Zal dan wel zo'n crxbitch persoon in rondrijdenquote:Op zondag 7 september 2008 12:46 schreef raulbouli het volgende:
woow die auto op de achtergrond heeft een playboy sticker !
Die CRX ook.quote:Op zondag 7 september 2008 12:46 schreef raulbouli het volgende:
woow die auto op de achtergrond heeft een playboy sticker !
quote:Op maandag 8 september 2008 22:02 schreef babba het volgende:
Afgelopen zaterdag bij circuit zandvoort:
[ afbeelding ]
Haha wat een gedrocht. Rijden er nog wel originele Del Sols rond?quote:Op maandag 8 september 2008 22:02 schreef babba het volgende:
[ afbeelding ]
WHahaha wat een gedrogtquote:Op maandag 8 september 2008 22:02 schreef babba het volgende:
[ afbeelding ]
Honda, the power of dreamsquote:Op maandag 8 september 2008 22:30 schreef babba het volgende:
Je vraagt je toch af wat er door het hoofd gaat van zo'n bodykit ontwerper: "Jah dit is um, zo is die mooi, we zetten we hem op de markt!" of "We maken gewoon een zo lelijk mogelijke bodykit, die sjonnies kopen het toch wel!"
Ook prima creatief neergezet, ik durf te wedden dat er een aansluitstuk is aangemaakt om in de winter een sneeuwschuiver te monteren.quote:Op maandag 8 september 2008 22:02 schreef babba het volgende:
[ afbeelding ]
Laat me raden..??quote:
quote:
Je plaatst nou ook nét de enige Honda die er enigszins mee door kanquote:Op dinsdag 9 september 2008 12:44 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Daar wil je niet eens dood in gevonden willen worden..
![]()
Maar hierin dus wel:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
Heey..quote:Op dinsdag 9 september 2008 13:05 schreef thumper het volgende:
[..]
Je plaatst nou ook nét de enige Honda die er enigszins mee door kan
Precies..quote:Op dinsdag 9 september 2008 14:05 schreef CasB het volgende:
Oude preludes vind ik mooie bakken, maarja, die zijn net als CRX'jes 99 van de 100 keer fout 'getuned'/bestickert.
Deze krijgt van mij een 6+... Is in elk geval niet heel opzichtig verhalfordst, en de kleur staat m goedquote:Op dinsdag 9 september 2008 13:39 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Heey..
Het blijft een Honda.. Niet dan..??![]()
Okee.. What about deze:
[ afbeelding ]
![]()
6+??quote:Op dinsdag 9 september 2008 14:32 schreef thumper het volgende:
[..]
Deze krijgt van mij een 6+... Is in elk geval niet heel opzichtig verhalfordst, en de kleur staat m goed![]()
Maar toch, you wish your Honda was as hot as my maxed out C30![]()
Ok, my badquote:Op dinsdag 9 september 2008 15:09 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
6+??![]()
Niet zo heel opzichtig Verhalforst?? Vriend, enige mod is de lip en de velgjes![]()
En kom op C30![]()
![]()
Specs?
Koppel word toch in Nm berekend ipv kw's ?quote:Op dinsdag 9 september 2008 15:22 schreef thumper het volgende:
[..]
Ok, my badDe meeste Preludes hebben nogal wat aftermarket tupperware, en deze valt idd heel erg mee
Mijn specs: IPD stage 2 tuning, T5 Evolve uitlaat, K&N Typhoon air intake, IPD rear sway bar
Vermogen is van 225bhp naar 257bhp gegaan, en koppel van 267 naar 330kW (dyno)
Aan de buitenkant trouwens geen opzichtige meuk, behalve de uitlaat en Volvo bodykit
Zat vanavond wel een foto plaatsen, zit nu op mn werk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |