()
Dan neem ik als voorbeeld de F20c: 120PK per liter.. ZONDER TURBO's...
Of de B18c6:
200 PK @ 7900 rpm & 178 Nm koppel @ 7300 rpm
En redline bij 9.000RPM!!!![]()
en nu jij
quote:Op dinsdag 9 september 2008 16:37 schreef thumper het volgende:
[..]
Andere uitlaat, geen demper.
En dat 'staafje' zorgt ervoor dat ik jou in bochten helemaal zoek rij
Ik moest even googlen om te weten waar je het over had, maar, mooie wagen!quote:Op dinsdag 9 september 2008 16:44 schreef 68Chevelle het volgende:
[..]
Yup, maar aan het eind van die verloren rit ben ik die gozer in een Chevrolet Chevelle, en jij bent maar een C30-rijder.
Nee echt?quote:Op dinsdag 9 september 2008 16:42 schreef thumper het volgende:
[..]
Leuk hoor....
Mijn maximale koppel zit in een vlak gebied tussen 1500 en 4800 toeren, terwijl jij met je naaimachinemotortje het maximale koppel pas hebt bij 7300...![]()
VTEC is hoogtoerig toch?
Ik zie net dat ik mijn koppel verkeerd heb opgeschreven, standaard heeft ie al 320Nm..... ik weet nu even niet meer wat de huidige waarde is
Pas maar op dat je niet te veel gas geeft in debochten.. dalijk lig je achterste vorenquote:Op dinsdag 9 september 2008 16:44 schreef 68Chevelle het volgende:
[..]
Yup, maar aan het eind van die verloren rit ben ik die gozer in een Chevrolet Chevelle, en jij bent maar een C30-rijder.
mooie bak zo'n chevellequote:Op dinsdag 9 september 2008 16:44 schreef 68Chevelle het volgende:
[..]
In elk geval rij ik met een dot power een héél stuk comfortabeler dan in een 8000 toeren makend hondahok:')quote:Op dinsdag 9 september 2008 17:05 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Nee echt?
Met een cilinder meer en 500cc + een turbo..
En dan maar 320nm koppel..??
Dat haalde ik met de golfje van ons als ik er meer tijd en geld in had gestoken![]()
![]()
Heb jij misschien een soortgelijke Volvo motor die qua specs in de buurt komt van Honda..??![]()
i dont think so![]()
Had die ook een K20'er onder de kapquote:Op dinsdag 9 september 2008 17:22 schreef 68Chevelle het volgende:
Hey.... die heb ik gezien bij de Jetsons
Ik betaal alleen wanneer ik rijquote:Op dinsdag 9 september 2008 17:07 schreef invine het volgende:
[..]
mooie bak zo'n chevellemaar die c30 rijd dan weer wat zuiniger.
Nee.. Laat hem..quote:Op dinsdag 9 september 2008 17:25 schreef 68Chevelle het volgende:
[..]
Ik betaal alleen wanneer ik rij
Geen wegenbelasting..... 110 euro per JAAR verzekering....toekomstig kilometerheffingvrijstelling.
Reken er dan ook nog eens bij dat ik elke dag voor mijn werk 5 kilometer met het openbaar vervoer kwijtben
Zou ik dan echt over het hele plaatje meer betalen als een C30?
Ik vind alle vier die Honda's behoorlijk ontopicquote:
Zeker weten? Ik vind van niet aangezien ze er niet zo uit zien:quote:Op dinsdag 9 september 2008 17:41 schreef thumper het volgende:
[..]
Ik vind alle vier die Honda's behoorlijk ontopic
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |