abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 17 juli 2008 @ 17:22:24 #51
88775 HuubTuub
slurfmannetje
pi_60170032
quote:
Op donderdag 17 juli 2008 15:20 schreef BarraCupraCuda het volgende:
was het er zoeen?
[ afbeelding ]
Wat een "lief" kind.
could you just [i]not[/i] breathe?
pi_60170396
Nou idd.

Als je niet uitkijkt word je gewoon omver gelopen
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
  donderdag 17 juli 2008 @ 18:12:00 #53
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_60170905
quote:
Op donderdag 17 juli 2008 16:01 schreef Triptamine het volgende:
Laatst ook, ik fietste op een fietspad naast een stoep en op die stoep liepen een moeder en peuter. De peuter liep aan de kant van het fietspad en rende er ineens op, waardoor ik hard op de rem moest en bijna op mijn bek ging. Gaat dat wijf wat ernaast loopt mij vertellen dat IK op haar jong moet letten. Ik werd toen vrij giftig en vertelde haar dat goede ouders hun kinderen sowieso niet aan de kant van het fietspad laten lopen, en dat ze op moest flikkeren.

Dat maakt mij zo fokking pissig
Heel erg herkenbaar. Overal trouwens, struikel je over zo'n rennend kutkind in een supermarkt en dan vinden ze het jouw schuld.
pi_60172306
quote:
Op donderdag 17 juli 2008 18:12 schreef Nobu het volgende:

[..]

Heel erg herkenbaar. Overal trouwens, struikel je over zo'n rennend kutkind in een supermarkt en dan vinden ze het jouw schuld.
Tja, ik heb zelf ooit een keer een klein kind omver gelopen, waarvan de moeder in geen velden of wegen te bekennen was (Hoog Catharijne)

Ik snap zoiets echt niet hoor.

Je let toch wel een beetje op je kind, offeh wat?
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_60172349
quote:
Op donderdag 17 juli 2008 18:12 schreef Nobu het volgende:

[..]

Daarom zeg ik ook: Bij ouders zit vaak iets goed fout. Een beetje een "dewerelddraaitommijenmijnkind" gevoel
A king in the making, and the throne is for the taking
So I climb the mountain top and put my stake in
Got the weight of the world on my shoulder
Not a nigga nor a hoodrat bitch can stop me from taking it over
pi_60172726
Ik ben juist extra voorzichtig als ik met kinderwagen (normaal formaat) op straat loop. Snap het dan ook nog minder dan niet-ouders als ik zo'n truthoofd zichzelf de weg op zie storten achter zo'n verrijdbaar tuinhuis.
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_60172731
Meer een de wereld stopt met draaien omdat ik een kind heb ziekte. De enige redemie doodslaan dat soort wijven
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
pi_60172792
quote:
Op donderdag 17 juli 2008 19:37 schreef vipergts het volgende:
Meer een de wereld stopt met draaien omdat ik een kind heb ziekte. De enige redemie doodslaan dat soort wijven
Boh, dan moet je eerst remmen, orka ontwijken, parkeren, uitstappen, walrus benaderen, knieschijven intrappen etc. etc.
Het probleem lost zichzelf op Darwiniaanse wijze op als je in plaats hiervan gewoon extra plankt, nietwaar?
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_60172990
quote:
Op donderdag 17 juli 2008 16:01 schreef Triptamine het volgende:
Laatst ook, ik fietste op een fietspad naast een stoep en op die stoep liepen een moeder en peuter. De peuter liep aan de kant van het fietspad en rende er ineens op, waardoor ik hard op de rem moest en bijna op mijn bek ging. Gaat dat wijf wat ernaast loopt mij vertellen dat IK op haar jong moet letten. Ik werd toen vrij giftig en vertelde haar dat goede ouders hun kinderen sowieso niet aan de kant van het fietspad laten lopen, en dat ze op moest flikkeren.

Dat maakt mij zo fokking pissig
Zo werd ik pasgeleden bijna omgefietst door een kind dat als een idioot plots de hoek om kwam zeilen, op de stoep dus, waar ik liep. Ik kon geen kant meer op -AAARGH. Dus ik krijste dat ie uit moest kijken. Plots staat moeder er ook bij om te verkondigen dat ik ook wel uit kan kijken, want kinderen zijn nu eenmaal onvoorspelbaar, en als volwassene ben je verantwoordelijk voor welk kind dan ook. Haar kind mocht van haar ook alleen maar op de stoep fietsen op een woonerf n.b.

Ouders die hun kind als het stralende middelpunt van de wereld zien, en het vanzelfsprekend vinden dat de rest van de mensheid dat ook zo ziet.
  donderdag 17 juli 2008 @ 19:59:08 #60
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_60173210
quote:
Op donderdag 17 juli 2008 19:49 schreef _Arual_ het volgende:

[..]

Zo werd ik pasgeleden bijna omgefietst door een kind dat als een idioot plots de hoek om kwam zeilen, op de stoep dus, waar ik liep. Ik kon geen kant meer op -AAARGH. Dus ik krijste dat ie uit moest kijken. Plots staat moeder er ook bij om te verkondigen dat ik ook wel uit kan kijken, want kinderen zijn nu eenmaal onvoorspelbaar, en als volwassene ben je verantwoordelijk voor welk kind dan ook. Haar kind mocht van haar ook alleen maar op de stoep fietsen op een woonerf n.b.

Ouders die hun kind als het stralende middelpunt van de wereld zien, en het vanzelfsprekend vinden dat de rest van de mensheid dat ook zo ziet.
Zelf als 18-jarige geboren zeker?

Kinderen zijn inderdaad onvoorspelbaar en als volwassene dien je daar rekening mee te houden. Wanneer ik langs een stoep rijdt waar (kleine) kinderen staan laat ik ook altijd het gas los en houd mijn voet alvast boven het rempedaal. Je moet er toch niet aan denken dat zo'n kind opeens de straat op rent!

En ja, natuurlijk zijn de ouders op de eerste plaats verantwoordelijk, Eucalypta. Maar je kunt moeilijk van hen verwachten dat ze hun kind tot het 18 is in de kelder opsluiten (al doen sommigen dat wel, dat vind je zeker prima?). Kinderen horen nu eenmaal buiten, lekker vrij, onbezonnen te zijn. En "wij" volwassenen houden daar dan rekening mee.

Een kind dat de hoek om fietst is geen idioot, en je hoeft dan ook zeker niet te gaan krijsen. Zoiets is in de mensenwereld, daar waar de zon schijnt en geen WIFI is heel normaal.

Wat doe jij ook bij daglicht op de straten?
The End Times are wild
pi_60173512
Ik heb het over mama, niet over het kind. Dat weet niet beter.

Maar dat mens ging haar kind nog staan knuffelen ook. Zodat ie voor in de toekomst weet dat dit gewenst gedrag is waar je voor beloond wordt. Ik weet niet, maar ik had vroeger dus echt wel minimaal een week mijn fiets in mogen leveren. Onder het mom van: als je je niet enigszins normaal kunt gedragen op je fiets, dan ga je maar lopen.
  donderdag 17 juli 2008 @ 20:18:59 #62
221715 Iceman21
Booby-boy #1 Show me some tit
pi_60173636
Als het een MILF is dan krijgt ze zeker voorrang. Als ik achterlangs mag natuurlijk. Voor wat hoort wat
Melt down before me!
  donderdag 17 juli 2008 @ 20:23:02 #63
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_60173722
quote:
Op donderdag 17 juli 2008 20:13 schreef _Arual_ het volgende:
Ik heb het over mama, niet over het kind. Dat weet niet beter.
Waarom ga je dan tegen dat kind krijsen?
quote:
Maar dat mens ging haar kind nog staan knuffelen ook. Zodat ie voor in de toekomst weet dat dit gewenst gedrag is waar je voor beloond wordt. Ik weet niet, maar ik had vroeger dus echt wel minimaal een week mijn fiets in mogen leveren. Onder het mom van: als je je niet enigszins normaal kunt gedragen op je fiets, dan ga je maar lopen.
En zie wat er van je terecht gekomen is. Iemand die op internetfora mensen opstookt tegen kleine kinderen.
The End Times are wild
pi_60173784
Waar blijft Heatwave? .
pi_60173814
quote:
Op donderdag 17 juli 2008 20:23 schreef LXIV het volgende:

[..]

Waarom ga je dan tegen dat kind krijsen?
[..]

En zie wat er van je terecht gekomen is. Iemand die op internetfora mensen opstookt tegen kleine kinderen.
Kind zat achterstevoren op zijn fiets en zag me niet. Ik kon kiezen: of in een hek springen met van die tanden, of over zo'n auto die met kop en schouders boven me uitstak. Het werkte, hij merkte me op en viel toen zelf.

Ik (V) ben 26 en verander nu al in een zuur oud mannetje. En nogmaals: kinderen, okay, maar die OUDERS.
  donderdag 17 juli 2008 @ 20:29:33 #66
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_60173850
quote:
Op donderdag 17 juli 2008 20:27 schreef _Arual_ het volgende:

[..]

Kind zat achterstevoren op zijn fiets en zag me niet. Ik kon kiezen: of in een hek springen met van die tanden, of over zo'n auto die met kop en schouders boven me uitstak. Het werkte, hij merkte me op en viel toen zelf.

Ik (V) ben 26 en verander nu al in een zuur oud mannetje. En nogmaals: kinderen, okay, maar die OUDERS.
Ik (M) en vroeger (j) van 8, reed toen ook altijd als een dwaas op mijn BMX-crossfiets. Wij bouwden altijd een springschans van steigerplanken en sprongen dan over onze jongere broertjes en zusjes heen. Dát was pas gevaarlijk en onverantwoord!
The End Times are wild
pi_60173927
quote:
Op donderdag 17 juli 2008 20:29 schreef LXIV het volgende:

[..]

Ik (M) en vroeger (j) van 8, reed toen ook altijd als een dwaas op mijn BMX-crossfiets. Wij bouwden altijd een springschans van steigerplanken en sprongen dan over onze jongere broertjes en zusjes heen. Dát was pas gevaarlijk en onverantwoord!
Ik had geen broers en zusjes, maar als ik ze had gehad, dan had ik waarschijnlijk ook zulke acties ondernomen. Ik zou mijn fiets waarschijnlijk permanent in hebben moeten leveren bij mijn ouders

Maar ik mocht gewoon nooit volwassenen vervelen als ik aan het spelen was, dat was écht taboe.
  vrijdag 18 juli 2008 @ 08:32:36 #68
20103 FoXje
opgezegd@fok.nl
pi_60181477
TS is gepnwed door een baby
opgezegd@fok.nl
  vrijdag 18 juli 2008 @ 08:57:32 #69
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_60181786
ze moeten ook altijd op de drukste perioden van de dag in winkel en stadscentra rondwaggelen tussen het publiek...
[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
  vrijdag 18 juli 2008 @ 09:13:58 #70
96581 Manneke_Pils
Deus. ['de:us]
pi_60182050
quote:
Op vrijdag 18 juli 2008 08:32 schreef FoXje het volgende:
TS is gepnwed door een baby
Read again, n00bzor.
Een befaamde Fransoos zei ooit: Qui ceci lit est un fou.
  vrijdag 18 juli 2008 @ 09:15:28 #71
20103 FoXje
opgezegd@fok.nl
pi_60182072
quote:
Op vrijdag 18 juli 2008 09:13 schreef Manneke_Pils het volgende:

[..]

Read again, n00bzor.
oh noes ik wordt een n00bz0r genoemd op Fok. Mijn leven is voorbij
opgezegd@fok.nl
  vrijdag 18 juli 2008 @ 09:25:58 #72
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_60182214
oh en als je er over begint dat ze ook gewoon op rustige momenten met de kinderwagen kunnen gaan winkelen dan worden ze nog pissig ook
[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
pi_60182285
quote:
Op vrijdag 18 juli 2008 09:15 schreef FoXje het volgende:

[..]

oh noes ik wordt een n00bz0r genoemd op Fok. Mijn leven is voorbij
Welk leven
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
  Official ESF Kreviewer vrijdag 18 juli 2008 @ 09:32:45 #74
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_60182318
Zo liep ik vd week rustig in de stad te chillen met mijn matties (lunchpauze met de collega's) en er was markt. dan is het druk.
Komt er zo een kansloze kuthoer met lopend kind én ET-wagen voorbijwandelen. Nu rookte ik een sigaret en dat lopende kind zag me kennelijk niet, waardoor ik echt bijna haar hoofd in de brand stak. Op zich geen punt. Ik was alert, het kind had niets door.
Maar vervolgens kijkt die hoer met de hardnekkigste egslachtsziekte op aarde me aan alsof ik dood moet.
Dus ik zeg "Ja, dan kun je mij wel pissig aankijken, maar je moet es op je kroost letten op de markt, snor"
Waarna er een tirade volgde, maar die heb ik gemist, omdat ik gewoon verder liep.

Zwangere etalagepoppen zijn trouwens ook wel ranzig.
  vrijdag 18 juli 2008 @ 09:35:09 #75
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_60182360
O da's in Eindhoven ook hoor. Die menen dan altijd over je hakken te mogen rijden.
Moeders Gooien hun kind overal voor zodat zij lekker door kunnen lopen.... en dan vervolgens wel ineens stilstaan omdat Jeannette van op de hoek in de stad is en die heeft ze al zooooo lang niet gezien!

L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')